Typisch mac, niet eens goed een plaatje kunnen posenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:21 schreef SuperFruitig het volgende:
MIJN NIEUWE MAC IS VEEL TE SNEL
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Typisch mac, niet eens goed een plaatje kunnen posen
Zo snel dat er bijna geen spel meer op draait?quote:
pc gamingquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo snel dat er bijna geen spel meer op draait?
HDMI kabeltje naar de tv, controller erbij en je hebt gewoon je console ervaringquote:
Nee, de video is 'anders'quote:
Ik ben allergisch voor driver issues en andere installatieproblemen. Gewoon alles plug & playquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:58 schreef Tain het volgende:
[..]
HDMI kabeltje naar de tv, controller erbij en je hebt gewoon je console ervaring
Je wilt helpen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Excuses voor het posten maar ik dacht dat Pheno de naam niet meer wist dus daarom om hem te helpen.
Zal niet meer gebeuren.
Mvg,
AQ
PC gaming is gelukkig wel een stuk simpeler gewordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor driver issues en andere installatieproblemen. Gewoon alles plug & playDaarom zal ik ook deze generatie weer een console over een pc verkiezen
Nebo doe dit niet!quote:
Geen idee, ik geef toe dat ik sinds ik een 360 heb vrijwel geen enkele game meer op de PC gespeeld heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Poit het volgende:
[..]
PC gaming is gelukkig wel een stuk simpeler geworden![]()
Zeker nu ik m'n controller aan de praat heb en big screen play herontdekt heb
Problemen oplossen is leuk! Maar het komt steeds minder voor tenzij je iets koopt wat net uit is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor driver issues en andere installatieproblemen. Gewoon alles plug & playDaarom zal ik ook deze generatie weer een console over een pc verkiezen
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nebo doe dit niet!
Het is weer ff rustig nu
Zeg dat maar tegen Boris en z'n Ouyaquote:
Ik ben door Battlefield 3 weer meer op de pc gaan spelen, sinds een paar maanden een aardig knappe laptop waar ik veel op zit. Merk dat ik m'n ps3 minder snel oppak dan de pc nu.. En dat terwijl Last of Us nog op me ligt te wachtenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, ik geef toe dat ik sinds ik een 360 heb vrijwel geen enkele game meer op de PC gespeeld heb.
Problemen met de Ouya? Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Boris en z'n Ouya
DUUUUUDE!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben door Battlefield 3 weer meer op de pc gaan spelen, sinds een paar maanden een aardig knappe laptop waar ik veel op zit. Merk dat ik m'n ps3 minder snel oppak dan de pc nu.. En dat terwijl Last of Us nog op me ligt te wachten
Denk dat Boris er op is gaan zitten, of dacht dat het een kauwgompje was.quote:
Ja, I know.. Erg he???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |