abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146679905
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ben je bereid naar het buitenland te reizen? :) Dan heb je het vooronderzoek + nacontrole hier in NL, maar de behandeling zelf in Turkije (of Frankfurt, DE als je wil).
Ik ben daar op zich best toe bereid maar wat schiet ik er mee op? Zijn de techieken daar zoveel beter dan hier?

Turkije laat ik het per definitie al niet doen maar Duitsland is geen enkel probleem. Maar het gaat me er vooral om dat de kliniek goed is en niet of het nou 500,- meer of minder kost. :)
pi_146679996
Vergeet niet om je zorgverzekering aan te passen. Ik kreeg destijds 1000 vergoed en 500 korting via mijn zorgverzekering.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_146680004
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik ben daar op zich best toe bereid maar wat schiet ik er mee op? Zijn de techieken daar zoveel beter dan hier?

Turkije laat ik het per definitie al niet doen maar Duitsland is geen enkel probleem. Maar het gaat me er vooral om dat de kliniek goed is en niet of het nou 500,- meer of minder kost. :)
De artsen in TR hebben gewoon veel meer ervaring en beschikken vaker over de nieuwste apparatuur (meer behandelingen = sneller afschrijven = continu de nieuwste apparatuur). :s)

Ik was ¤1500 kwijt voor de behandeling, beide ogen samen. Vlucht & hotel had ik zelf geregeld want wilde er direct een vakantie aan vastplakken. ;)
pi_146680069
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De artsen in TR hebben gewoon veel meer ervaring en beschikken vaker over de nieuwste apparatuur (meer behandelingen = sneller afschrijven = continu de nieuwste apparatuur). :s)

Ik was ¤1500 kwijt voor de behandeling, beide ogen samen. Vlucht & hotel had ik zelf geregeld want wilde er direct een vakantie aan vastplakken. ;)
Bij welke kliniek had je dat gedaan en was het professioneel? En daarmee bedoel ik een club die echt alleen dat doet en niet een of ander bedrijf die van alles en nog wat doet. De prijs komt bij mij op de tweede plek en Turkije wil ik sowieso niet maar Duitsland zou wel een optie zijn.
pi_146680098
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Vergeet niet om je zorgverzekering aan te passen. Ik kreeg destijds 1000 vergoed en 500 korting via mijn zorgverzekering.
Goede tip! :) Dank u! (zeker in deze tijd van het jaar).

Waar heb je het gedaan?
pi_146680187
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Bij welke kliniek had je dat gedaan en was het professioneel? En daarmee bedoel ik een club die echt alleen dat doet en niet een of ander bedrijf die van alles en nog wat doet. De prijs komt bij mij op de tweede plek en Turkije wil ik sowieso niet maar Duitsland zou wel een optie zijn.
Dunya Eye in Istanbul. Het is een oogziekenhuis (!). Ze hebben in Amsterdam een kliniek waar ze het vooronderzoek doen en de resultaten me een arts in TR bespreken om te checken of je in aanmerking komt voor een behandeling.

Dunya Eye heeft ook een vestiging in Frankfurt geloof ik. :)
pi_146680272
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dunya Eye in Istanbul. Het is een oogziekenhuis (!). Ze hebben in Amsterdam een kliniek waar ze het vooronderzoek doen en de resultaten me een arts in TR bespreken om te checken of je in aanmerking komt voor een behandeling.

Dunya Eye heeft ook een vestiging in Frankfurt geloof ik. :)
Ja ik ben daar misschien heel erg "boers/conservatief" in maar ik heb toch geen fijn idee bij turkije.
pi_146680458
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja ik ben daar misschien heel erg "boers/conservatief" in maar ik heb toch geen fijn idee bij turkije.
Zelfs staatssecretaris Frans Weekers heeft zijn ogen in Turkije laten laseren. :+

Ik heb meer vertrouwen in artsen in TR dan in NL voor wat betreft ooglaserbehandeling. Ze hebben daar gewoon veel meer ervaring.

Ach ja, dat is aan jou. :)
pi_146680554
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Zelfs staatssecretaris Frans Weekers heeft zijn ogen in Turkije laten laseren. :+

Ik heb meer vertrouwen in artsen in TR dan in NL voor wat betreft ooglaserbehandeling. Ze hebben daar gewoon veel meer ervaring.

Ach ja, dat is aan jou. :)
Ik heb me er tot nu toe nog helemaal niet in verdiept dus wie weet kom ik nog tot andere inzichten! In ieder geval bedankt voor je info!
pi_146680706
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik heb me er tot nu toe nog helemaal niet in verdiept dus wie weet kom ik nog tot andere inzichten! In ieder geval bedankt voor je info!
Dunya Eye heeft in Istanbul trouwens iets van 5-6 vestigingen. Het gros van hun patiënten (voor ooglaserbehandeling) komt uit het buitenland. :P :')

Laat me maar weten als je meer info wil.
pi_146681078
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Goede tip! :) Dank u! (zeker in deze tijd van het jaar).

Waar heb je het gedaan?
Rijnzicht in Oestgeest
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_146866417
7 januari : LASEK -2/-3 bij mij. Iemand ervaring mee bij Eyellow??
pi_147311703
krijg je een vergoeding bij zekur laagste eigen risico als je bij eyellow in 2015 je ogen laat laseren?
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:50:00 #139
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_147314262
Wat vind je van het idee om eens in het vergoedingenoverzicht te kijken?
pi_147406568
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Even hierop inspringend..

Wat is een goede verzekering als je in 2015 wilt gaan laseren aan beide ogen?

Iemand een idee
pi_147407488
ga 7 januari laten laseren. kost 600,- per oog bij eyelow. iemand ervaring met lasek? (alcoholoplossing ipv snijwerk)
pi_147454163
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Beursaap het volgende:
ga 7 januari laten laseren. kost 600,- per oog bij eyelow. iemand ervaring met lasek? (alcoholoplossing ipv snijwerk)
Bedoel je niet PRK?
Lasek is snijwerk.

Mij werd het trouwens afgeraden ondanks dat het de enige methode was om ze te laseren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_147454671
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 15:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Bedoel je niet PRK?
Lasek is snijwerk.

Mij werd het trouwens afgeraden ondanks dat het de enige methode was om ze te laseren.
ja dan heet het lasik, haal die namen altijd door elkaar. in ieder geval met alcohol.
pi_147460215
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Klokov het volgende:

[..]

Rijnzicht in Oestgeest
Fijne kliniek. ^O^
pi_148273840
7 januari LASEK methode bij Eyellow :W
pi_148274447
Leuk om te lezen dat er mensen zijn die zich durven te laten behandelen in het buitenland. Vooral het nieuwe apparatuur is een goede argument. Maar wat als er complicaties optreden wanneer je thuis bent...
Ik heb er vorig jaar zelf ook nog naar gekeken maar ben toch bang dat ik na enkele jaren weer opnieuw aan de lenzen/bril moet wanneer je ogen toch achteruit blijken te gaan. Het is niet dat ik lenzen vervelend vind, integendeel. Maar het is een relatief dure hobby als je goede lenzen hebt.
pi_148275944
Laseren mag vooralsnog niet met mijn werk, maar zodra het mogelijk is ben ik de eerste ;) Lijkt me heerlijk, geen gedoe meer met bril of lenzen..
Geld meer dan waard me dunkt :Y
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149116435
Na een halve week pijn en 2 weken wazig zicht, zijn m'n ogen nu weer zo goed als met lenzen! Ik kan mensen die er wat voorover hebben en 600,- willen besparen de LASEK wel aanraden i.p.v. de LASIK natuurlijk.
pi_149447790
Ik heb 2 dagen geleden (5 februari) de FemtoLASIK behandeling bij IVC gedaan, wat op zich goed is bevallen. De pijn was snel weg en niet heftig en kon al snel weer goed door m'n ogen kijken. In het begin was mijn linker oog nog wazig, rechts zag ik al snel vrij goed door. De volgende dag zag ik door beide ogen vrij goed, maar rechts minder dan links (als in ik kan minder ver ermee scherp kijken). Tot op heden is dit nog niet verbeterd. (Ja, ik weet het is nog maar 2 dagen geleden). Bij de eerste controle een dag na de behandeling was de conclusie dat de flapjes nog goed zitten. Dat zitten ze nu als het goed is nog steeds en hier maak ik mij niet zo druk om.

Ik kom af van -2.0, cilinder -0.5 en -2.25 met cilinder -0.25. Na schatting denk ik dat ik links nog een sterkte van -0.25 heb en rechts nog wat meer, misschien -0.5.

Zijn er mensen die zelfs met zo'n lage sterkte voor de behandeling ook nog een reststerkte hadden en is dit helemaal goed gekomen? De kliniek zelf zegt dat het nog door de droogte komt, maar ik denk niet dat dit het geval is.

Ik heb in ieder geval geen last van bijeffecten, daar ben ik heel blij mee :)
pi_151408969
Mijn zorgverzekering vergoedt het alleen wanneer er een verschil van meer dan 4 diopitreen zit tussen beide ogen. Denk er over na om over te stappen.
Ik zit nu ook te kijken naar de verschillende methodes, LASEK heeft wel mijn voorkeur. Daarnaast ben ik 18 en ik ben bang dat mijn ogen nog achteruit zullen gaan en of het niet verstandig is dat ik een paar jaar hiermee wacht.
Ben mijn maandlenzen iig zat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')