Ik ben daar op zich best toe bereid maar wat schiet ik er mee op? Zijn de techieken daar zoveel beter dan hier?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je bereid naar het buitenland te reizen?Dan heb je het vooronderzoek + nacontrole hier in NL, maar de behandeling zelf in Turkije (of Frankfurt, DE als je wil).
De artsen in TR hebben gewoon veel meer ervaring en beschikken vaker over de nieuwste apparatuur (meer behandelingen = sneller afschrijven = continu de nieuwste apparatuur).quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik ben daar op zich best toe bereid maar wat schiet ik er mee op? Zijn de techieken daar zoveel beter dan hier?
Turkije laat ik het per definitie al niet doen maar Duitsland is geen enkel probleem. Maar het gaat me er vooral om dat de kliniek goed is en niet of het nou 500,- meer of minder kost.
Bij welke kliniek had je dat gedaan en was het professioneel? En daarmee bedoel ik een club die echt alleen dat doet en niet een of ander bedrijf die van alles en nog wat doet. De prijs komt bij mij op de tweede plek en Turkije wil ik sowieso niet maar Duitsland zou wel een optie zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De artsen in TR hebben gewoon veel meer ervaring en beschikken vaker over de nieuwste apparatuur (meer behandelingen = sneller afschrijven = continu de nieuwste apparatuur).
Ik was ¤1500 kwijt voor de behandeling, beide ogen samen. Vlucht & hotel had ik zelf geregeld want wilde er direct een vakantie aan vastplakken.
Goede tip!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Vergeet niet om je zorgverzekering aan te passen. Ik kreeg destijds 1000 vergoed en 500 korting via mijn zorgverzekering.
Dunya Eye in Istanbul. Het is een oogziekenhuis (!). Ze hebben in Amsterdam een kliniek waar ze het vooronderzoek doen en de resultaten me een arts in TR bespreken om te checken of je in aanmerking komt voor een behandeling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Bij welke kliniek had je dat gedaan en was het professioneel? En daarmee bedoel ik een club die echt alleen dat doet en niet een of ander bedrijf die van alles en nog wat doet. De prijs komt bij mij op de tweede plek en Turkije wil ik sowieso niet maar Duitsland zou wel een optie zijn.
Ja ik ben daar misschien heel erg "boers/conservatief" in maar ik heb toch geen fijn idee bij turkije.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dunya Eye in Istanbul. Het is een oogziekenhuis (!). Ze hebben in Amsterdam een kliniek waar ze het vooronderzoek doen en de resultaten me een arts in TR bespreken om te checken of je in aanmerking komt voor een behandeling.
Dunya Eye heeft ook een vestiging in Frankfurt geloof ik.
Zelfs staatssecretaris Frans Weekers heeft zijn ogen in Turkije laten laseren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja ik ben daar misschien heel erg "boers/conservatief" in maar ik heb toch geen fijn idee bij turkije.
Ik heb me er tot nu toe nog helemaal niet in verdiept dus wie weet kom ik nog tot andere inzichten! In ieder geval bedankt voor je info!quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs staatssecretaris Frans Weekers heeft zijn ogen in Turkije laten laseren.
Ik heb meer vertrouwen in artsen in TR dan in NL voor wat betreft ooglaserbehandeling. Ze hebben daar gewoon veel meer ervaring.
Ach ja, dat is aan jou.
Dunya Eye heeft in Istanbul trouwens iets van 5-6 vestigingen. Het gros van hun patiënten (voor ooglaserbehandeling) komt uit het buitenland.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik heb me er tot nu toe nog helemaal niet in verdiept dus wie weet kom ik nog tot andere inzichten! In ieder geval bedankt voor je info!
Rijnzicht in Oestgeestquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Goede tip!Dank u! (zeker in deze tijd van het jaar).
Waar heb je het gedaan?
Even hierop inspringend..quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
Vergeet niet om je zorgverzekering aan te passen. Ik kreeg destijds 1000 vergoed en 500 korting via mijn zorgverzekering.
Bedoel je niet PRK?quote:Op maandag 8 december 2014 22:16 schreef Beursaap het volgende:
ga 7 januari laten laseren. kost 600,- per oog bij eyelow. iemand ervaring met lasek? (alcoholoplossing ipv snijwerk)
ja dan heet het lasik, haal die namen altijd door elkaar. in ieder geval met alcohol.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bedoel je niet PRK?
Lasek is snijwerk.
Mij werd het trouwens afgeraden ondanks dat het de enige methode was om ze te laseren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |