Dit ja. Vind er echt geen bal aan omdat dit zoals anderen al hebben gezegd niet de reden is dat ik kijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 06:52 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het juist weer een herhaling van zetten dat ze monddood gemaakt wordt door de CIA. Die hysterische, machteloze Carrie hebben we al zo vaak gezien. Ik erger me er daarom meer aan dan dat ik op het sterke acteerwerk let.
En als dat ook nog eens wordt afgewisseld door die slappe verhaallijn van Dana...
Ben serieus benieuwd wat je dan zo goed vindt. Ik heb echt nog niks interessants kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:01 schreef Nic1 het volgende:
Ik vind het een goede start van het nieuwe seizoen, alleen jammer dat het weer iedereen tegen Carrie is. Ben benieuwd wanneer we Brody weer gaan zien.
Interessante karakters en verhaallijnen die zijn begonnen, dreiging van terrorisme op de achtergrond, acteerwerk is erg goed.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ben serieus benieuwd wat je dan zo goed vindt. Ik heb echt nog niks interessants kunnen ontdekken.
Mensen hebben soms een rare perceptie van zo'n serie, samenvattingen van 4 a 5 afleveringen met actie die dan als compleet beeld gaan dienen ofzo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:29 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vond het weer een lekkere aflevering hoor. Vond de eerste ook goed. Snap niet dat mensen actie willen, want dat zat er nooit echt veel in. Ben erg benieuwd wat er nog allemaal komen gaat.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef watheet het volgende:
Spoiler:
Carrie word bevrijdt door abu nazir en Brody. Daarna wordt ze geturned...
Of toch niet???
Nee, Carrie kennende barst ze eerst in huilen uit en wordt ze daarna eerst door Brody geneukt waarna Abu Nazir mee komt doen. Daarna wordt ze pas bevrijd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:32 schreef watheet het volgende:
Spoiler:
Carrie word bevrijdt door abu nazir en Brody. Daarna wordt ze geturned...
Of toch niet???
Ik verwacht geen actie, ik verwacht een boeiende serie met interessante verhaallijnen. Op dit moment is het verre van dat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:29 schreef ChickenMan het volgende:
Ik vond het weer een lekkere aflevering hoor. Vond de eerste ook goed. Snap niet dat mensen actie willen, want dat zat er nooit echt veel in. Ben erg benieuwd wat er nog allemaal komen gaat.
Niet mee eens. Vind het hartstikke interessant juist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik verwacht geen actie, ik verwacht een boeiende serie met interessante verhaallijnen. Op dit moment is het verre van dat.
Komt denk ik ook door het ontbreken van Brody, dus hopelijk is die snel weer terug.
De tietjes van Dana mogen best een keer voorbijkomen hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er hoeven niet geforceerd tieten in, maar het mag gewoon wat spannender. Series als Mad Men of Downton Abbey hebben ook geen actie, maar dat vind ik nog tien keer boeiender om te kijken dan de afgelopen twee afleveringen. Heeft ook gewoon met de ontwikkeling van de personages te maken.
Voor mij ook niet, maar af en toe wat spanningsopbouw, of wat inzicht in de acties van de 'boeven' kan geen kwaad. Bijvoorbeeld zoals in een aflevering in een vorig seizoen als Brody met zijn gezinnetje naar het platteland gaat, naar zo'n voormalig oorlogsmonument/slagveld. In die aflevering zit constant die dubbele bodem en de spanning is echt heel goed aanwezig, zeker als hij dan dat bom-vest gaat ophalen. Dat soort afleveringen mis ik al een tijdje.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 07:10 schreef Rmie het volgende:
Prima aflevering dit. IJzersterk geacteerd die Carrie. Voor mij hoeft er niet in elke aflevering een lijk in.
Dit is nog steeds de aftermath van die aanslag lijkt me.. En zoals hierboven al eens werd gezegd zou het heel raar zijn als ze het gezin helemaal niet laten zien. Vind het zelf wel interessant hoe de familie van een vermeende terrorist met alle ellende omgaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:56 schreef planethugo het volgende:
echt spectaculair is het nog niet, jammer dat er nog steeds op de brody familie gefocust wordt, dat Dana gedoe was vorig seizoen al overbodig en nu weer. Al vertrouw ik dat vriendje niet helemaal.
Maar saai of slecht vind ik het niet, hopelijk is dit slecht een opzetje voor een groter verhaal. Vind het we altijd zonde als er na een seizoen een behoorlijke tijd geskipped wordt terwijl de aftermath van zo een aanslag best interessant gemaakt kan worden.
Dit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is nog steeds de aftermath van die aanslag lijkt me.. En zoals hierboven al eens werd gezegd zou het heel raar zijn als ze het gezin helemaal niet laten zien. Vind het zelf wel interessant hoe de familie van een vermeende terrorist met alle ellende omgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |