Mocht een appartement je wat lijken ik laat wel weten hoe het was. Al zal ik van het eten niet veel mee krijgen daarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Veel plezier!
En door jullie weet ik het echt zeker, maart 2014 wordt La Palma![]()
Nu nog een goed hotel met een erg goed HP eten zoeken...
Wij zijn wandelaars ja. Thnx voor de tip!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:17 schreef Heremeteit het volgende:
Wandelaars? Doe dan de vulkanenroute! Je start bij Refugio el Pilar en loopt naar Los Canarios. De tocht duurt 5-6 uur dus zorg voor voldoende water. Het landschap onderweg is prachtig.
We hebben een auto gewoon direct meegeboekt. Maar ik vind 20+ meer dan prima. Zodra het tegen de 25 tikt vind ik het toch al veel te warm haha.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:17 schreef illusions het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, je krijgt altijd een auto van die bedrijven. Enige dat anders is als je via zo'n agency dat ertussen zit boekt is dat het waarschijnlijk goedkoper is omdat zij voordeligere prijzen hebben.
Een voorbeeld is http://www.doyouspain.com/, die is echt heel goedkoop qua auto's huren.
Het weer is altijd wel goed te doen, sowieso in November is de zee nog heel erg warm, en buiten is het ook gewoon goed vertoeven. Het is natuurlijk een stuk warmer als vasteland Spanje dus als je 20+ wel goed vindt, dan zou ik me daar niet teveel zorgen over maken. Ik woon op het vasteland aan de Costa Blanca, en daar is november ook nog een heel relaxte maand dus ik kan me niet voorstellen dat het op de Canarias kouder is.
Zou goed boven de 25 kunnen zijn hoor, maar op een eiland is het vaak eenvoudig verkoeling zoeken i.v.m. meerdere klimaten, om nog maar niet over de constante wind te spreken. Het zal in ieder geval niet kouder worden dan 20 graden.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We hebben een auto gewoon direct meegeboekt. Maar ik vind 20+ meer dan prima. Zodra het tegen de 25 tikt vind ik het toch al veel te warm haha.
Las op internet dat het meestal tussen de 20-22 graden isquote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou goed boven de 25 kunnen zijn hoor, maar op een eiland is het vaak eenvoudig verkoeling zoeken i.v.m. meerdere klimaten, om nog maar niet over de constante wind te spreken. Het zal in ieder geval niet kouder worden dan 20 graden.
Ja zeker. Zoveel mooie dingen gezien. Mezelf helemaal kapot gelopen in die krater prachtige uitzichten. Was echt een goeie keuze om daar heen te gaan. En oh ja en een fijn appartement!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |