quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sick. Dat gaat dus live gebeuren? Hoe laat?
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Net 17 hoor, gelijk dikke snor gekregen hij
doe 13;37quote:Op maandag 15 juli 2013 01:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet de tijd nog nietzie dan wel.
niet het wk.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Tjacka, je ging tock wk vissen kijken vandaag?
En wie heeft er gewonnen?quote:
0:00, net voor je nachtei.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet de tijd nog nietzie dan wel.
Of net erna, dan zien we stukjes ei in zijn snor hangenquote:
Zou kunnen, maar dan is het eigenlijk al te laat en is het meer dan een maand of niet, oh wacht dan moet ik het natuurlijk 'een dag' eerder doen.quote:
Engelandquote:
Ik kam mijn snor altijd schoon, na mijn nachtei!quote:Op maandag 15 juli 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of net erna, dan zien we stukjes ei in zijn snor hangen
Oh,je zat wel op je puntje van je stoel zeker?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Engeland
Schotland
Wales
Nederland
de laatste uurr ging engeland en schotland onder de kant vissen.
hiervoor zat nederland niet op de juiste stek, dus werden ze van de tweede plaats afgestoten erg jammer.
quote:
Was echt kaolo spannend G.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,je zat wel op je puntje van je stoel zeker?
ja vooral Ed Stoopquote:Op maandag 15 juli 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,je zat wel op je puntje van je stoel zeker?
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja vooral Ed Stoop![]()
dat is echt een cultheld vanaf vandaag ga ik ook altijd Vis-TV kijken
Ja jij wilde ook wel een hengel vasthouden he viespeukquote:
Nee johquote:
het was echt legendarische tv hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja jij wilde ook wel een hengel vasthouden he viespeuk
Was vast spannender dan de Tour jaquote:
ze mag mijn hengel wel vasthouden hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ja jij wilde ook wel een hengel vasthouden he viespeuk
kinderhengelquote:Op maandag 15 juli 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze mag mijn hengel wel vasthouden hoor
Denk je dat ze ook aan de dope zitten zoals vroem vroem?quote:
voor LB heb ik geen oppepende middelen nodig hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat ze ook aan de dope zitten zoals vroem vroem?
Avondfapje met wc papier voor je moeder?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, ik ben mijn geniale idee dat ik wou onthouden vergeten!!
misschien alleen cursusje Nederlands.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor LB heb ik geen oppepende middelen nodig hoor
Nee, het was een geniaal business plan.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Avondfapje met wc papier voor je moeder?
quote:
Wow, eigenlijk is dit best wel poëzie.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef Spatieloos het volgende:
Okay, ik ga even wat random woorden hier neur pleuren zodat ik het misschien weer weet:
Bedrijf
Slim
Goed
Plan
Dit
Werkt
niet
.
Kaas.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef Spatieloos het volgende:
Okay, ik ga even wat random woorden hier neur pleuren zodat ik het misschien weer weet:
Bedrijf
Slim
Goed
Plan
Dit
Werkt
niet
.
You snooze you losequote:
ONZ / Sorry Tjackaquote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
hahaha fok-it denkt dat ik geen nederlands kan haha
*godverdomequote:Op maandag 15 juli 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
REAGEER DAN ONDANKBAAR KINDIK GEEF JE GOFFEDOMME EEN EIGEN HENGEL
Zal ik worden uitgenodigd voor het Boekenbal denk je?quote:
Nee, dan moet je je gedicht eerst publiceren, ook worden gedichtjes naar onbekende mensen niet snel bewonderd.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik worden uitgenodigd voor het Boekenbal denk je?
vinger jij?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik worden uitgenodigd voor het Boekenbal denk je?
Mijn gedicht is zojuist gepost op het grootste forum van Nederland snotneus.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dan moet je je gedicht eerst publiceren, ook worden gedichtjes naar onbekende mensen niet snel bewonderd.
http://mixing.dj/2013/liv(...)-croatia-13-07-2013/quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
Hoi lmi
Hoi Tjacka
Hoi Spatieloos
Hoi Rodawa
Geen gedag voor fok-it
Hoi little brownie
Hoi d4v1d
ik ga naar kroatie op vakantiequote:Op maandag 15 juli 2013 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://mixing.dj/2013/liv(...)-croatia-13-07-2013/
1:15:15
Geen hoofdletter voor mij?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
Hoi lmi
Hoi Tjacka
Hoi Spatieloos
Hoi Rodawa
Geen gedag voor fok-it
Hoi little brownie
Hoi d4v1d
Hou SGYENZO
Dat zei ik gister ook jaquote:
ik ben geen xcachetquote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke fijn, luister nou maar vanaf 1:15:15
Waarom sluit je iemand buiten?!!quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
Hoi lmi
Hoi Tjacka
Geen gedag voor Spatieloos
Hoi Rodawa
Hoi fok-it
Hoi little brownie
Hoi d4v1d
Hou SGYENZO
Hoi kskasjetquote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
Hoi lmi
Hoi Tjacka
Hoi Spatieloos
Hoi Rodawa
Geen gedag voor fok-it
Hoi little brownie
Hoi d4v1d
Hou SGYENZO
Het is oorlogquote:
Ja toen je het publiek erbij zagquote:
Morgen oki?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://mixing.dj/2013/liv(...)-croatia-13-07-2013/
1:15:15
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omg, even editen en een sorry tipic voor je openen
oh ik luister dat niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toen je het publiek erbij zagDit is dan weer een beetje jammer
Ja maar ik bedoel publiceren bij zo'n boekenwinkel ofzo. En je post het in een klein stukje van het grootste forum van Nederland, misschien 10 tot 100 mensen zullen het lezen en is morgen weer weg.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn gedicht is zojuist gepost op het grootste forum van Nederland snotneus.
sletquote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omg, even editen en een sorry tipic voor je openen
Hou xcachetquote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef xcachet het volgende:
Hoi lmi
Hoi Tjacka
Hoi Spatieloos
Hoi Rodawa
Geen gedag voor fok-it
Hoi LittleBrownie
Hoi d4v1d
Hou SGYENZO
Weet jij tips?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel publiceren bij zo'n boekenwinkel ofzo. En je post het in een klein stukje van het grootste forum van Nederland, misschien 10 tot 100 mensen zullen het lezen en is morgen weer weg.
Nice nicequote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga wss 16 aug. naar de auto races van die vriend van mij op cpz. Nice ha
Wat moet ik zeggen dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga naar een boekenwinkel en publiceer het.
Hallon, ik wil graag mijn gedicht publiceren.quote:
Weet ik heus wel hoor gekkiequote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
grapje hoor je bent zo schattig hé koetjekoetjekoets
Dankje. ik zal jou in mijn dankwoord zettenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallon, ik wil graag mijn gedicht publiceren.
Verder weet ik niet hoe ze daar op gaan reageren, dus je moet gewoon beetje improviseren. Succes.
Vingerquote:Op maandag 15 juli 2013 01:48 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb trek in een hele.. grote.. lange..
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje. ik zal jou in mijn dankwoord zetten
Wat betekent SGY?quote:
Dat er nog wat uit komt bij jou joh.quote:
Oh hij ligt eruit. alternatief is nobrain.dkquote:Op maandag 15 juli 2013 01:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat?
[ afbeelding ]
Eigen site ofzo, waar je geld mee verdiend
Oh, daar heb ik eerder van gehoord, ga ik dus niet checkenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oh hij ligt eruit. alternatief is nobrain.dk
En door dat af te korten wil je de luiheid van de Nederlandse jeugd symboliseren ofzo?quote:
Lurkquote:Op maandag 15 juli 2013 01:54 schreef Tjacka het volgende:
hoe heet dat elk el weer als je kijkt in iemands fobo maar niks achterlaat
Lekker joh, beetje opaatjes checkenquote:
quote:
Jezusquote:
Oh daar kijk je naarquote:
Ja, Tjacka is na 1 keer niet uitgekeken, logisch.quote:
Dat is echt een rare vraag jaquote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef Spatieloos het volgende:
LB is je moeder dik?
Sorry voor de rare vraag.
Ik moest lachen: beetjequote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef Spatieloos het volgende:
LB is je moeder dik?
Sorry voor de rare vraag.
Goed he. 361 nu. Wordt al wat populairderquote:Op maandag 15 juli 2013 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
360 views maar, nice. Lekker uniek nog.
Aantal views 109quote:Op maandag 15 juli 2013 02:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
360 views maar, nice. Lekker uniek nog.
6000+ hier (nowoman).quote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed he. 361 nu. Wordt al wat populairder
Ja maar ik kan niet aan iemand zoals jij tippenquote:
Ja, ik vertel wel gelijk waarom, anders is het zo raar voor je:quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, jij bent de moeder van LittleBrownie, en bent dus een negerin, maar denk niet dat je echt dik bent, je hebt er niet voor niks nootjes op, en ik zou niet weten hoe je bij een hangmat komt, chocolade doet me daar echt niet aan denken, en dikke mensen ook niet, want die zakker er door heen denk ik maar altijd
LB is wel het soort meisje wat ik echt leuk vind hoor. in real dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Tjacka is na 1 keer niet uitgekeken, logisch.
Hee hou op hoor, we staan op hetzelfde niveau.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet aan iemand zoals jij tippen
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LB is wel het soort meisje wat ik echt leuk vind hoor. in real dan.
JaniesBrownie heeft me geadopteerd?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik vertel wel gelijk waarom, anders is het zo raar voor je:
[..]
nu 421 graag gedaanquote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed he. 361 nu. Wordt al wat populairder
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LB is wel het soort meisje wat ik echt leuk vind hoor. in real dan.
Nee, het ging over mijn vooroordelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JaniesBrownie heeft me geadopteerd?
Nu noem je indirect LB`s moeder een vette zeug, dat weet je he?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het ging over mijn vooroordelen.
Ik denk gewoon dat ze je moeder is, en ze vroeg of ik dacht dat ze een vette zeug was.
ben je dronken?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het ging over mijn vooroordelen.
Ik denk gewoon dat ze je moeder is, en ze vroeg of ik dacht dat ze een vette zeug was.
Dudequote:
Wist ik alquote:
Ik ben helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te F5en en zie het er gewoon bijkomen, maar dacht dat Tjacka het ging doen
Oh, wacht, ik doe het zelf, elke keer als ik op F5 drukquote:Op maandag 15 juli 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te F5en en zie het er gewoon bijkomen, maar dacht dat Tjacka het ging doen
gedaanquote:Op maandag 15 juli 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Wij geven elkaar pageviews zodat we niet zulke losers lijken vergeleken jij en Rodawa.quote:
hij had al bericht gedropt jaquote:
waarquote:Op maandag 15 juli 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij had al bericht gedropt ja
ouwe snoepert
feaubeauquote:
Ahquote:Op maandag 15 juli 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij geven elkaar pageviews zodat we niet zulke losers lijken vergeleken jij en Rodawa.
er moet nog met tussen vergeleken en jij.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wij geven elkaar pageviews zodat we niet zulke losers lijken vergeleken jij en Rodawa.
Gefeliciteerd, wat gaat er nu door je heen?quote:
veel emotiesquote:Op maandag 15 juli 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat gaat er nu door je heen?
Gaan we nog veel van je horen in de toekomst?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
veel emoties
ik wil graag lb bedanken, zonder haar had ik nooit een fobo gehad.
Graag gedaanquote:Op maandag 15 juli 2013 02:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
veel emoties
ik wil graag lb bedanken, zonder haar had ik nooit een fobo gehad.
jij hebt dat nietquote:Op maandag 15 juli 2013 02:22 schreef SGYENZO het volgende:
Mensen mogen ook best bij mijnfotoboekhoor
Ben jij die grijze man die vieze dingen doet?quote:
Aandachtsletten?quote:
Ja, ik maak reclame voor mn filmpjes snapjequote:Op maandag 15 juli 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij die grijze man die vieze dingen doet?
Hey sexcasettequote:
ga je slapenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Damn ik begin opeens echt moe te worden
OMG slimme boii jijquote:
ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 02:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Damn ik begin opeens echt moe te worden
Toen ik 12 was ging ik om 9 uur naar bedquote:
ga nou maar werk zoekenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 12 was ging ik om 9 uur naar bed
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 02:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, die opname van Rodawa. Wat heb ik gelachen toen haha.
quote:
Ik ben ook slimme boii? :Squote:
Ik normaal 10u.. Vakantie rond 11en maar stiekem zit ik op mn galaxy inBed snapjequote:Op maandag 15 juli 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik 12 was ging ik om 9 uur naar bed
Wat een bengel, kijk maar uit dat je niet gepakt wordt. anders mag je een week geen Spanga`s kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:33 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik normaal 10u.. Vakantie rond 11en maar stiekem zit ik op mn galaxy inBed snapje
Heb op dit moment wat andere dingen aan men hoofdquote:
zoals fok?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb op dit moment wat andere dingen aan men hoofd
Haarquote:Op maandag 15 juli 2013 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb op dit moment wat andere dingen aan men hoofd
Slaap lekkurrquote:
"Bengel"?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een bengel, kijk maar uit dat je niet gepakt wordt. anders mag je een week geen Spanga`s kijken.
Kale kop hoorquote:
Ik ben er net pas weer hoor. Had een film gekekenquote:
quote:
nee prom ofzoquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee prom ofzo
maar die heeft helaas al een vriend, en gelukkig legt ze dat er niet bovenop dat die ook op dit forum zit.
Dat zou nogal worst scenario zijn。quote:Op maandag 15 juli 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee prom ofzo
maar die heeft helaas al een vriend, en gelukkig legt ze dat er niet bovenop dat die ook op dit forum zit.
inderdaad.quote:
Maar wie is het dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad.
net of onbekende mensen daar behoefte aan hebben. daarom ben ik ook blij dat het niet zo is.
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad.
net of onbekende mensen daar behoefte aan hebben. daarom ben ik ook blij dat het niet zo is.
wie haar vriend is, nog nooit gezienquote:
ik zeg net dat het goed is dat ze dat juist niet 300x per dag laat zien.quote:
ja ik ben niet zo slim sorryquote:Op maandag 15 juli 2013 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zeg net dat het goed is dat ze dat juist niet 300x per dag laat zien.
maar nu vraag jij wie het is om te zien? vreemd weer
SLENZOquote:
Je gaat ziek wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:44 schreef Spatieloos het volgende:
Net nachteitje op, er was wat raars aan deze :/
Salmonellaquote:
Ja ik denk dat in je keel wel handig is ja, je kan je vinger ook ergens anders in steken, maar weet niet wat er dan gebeurt.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Uhoh, tering, zou ik nu me vinger in mijn keel steken om het uit te kotsen?
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stop FOK!-relaties
tegen het moderne FOK!
Ik snap niet zoveel van je post geloof ikquote:Op maandag 15 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stop FOK!-relaties
tegen het moderne FOK!
het gaat niet om het bericht het gaat om de boodschapquote:Op maandag 15 juli 2013 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van je post geloof ik
Hang je al over de wcbril?quote:
nou kijk.quote:
Ehhhhh, ik heb net beetje opgezocht wat salmonella is, en het komt voor bij niet-verwarmd eten, en ik had mijn eitje anders goed verwamd, dus ik denk niet dat het het is, en ik houd niet zo van kotsen dus ik verzin excusen.quote:
Waar plaatsen ze hun foto's dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk.
er zijn hier twee mensjes die hebben verkering en plaatsen telkens foto's en ik word er gek van.
het moet daar eens afgelopen mee zijn.
Anders ga je even interessant doenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat niet om het bericht het gaat om de boodschap
Hou jij niet van kotsen joh? Vreemdquote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhhhh, ik heb net beetje opgezocht wat salmonella is, en het komt voor bij niet-verwarmd eten, en ik had mijn eitje anders goed verwamd, dus ik denk niet dat het het is, en ik houd niet zo van kotsen dus ik verzin excusen.
Nee, het zag er ook anders uit, was nog gewoon te eten hoor, maar ietsje minder lekker. Misschien was het de pan waar eerst gebakken banaan in heeft gezetenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij niet van kotsen joh? Vreemd![]()
Nee tuurlijk is het geen salmonella
![]()
Waarschijnlijk ben je de smaak van ei gewoon zat
Ja normaal maak je die even schoon ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het zag er ook anders uit, was nog gewoon te eten hoor, maar ietsje minder lekker. Misschien was het de pan waar eerst gebakken banaan in heeft gezeten
Kun jij nou echt nooit eens normaal doenquote:
Keukenpapier was opquote:Op maandag 15 juli 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja normaal maak je die even schoon ja.
Warm water hequote:Op maandag 15 juli 2013 02:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keukenpapier was op
En ik houd niet zo van doekjes vies maken, kost weer veel moeite.
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk.
er zijn hier twee mensjes die hebben verkering en plaatsen telkens foto's en ik word er gek van.
het moet daar eens afgelopen mee zijn.
wat is normaal?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun jij nou echt nooit eens normaal doen
Ja jezus gastquote:Op maandag 15 juli 2013 02:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet de kraan een minuut aan staan :/
Nederlandse bandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |