Ja maar ik kan niet aan iemand zoals jij tippenquote:
Ja, ik vertel wel gelijk waarom, anders is het zo raar voor je:quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, jij bent de moeder van LittleBrownie, en bent dus een negerin, maar denk niet dat je echt dik bent, je hebt er niet voor niks nootjes op, en ik zou niet weten hoe je bij een hangmat komt, chocolade doet me daar echt niet aan denken, en dikke mensen ook niet, want die zakker er door heen denk ik maar altijd
LB is wel het soort meisje wat ik echt leuk vind hoor. in real dan.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Tjacka is na 1 keer niet uitgekeken, logisch.
Hee hou op hoor, we staan op hetzelfde niveau.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet aan iemand zoals jij tippen
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LB is wel het soort meisje wat ik echt leuk vind hoor. in real dan.
JaniesBrownie heeft me geadopteerd?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik vertel wel gelijk waarom, anders is het zo raar voor je:
[..]
nu 421 graag gedaanquote:Op maandag 15 juli 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed he. 361 nu. Wordt al wat populairder
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LB is wel het soort meisje wat ik echt leuk vind hoor. in real dan.
Nee, het ging over mijn vooroordelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JaniesBrownie heeft me geadopteerd?
Nu noem je indirect LB`s moeder een vette zeug, dat weet je he?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het ging over mijn vooroordelen.
Ik denk gewoon dat ze je moeder is, en ze vroeg of ik dacht dat ze een vette zeug was.
ben je dronken?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het ging over mijn vooroordelen.
Ik denk gewoon dat ze je moeder is, en ze vroeg of ik dacht dat ze een vette zeug was.
Dudequote:
Wist ik alquote:
Ik ben helemaal de weg kwijt.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te F5en en zie het er gewoon bijkomen, maar dacht dat Tjacka het ging doen
Oh, wacht, ik doe het zelf, elke keer als ik op F5 drukquote:Op maandag 15 juli 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te F5en en zie het er gewoon bijkomen, maar dacht dat Tjacka het ging doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |