Ja, das wel waar. Maar bevestig je wel mijn punt meequote:Op maandag 15 juli 2013 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
verdient best leuk bij hoor, als je tegelijkertijd studeert
g4s.nl of zo, moet je wel een diploma voor hebben hèquote:Op maandag 15 juli 2013 01:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
waar kan ik solliciteren? klinkt wel relaxt
diploma 112 bellen?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
g4s.nl of zo, moet je wel een diploma voor hebben hè
Tweedaags certificaat ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
g4s.nl of zo, moet je wel een diploma voor hebben hè
ah okquote:
nou nou, niet zo agressief meteenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga ergers anders bijdehand doen, met je droeftoeter UI vuile communist.
betaald tv kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, das wel waar. Maar bevestig je wel mijn punt mee
Sorry, moest even wat frustatris kwijtquote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok
[..]
nou nou, niet zo agressief meteen
wat is er dan schatjuh?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, moest even wat frustatris kwijt
Je hebt een beveiligingsopleiding nodig. Kan binnen een jaar, is op niveau 2 dus goed te doen. Je moet alleen 10 weken verplicht stage doen.quote:
jawel, maar ik vind dat wel iets 'liefs' wat ik voor m kan doen sochtends.quote:
Kloptquote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
betaald tv kijken
het meeste beveiligingswerk is om verzekeringstechnische redenen
Nou ehh, ik ben lui en ik wil niet lui zijnquote:
Jupquote:
Ah, maar dan kun je dus na het maken weer gaan slapen?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, maar ik vind dat wel iets 'liefs' wat ik voor m kan doen sochtends.
Klopt, drukt de prijs van polis. I know.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
betaald tv kijken
het meeste beveiligingswerk is om verzekeringstechnische redenen
Wow, wist niet dat je daar serieus een opleiding voor moest doenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:44 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Je hebt een beveiligingsopleiding nodig. Kan binnen een jaar, is op niveau 2 dus goed te doen. Je moet alleen 10 weken verplicht stage doen.
Iig dat waren de regels 6 jaar geleden. Ook mag je geen strafblad hebben.
je hebt ook vakantie?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, ik ben lui en ik wil niet lui zijn
En ik ben mijn geniale business plan vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |