Dat was ook de bedoelingquote:Op maandag 15 juli 2013 01:08 schreef DeHangui het volgende:
Ik vind het 2e plaatje in je OP aanstootgevend.
Geslaagd dan. Het geeft zeker aanstoot! Maar tot watquote:
Ok, ga ik even een brandalarmpje afhandelen. brb.quote:
ben je aan het bbq'en binnenshuis?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ok, ga ik even een brandalarmpje afhandelen. brb.
Nein, arbeit he. Bende, alarm om 01:00 uurquote:Op maandag 15 juli 2013 01:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ben je aan het bbq'en binnenshuis?
je bent nu aan het werk?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nein, arbeit he. Bende, alarm om 01:00 uur
Jup, helaas wel, maar anderzijds toch niets beters te doenquote:
das waar, hoeveel uur moet je nog?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:13 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Jup, helaas wel, maar anderzijds toch niets beters te doen
Ik mag wachten tot het half 7 is. Dan morgen nog even 9 uurtjes er door heen drukken en dan 12 dagen vrijquote:Op maandag 15 juli 2013 01:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
das waar, hoeveel uur moet je nog?
lekker, wat voor bedrijf werk je?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik mag wachten tot het half 7 is. Dan morgen nog even 9 uurtjes er door heen drukken en dan 12 dagen vrij
Beveiligingsbedrijf. Opzich zijn de nachten wel de prettigste diensten. Morgen ben ik er rond 13:00 uur weer af, en dan heb ik de hele dag nog.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekker, wat voor bedrijf werk je?
ah ok, ga je dan niet eerst slapen?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:17 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Beveiligingsbedrijf. Opzich zijn de nachten wel de prettigste diensten. Morgen ben ik er rond 13:00 uur weer af, en dan heb ik de hele dag nog.
Nee, slaap van 07:00 tot 13:00 uur ongeveer als ik in de nacht zitquote:Op maandag 15 juli 2013 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah ok, ga je dan niet eerst slapen?
oh je werkt tot 7 en dan slaap je tot 13:00?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:19 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Nee, slaap van 07:00 tot 13:00 uur ongeveer als ik in de nacht zit
Ja, draai het om zeg maar. Eerste nacht is even doorbijten, maar daarna is het goed te doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oh je werkt tot 7 en dan slaap je tot 13:00?
zit je dan de hele tijd op kantoor te fok!en tot er wat gebeurt ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:22 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ja, draai het om zeg maar. Eerste nacht is even doorbijten, maar daarna is het goed te doen.
Het geeft aan tot stotenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Geslaagd dan. Het geeft zeker aanstoot! Maar tot wat
Uhm.. daar komt het wel op neer. Heb ook de tv aan, maar daar is eigenlijk weinig op na 1'en. Dvd der in kan ook wel, maar na 2 films heb je dat ook wel bekeken.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zit je dan de hele tijd op kantoor te fok!en tot er wat gebeurt ofzo?
oke, op zich wel relaxt lijkt me. Maak je nog wel eens wat mee dan of niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Uhm.. daar komt het wel op neer. Heb ook de tv aan, maar daar is eigenlijk weinig op na 1'en. Dvd der in kan ook wel, maar na 2 films heb je dat ook wel bekeken.
Niet zo veel eigenlijk. Zaterdag is het wel eens leuk als er wat mensen naar huis fietsen van het stappen. Af en toe een brandalarm of stroomuitval. Voor de rest valt het allemaal wel mee. Kan niet zeggen welke lokatie ik zit, maar de waarde van de producten die hier opgeslagen liggen is behoorlijk hoog.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke, op zich wel relaxt lijkt me. Maak je nog wel eens wat mee dan of niet?
nog nooit inbrekers gehad oid?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:29 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Niet zo veel eigenlijk. Zaterdag is het wel eens leuk als er wat mensen naar huis fietsen van het stappen. Af en toe een brandalarm of stroomuitval. Voor de rest valt het allemaal wel mee. Kan niet zeggen welke lokatie ik zit, maar de waarde van de producten die hier opgeslagen liggen is behoorlijk hoog.
Is wel gebeurd bij collega's enkele jaren geleden. Was behoorlijk georganiseerd. Totaal waren een kleine 20 man bezig op het terrein.quote:
Dat lijkt me wel schrikkenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Is wel gebeurd bij collega's enkele jaren geleden. Was behoorlijk georganiseerd. Totaal waren een kleine 20 man bezig op het terrein.
G4S dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Is wel gebeurd bij collega's enkele jaren geleden. Was behoorlijk georganiseerd. Totaal waren een kleine 20 man bezig op het terrein.
Kan ie dat zelf niet dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wíl slapen, want ik moet op tijd op morgen![]()
Brood smeren voor 'm'n mannetje'
voor of nadat je pics post?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wíl slapen, want ik moet op tijd op morgen![]()
Brood smeren voor 'm'n mannetje'
ach soquote:Op maandag 15 juli 2013 01:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Group For Securicor. Een beveiligingsbedrijf
gewoon ongeschoolde aapjes een telefoon geven en zeggen "kijk naar die deur en bel 112 als er iets is "quote:
ervaring?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
gewoon ongeschoolde aapjes een telefoon geven en zeggen "kijk naar die deur en bel 112 als er iets is "
verdient best leuk bij hoor, als je tegelijkertijd studeertquote:Op maandag 15 juli 2013 01:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
gewoon ongeschoolde aapjes een telefoon geven en zeggen "kijk naar die deur en bel 112 als er iets is "
Neinzquote:
Ja dat vond mijn collega ook haha, ja zit alleen hier, heerlijk rustig. Buitendetectie aan en pootjes op t bureauquote:Op maandag 15 juli 2013 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel schrikkenZit je in je eentje dan?
waar kan ik solliciteren? klinkt wel relaxtquote:Op maandag 15 juli 2013 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
verdient best leuk bij hoor, als je tegelijkertijd studeert
eigenlijk is het alweer maandagquote:Op maandag 15 juli 2013 01:41 schreef Spatieloos het volgende:
Is het al weer zondag? Tijd gaat snel als je je niet eens boeit wat voor dag het is
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |