Is wel gebeurd bij collega's enkele jaren geleden. Was behoorlijk georganiseerd. Totaal waren een kleine 20 man bezig op het terrein.quote:
Dat lijkt me wel schrikkenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Is wel gebeurd bij collega's enkele jaren geleden. Was behoorlijk georganiseerd. Totaal waren een kleine 20 man bezig op het terrein.
G4S dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Is wel gebeurd bij collega's enkele jaren geleden. Was behoorlijk georganiseerd. Totaal waren een kleine 20 man bezig op het terrein.
Kan ie dat zelf niet dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wíl slapen, want ik moet op tijd op morgen![]()
Brood smeren voor 'm'n mannetje'
voor of nadat je pics post?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wíl slapen, want ik moet op tijd op morgen![]()
Brood smeren voor 'm'n mannetje'
ach soquote:Op maandag 15 juli 2013 01:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Group For Securicor. Een beveiligingsbedrijf
gewoon ongeschoolde aapjes een telefoon geven en zeggen "kijk naar die deur en bel 112 als er iets is "quote:
ervaring?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
gewoon ongeschoolde aapjes een telefoon geven en zeggen "kijk naar die deur en bel 112 als er iets is "
verdient best leuk bij hoor, als je tegelijkertijd studeertquote:Op maandag 15 juli 2013 01:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
gewoon ongeschoolde aapjes een telefoon geven en zeggen "kijk naar die deur en bel 112 als er iets is "
Neinzquote:
Ja dat vond mijn collega ook haha, ja zit alleen hier, heerlijk rustig. Buitendetectie aan en pootjes op t bureauquote:Op maandag 15 juli 2013 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel schrikkenZit je in je eentje dan?
waar kan ik solliciteren? klinkt wel relaxtquote:Op maandag 15 juli 2013 01:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
verdient best leuk bij hoor, als je tegelijkertijd studeert
eigenlijk is het alweer maandagquote:Op maandag 15 juli 2013 01:41 schreef Spatieloos het volgende:
Is het al weer zondag? Tijd gaat snel als je je niet eens boeit wat voor dag het is
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |