ja man , roze maandag en allesquote:
Ik wilde een opmerking maken, maar ik laat het achterwegen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor ik me settelde was ik een gigantische klootzak
nu kijk ik nog amper naar andere meisjes(insert grap over kale plek op kop van onder de plak zitten )
dikke level 60 mount dat dingquote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken, maar ik laat het achterwegen.
hierbij een random plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
level 90 ondertussen al dacht ik jonguh.
hier nog eentje
[ afbeelding ]
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef TwenteFC het volgende:
https://play.google.com/s(...)LnNwZWVjaGphbW1lciJd
Deze app installeren, en probeer dan nog maar eens een fatsoenlijke zin uit te spreken.
quote:
Leukquote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zo ver weer mijn bijdrage voor vandaag.
Hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom deed je dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Even iets anders. Hoe is momenteel de relatie tussen jou en Nicki? Zijn er nog spannende ontwikkelingen?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moest van Adams KnutdeIJsbeer Saind of Typisch een tijd geleden Action Bronson checken. Hier ben ik eindelijk aan toegekomen en het is idd een goede rapper, dus bedankt.
Napoleonfour te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
GGMM, nog steeds geen action bronson geluisterd?
ik luister geen rapquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moest van Adams KnutdeIJsbeer Saind of Typisch een tijd geleden Action Bronson checken. Hier ben ik eindelijk aan toegekomen en het is idd een goede rapper, dus bedankt.
Hij neemt zichzelf erg serieus. Als je een klein geintje maakt ben je een troll volgens hem.quote:
Omdat rustdagquote:
Doet een belletje rinkelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een soort Stijn maar dan nog sneller boos.
Nog sneller? Kan dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef z'n adres maar. Ik regel dit wel verderquote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
VBL SC knokploeg?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geef z'n adres maar. Ik regel dit wel verder
VBL SAquote:
niks mis meequote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje met matties pilsen niet veel verder
Best fijn liedjequote:
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Morgen in 't zonnetje met een amigootje opnieuw luisteren. Bazencombo
21. Hoezoquote:
quote:
Even luisterenquote:
Klopt. Ook niks mis mee met zn saxquote:
Ken ik trouwens al jaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Dit kanaal moet je volgen, maakt echt top muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |