quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gisteravond Age of Empires II HD edition gekocht bij de Summer Sales.Gelijk hele nacht zitten spelen natuurlijk.
Hoe kan ik bepalen of ik een echte nerd ben? Regel 1.....quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb gisteravond Age of Empires II HD edition gekocht bij de Summer Sales.Gelijk hele nacht zitten spelen natuurlijk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
omdat ze naast elkaar staan.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou die linker ander best hard geven.
en koop er nog maar een en koop er nog maar een en koop er nog maar eeeheeeeeeeeeenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Reis krijgt nummer 9 bij Vitesse komend seizoen.
Overdrijven is ook een vak man, best een leuke chick die linker.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat ze naast elkaar staan.
staat het los van elkaar word het 8tje een 5
Ik ken ze niet, maar rechts lijkt op een woonwagenmeisje.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef Typisch het volgende:
Muto, heeft die chick met dat zwarte haar niet normaal blond haar? Want dan weet ik ook wie het is.Of ze lijkt er vreselijk op.
meh, t lijkt beter door degene ernaast.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak man, best een leuke chick die linker.
Ze kunnen alleen nog huren en transfervrije spelers binnenhalen, las ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en koop er nog maar een en koop er nog maar een en koop er nog maar eeeheeeeeeeeeen
en koop er nog maar twee
niet heel vreemd met de uitgaven van de laatste jarenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen nog huren en transfervrije spelers binnenhalen, las ik.
Wrm lieguh :Squote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar rechts lijkt op een woonwagenmeisje.
Gevaarlijk wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh, t lijkt beter door degene ernaast.
tevens als ze blond zou zijn komt ze me ook bekend voorWij kennen teveel dezelfde mensen heb ik het idee
Ik heb ff die tutorial doorlopen. Gelijk verslaafd.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb het ook gekocht, maar pas 2 potjes gespeeld. Kan er niet veel meer van.
true truequote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wrm lieguh :S
[..]
Gevaarlijk wel.Gelukkig blijf het bij vage kennissen, op jouw chick na dan. :Al is dat ook een vage kennis nu eigenlijk.
Zo woont er hier een gozer al heel zijn leven, niemand van mijn maten wist wie hij was tot een paar weken terug.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
true true
Ach t is sowieso altijd zo als je uit dezelfde buurten komt en even oud ben je altijd dezelfde mensen blijft kennen.
sprak laatst met een gast die zn beetje iedereen uit mn jeugd kentmaar ik had hem nog nooit gesproken tot een jaar geleden oid
mooi blijft dat jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo woont er hier een gozer al heel zijn leven, niemand van mijn maten wist wie hij was tot een paar weken terug.![]()
Terwijl hij even oud is.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi blijft dat ja
ik heb ooit nog zo iets kuts gehad![]()
had een meisje geplayed (was niet heel aardig geweest tegen dr, echt een grote leuken en bedrog, was op een moment zogenaamd naar het buitenland verhuisd om van dr af te komen enzo)
in die zelfde periode ander meisje leren kennen, beetje aanpappen enzo. paar weken later kom ik erachter dat het huisgenootjes waren
hoe kwam ik erachter, ik was voor het eerst in dat huis en liep de verkeerde kamer binnen
voor ik me settelde was ik een gigantische klootzakquote:
Eindelijk uit de kast?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor ik me settelde was ik een gigantische klootzak
nu kijk ik nog amper naar meisjes(insert grap over kale plek op kop van onder de plak zitten )
ja man , roze maandag en allesquote:
Ik wilde een opmerking maken, maar ik laat het achterwegen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voor ik me settelde was ik een gigantische klootzak
nu kijk ik nog amper naar andere meisjes(insert grap over kale plek op kop van onder de plak zitten )
dikke level 60 mount dat dingquote:Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken, maar ik laat het achterwegen.
hierbij een random plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
level 90 ondertussen al dacht ik jonguh.
hier nog eentje
[ afbeelding ]
Wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:54 schreef TwenteFC het volgende:
https://play.google.com/s(...)LnNwZWVjaGphbW1lciJd
Deze app installeren, en probeer dan nog maar eens een fatsoenlijke zin uit te spreken.
quote:
Leukquote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zo ver weer mijn bijdrage voor vandaag.
Hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom deed je dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Even iets anders. Hoe is momenteel de relatie tussen jou en Nicki? Zijn er nog spannende ontwikkelingen?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moest van Adams KnutdeIJsbeer Saind of Typisch een tijd geleden Action Bronson checken. Hier ben ik eindelijk aan toegekomen en het is idd een goede rapper, dus bedankt.
Napoleonfour te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
GGMM, nog steeds geen action bronson geluisterd?
ik luister geen rapquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moest van Adams KnutdeIJsbeer Saind of Typisch een tijd geleden Action Bronson checken. Hier ben ik eindelijk aan toegekomen en het is idd een goede rapper, dus bedankt.
Hij neemt zichzelf erg serieus. Als je een klein geintje maakt ben je een troll volgens hem.quote:
Omdat rustdagquote:
Doet een belletje rinkelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een soort Stijn maar dan nog sneller boos.
Nog sneller? Kan dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef z'n adres maar. Ik regel dit wel verderquote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
VBL SC knokploeg?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geef z'n adres maar. Ik regel dit wel verder
VBL SAquote:
niks mis meequote:Op maandag 15 juli 2013 23:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje met matties pilsen niet veel verder
Best fijn liedjequote:
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Morgen in 't zonnetje met een amigootje opnieuw luisteren. Bazencombo
21. Hoezoquote:
quote:
Even luisterenquote:
Klopt. Ook niks mis mee met zn saxquote:
Ken ik trouwens al jaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
Dit kanaal moet je volgen, maakt echt top muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |