quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Even iets anders. Hoe is momenteel de relatie tussen jou en Nicki? Zijn er nog spannende ontwikkelingen?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moest van Adams KnutdeIJsbeer Saind of Typisch een tijd geleden Action Bronson checken. Hier ben ik eindelijk aan toegekomen en het is idd een goede rapper, dus bedankt.
Napoleonfour te zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
GGMM, nog steeds geen action bronson geluisterd?
ik luister geen rapquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ik moest van Adams KnutdeIJsbeer Saind of Typisch een tijd geleden Action Bronson checken. Hier ben ik eindelijk aan toegekomen en het is idd een goede rapper, dus bedankt.
Hij neemt zichzelf erg serieus. Als je een klein geintje maakt ben je een troll volgens hem.quote:
Omdat rustdagquote:
Doet een belletje rinkelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een soort Stijn maar dan nog sneller boos.
Nog sneller? Kan dat?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef z'n adres maar. Ik regel dit wel verderquote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |