Wat dacht je van Ferry... en die heeft nog een jaar of 35 te gaan voordat ie de leeftijd van Viola heeftquote:
Kees zei vorige week in shownieuws dat hij op zulke types valt als Badr Hari qua uiterlijk danquote:Op zondag 28 juli 2013 23:24 schreef Reismeis het volgende:
Wat zeiden Ferry en Kees nou over Badr Hari? Kon het niet verstaan...
Kees wil lekker uit elkaar worden getrokken in bedquote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kees zei vorige week in shownieuws dat hij op zulke types valt als Badr Hari qua uiterlijk dan
Wie niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kees wil lekker uit elkaar worden getrokken in bed
tis ook een eenzijdige bitchfight, zure viool zit de hele tijd te katten en steken onder water uit te delen en catherine houdt de eer aan zich zelf en doet er niet aan meequote:Op maandag 29 juli 2013 09:07 schreef Injetta het volgende:
Die bitchfight tussen Viola en Catherine is volgens mij volkomen nep. Niet dat het vriendinnen zijn, maar verder is er volgens mij niks aan de hand. Allemaal show....
Dit dus... Catherine is echt tofquote:Op maandag 29 juli 2013 11:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis ook een eenzijdige bitchfight, zure viool zit de hele tijd te katten en steken onder water uit te delen en catherine houdt de eer aan zich zelf en doet er niet aan mee
Oh dan zou ik Paul echt missen. Ook vind ik Richard nou niet zó leuk. Leuk hoor, maar meer ook niet.quote:
Hij denkt echt dat als hij met zijn grappen komt dat iedereen hem superleuk vind, volgens mij lachen ze hem eerder uit dan toe lachen om zijn grappenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:01 schreef marcodej het volgende:
Ferry is toch wel een raarste van het stel. Wat een debiel.
Pisces, Richard is toch best leuk! Ik vind hem Iig leukquote:Op maandag 29 juli 2013 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dan zou ik Paul echt missen. Ook vind ik Richard nou niet zó leuk. Leuk hoor, maar meer ook niet.
Preview van komende week, of heb ik iets gemist?quote:
Datquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:51 schreef Remzz het volgende:
Heb weer hardop gelachen. Je ziet ook aan Paul de Leeuw dat die helemaal in zijn element is, dat was wel heel anders dat jaar dat Sophie en Ruben het presenteerden.
Paul de Leeuw ook meteen vragen aan Patty, Tygo en Ferry of ze nooit bij de douane zijn gepakt, coke of weed natuurlijk.quote:
Hoezo?quote:
Dat lachje van net, toen Paul zei 'het zaad van welke mannen'...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |