Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Doe maar. Die houden voorlopig niet op.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:10 schreef drakin het volgende:
Zeg houden jullie nou eindelijk eens op of moet ik echt de cola en chips erbij gaan pakken?
Is dat je moeder? Ze heeft net zo'n pisbek als jou man!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:16 schreef DragonFodder het volgende:
Niemand praat over fightclub!
Hey, Horny:
[ afbeelding ]
Ring any bells?
Ik weet niets van rellen in het 40+ topic. Misschien moet ik daar ook maar wat vaker kijken.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:22 schreef drakin het volgende:
Kan het niet vinden, maar stiekem ben ik wel blij met deze rel want de wekelijkse rel in het 40+ topic ging deze week niet door. Dus ik zat al zonder.
Ik heb ze daar ook maar even naar deze slowchat gehint voor het gemis aan gekakel deze weekquote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik weet niets van rellen in het 40+ topic. Misschien moet ik daar ook maar wat vaker kijken.
Zeg 'vriend', zullen we mijn moeder er buiten laten? Want ze komt op d'r brommer naar het noorden om je er als een kalf achter te binden!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Is dat je moeder? Ze heeft net zo'n pisbek als jou man!
Het niveau mag wel iets omhoog jongens, komop.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zeg 'vriend', zullen we mijn moeder er buiten laten? Want ze komt op d'r brommer naar het noorden om je er als een kalf achter te binden!
Ik heb hier nog magnetron popcorn liggen. Gekregen van Ziggo als nieuwe klant.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
natuurlijk kan dat, of het wat smaakt daarna weet ik niet.
Ik kom uit de pre magnetron tijd he? vroegah bakten we onze popcorn nog in een pan met olie en een deksel erop.
Die heb ik in mijn kerstpakket gehad en aan de hulp gegevenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog magnetron popcorn liggen. Gekregen van Ziggo als nieuwe klant.
Ik had vorige week voor het eerst magnetronpopcorn geprobeerd. Zelfs dat mislukte, alles was verbrand...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:37 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik heb hier nog magnetron popcorn liggen. Gekregen van Ziggo als nieuwe klant.
Wat kan jij eigenlijk wél?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik had vorige week voor het eerst magnetronpopcorn geprobeerd. Zelfs dat mislukte, alles was verbrand...
Hij kan haar laten groeien. Ik wilde het niet geloven, maar gisteren kon ik het met eigen ogen zien... Het was prachtig, mooier dan ik me ooit voorgesteld hadquote:
Was jij nou die jongen met die bril?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Iedereen die voorbij liep zei: Robby... je haar danst...
De nieuwe episode van Attack on Titan al gezien?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Je bent al bezet toch? Dus die man maakt dan ook niks uit... en zo lang was het nou ook weer niet...
Ik dacht dat jij zei dat het 2 weken geleden al seizoensstop zou zijn? Vorige week hadden ze een 13.5 episode samenvatting of zo iets... Vandaag nog niet op spotnet gekekenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:34 schreef Sands het volgende:
[..]
De nieuwe episode van Attack on Titan al gezien?
Episode 13.5 was blijkbaar de seizoensstop.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zei dat het 2 weken geleden al seizoensstop zou zijn? Vorige week hadden ze een 13.5 episode samenvatting of zo iets... Vandaag nog niet op spotnet gekeken
Maar die was vorige week al...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Episode 13.5 was blijkbaar de seizoensstop.
Ik zal de download zo maar es aan zetten dan... maar kijken word toch morgen pasquote:Op zondag 14 juli 2013 23:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja en nu is er 14maar 1 week seizoensstop
Er is ook een nieuw intro
Het is wel jammer dat ze binnenkort af gaan wijken van het originele verhaalquote:Op zondag 14 juli 2013 23:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal de download zo maar es aan zetten dan... maar kijken word toch morgen pas
Ik ken de manga's en dus het orginele verhaal niet dus dat interreseert me vrij weinigquote:Op zondag 14 juli 2013 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat ze binnenkort af gaan wijken van het originele verhaal
Mij ook niet deels, maar meestal is wat de mensen van de anime verzinnen slechterquote:Op zondag 14 juli 2013 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken de manga's en dus het orginele verhaal niet dus dat interreseert me vrij weinig
ik mag toch wel kijken?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Je bent al bezet toch? Dus die man maakt dan ook niks uit... en zo lang was het nou ook weer niet...
We hebben het over jouw lange lontje gehad.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik mag toch wel kijken?
Was t leuk? Hebben jullie me gemist?
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die heeft ieder filmliefhebbend mens toch gewoon op DVD?
Ik nietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij kan haar laten groeien. Ik wilde het niet geloven, maar gisteren kon ik het met eigen ogen zien... Het was prachtig, mooier dan ik me ooit voorgesteld had
Ik ben niet iedereen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
ik ben van de lange tenen en kort lontje, dus dan heb je t over een ander gehadquote:Op zondag 14 juli 2013 23:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We hebben het over jouw lange lontje gehad.
Heb je ook grote voeten?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben van de lange tenen en kort lontje, dus dan heb je t over een ander gehad
neuh, maat 36quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |