Oh dat is lekker snel.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week overleef ik met darts, en daarna begint het voetbal alweer.
Dat is niet op TV, kutLuxemburg.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Donderdag moet Utrecht alweer Europees spelen.
Better be preparedquote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarover?
[..]
Ja maar dan hoef ik niet op het laatste moment er eentje te pakken.
Ik ben er ookquote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Hola.
Ik zit al klaar, handdoek binnen bereik
Nee hoor, we houden je wel wakkerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er ookMaar iets zegt me dat ik voor het einde van de uitzending in slaap ben gekukeld
Dat heb ik altijd bij Martquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben er ookMaar iets zegt me dat ik voor het einde van de uitzending in slaap ben gekukeld
Zie topic onopvallentste renner.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarover?
[..]
Ja maar dan hoef ik niet op het laatste moment er eentje te pakken.
Foto's al gezien?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef Alcatranz. het volgende:
Nu al benieuwd naar het eindresultaat van het Kittel kapsel van de Kort
Voor Knevel en zo voel ik me nog dertig jaar te jongquote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij MartEn anders wel bij Knevel
Het is geniaalquote:Op maandag 15 juli 2013 20:30 schreef Alcatranz. het volgende:
Nu al benieuwd naar het eindresultaat van het Kittel kapsel van de Kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |