PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
fantastischquote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/2818
Is dit iets?
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
Is dit iets?
Ja, maar jij kijkt het met een The Walking Dead t-shirt van Glenn aan. Geef maar toe.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jij kijkt het toch ook, jij stomme kraamverzorger.
Sissoko en Yacob hebben allebei 2* skills hè. Ik skill bijna nooit, maar 3* vind ik wel fijn voor een middenvelder.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
Is dit iets?
Ja Duhhhquote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, maar jij kijkt het met een The Walking Dead t-shirt van Glenn aan. Geef maar toe.
Waarom is die zo duur?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja Duhhh
Deze ga ik wel bestellen
[ afbeelding ]
HELEMAAL WAK!quote:
Ik ga het proberen met die twee en als het niet loopt koop ik wel weer iets andersquote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sissoko en Yacob hebben allebei 2* skills hè. Ik skill bijna nooit, maar 3* vind ik wel fijn voor een middenvelder.
Was dat die vent bij het binnenhof?quote:
Ui de officiële store van AMC. Kan er net zo goed zelf 1 designenquote:
Ik heb ook zin om film te kijken, ik heb net weer even 2 afleveringen van falling skies gekeken want liep weer achterquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke, luchtige film? Heb zin om er een te kijken maar weet niet welke.
Nee, in Dordrecht. Hij gooide een blikje bier in het waterquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was dat die vent bij het binnenhof?
Ja het ziet er niet veel bijzonderder uit dan uit een random webshop en daar is de prijs iig de helftquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ui de officiële store van AMC. Kan er net zo goed zelf 1 designen
Ik heb die op dumpert gezien, ik dacht toen dat dat bij het Binnenhof was.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, in Dordrecht. Hij gooide een blikje bier in het water
Ja komt zo nu en dan op dumpert weer eens langs inderdaad. Wel mooie vent jaquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die op dumpert gezien, ik dacht toen dat dat bij het Binnenhof was.
Echt al een oude herhaling dan want dat filmpje is denk ik minstens 2 jaar oud. Was idd een baas ja
Die met die lange haren was ook zo'n kneusquote:
Simpel vermaak.quote:
Bij een tweede gele kaart nemen ze het hele zooitje mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Een gele kaart gevenWat is dat voor sneu iets weer
Haha die zo na de reclame komt ken ik ook van dumpert volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij een tweede gele kaart nemen ze het hele zooitje mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dat is toch met die zwerver die een blik bier drinkt? Net alsof hij ooit die bekeuring gaat betalenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha die zo na de reclame komt ken ik ook van dumpert volgens mij.
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo meteen nog Piets weerbericht om het helemaal af te maken.
Ja echt mensen die denken dat ze macht hebben en dat misbruiken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gast heel chill, en dan opeens zijn collega die heel semi autoritair aan komt stormen
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgen
Ik heb ooit gesolliciteerd voor zoiets. Ik ben eeuwig dankbaar dat ik niet aangenomen ben. Je wordt ook vreselijk slecht betaald in zo'n functiequote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja echt mensen die denken dat ze macht hebben en dat misbruiken.
SEEDORFIIEEEquote:
Zo kansloos is dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgen
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met het silverpacken je attribute kaarten niet discarden, maar gewoon gebruiken
Waarom doe je altijd zoquote:
3 Miljoen door de pleequote:
Geeft niet jullie hebben er in ieder geval plezier van gehad dat kan ik van Sulejmani niet zeggenquote:
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 14 juli 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geeft niet jullie hebben er in ieder geval plezier van gehad dat kan ik van Sulejmani niet zeggen
lijkt van de zijkant beetje op oe ah ed de goeijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Born in Italy, parents are from Brazil, plays for Spain, speaks fluent Englishquote:
Plays in Germanyquote:Op zondag 14 juli 2013 22:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Born in Italy, parents are from Brazil, plays for Spain, speaks fluent English
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zat hem net te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 22:55:23Is er eens een Gay positief in het nieuws, is het wéér niet goed... #hetisookaltijdwat reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 22:55:23Is er eens een Gay positief in het nieuws, is het wéér niet goed... #hetisookaltijdwat reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
Koert het er vanmiddag ook al eentje over Froome
Mart Smeets zegt altijd Bauke Gesink
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:26:30Die #Froome zit zó veel te telefoneren met z'n ploegleider dat 'ie straks nog last krijgt van een Belkin... #tdf #montventoux reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
Koert het er vanmiddag ook al eentje over Froome
Mart Smeets zegt altijd Bauke Gesink
Dezetwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:26:30Die #Froome zit zó veel te telefoneren met z'n ploegleider dat 'ie straks nog last krijgt van een Belkin... #tdf #montventoux reageer retweet
Beetje gayquote:
Ben jij Gordon?quote:
Nee maar ik spreek dan ook nooit voor Mark van Bommelquote:
Dus omdat ik voor Gordon spreek ben ik hem ook meteen?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar ik spreek dan ook nooit voor Mark van Bommel
Lijkt er wel opquote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat ik voor Gordon spreek ben ik hem ook meteen?
Nee? Praat je nu ook al voor mij?quote:
Ja:quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee? Praat je nu ook al voor mij?
Lijkt me een beetje overdrevenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
Daar kun je de politie voor bellen toch?
Ga gewoon kei hard je eigen muziek afspelen met je raam openquote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven
JA HALLO HET IS AL KWART OVER 11 EN DE BUURMAN ZIT NOG STEEDS MET ZIJN KOOR TE ZINGEN IN DE TUIN, STUUR DE ME
Je kan dat stuur de me opzich wel weglaten, of het moet echt een grote groep zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JA HALLO HET IS AL KWART OVER 11 EN DE BUURMAN ZIT NOG STEEDS MET ZIJN KOOR TE ZINGEN IN DE TUIN, STUUR DE ME
Dat is wel de tokkie oplossing inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga gewoon kei hard je eigen muziek afspelen met je raam open
Misschien heb je nog een jonger zusje of dochtertje? (pics)quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tokkie oplossingenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel de tokkie oplossing inderdaad
Ach, het is verder onschuldig en ze zijn al urenlang aan het zuipen en vallen vanzelf om. Als wij hier een feestje hebben is het ook wel fijn dat zij niet meteen voor de deur staan. Hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien heb je nog een jonger zusje of dochtertje? (pics)
En als je er echt last van hebt en ze niet stoppen?
Neenquote:
Wat bedoelde je dan? Heb het gemist?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim nu bij de Avondetappe dat filmpje wat ik bedoelde
Sagan die een auto opfietst en zijn fiets in de standaard zetquote:
ohja da's waar ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sagan die een auto opfietst en zijn fiets in de standaard zet
Jupquote:
In zijn Twente tijd was hij wel echt goed. Maar daarnaquote:
Het begin bij PSV was ook niet slecht. Maar hij oogde heel sloom en zonder vechtlust, en daardoor werd ie onze zondebok voor dat verschrikkelijke seizoen. Daar ging hij nog veel slechter mee om en toen was de relatie verneukt en dat kwam ook niet meer goedquote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In zijn Twente tijd was hij wel echt goed. Maar daarna
fuck yes fuck yes fuck yes fuck yestwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 00:20:39Next Road to f'n Glory is coming out tomorrow. We will meet an old "friend" again. reageer retweet
Elkeson de spits inquote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
fuck yes fuck yes fuck yes fuck yestwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 00:20:39Next Road to f'n Glory is coming out tomorrow. We will meet an old "friend" again. reageer retweet
Ohja, dat zal wel iddquote:
Ik heb niet echt aanwijzingen gezien die richting Neymar gaanquote:
quote:
Wat een kneusquote:
quote:
quote:
Wat is dit joh. Ze posten ook gewoon alleen maar failsquote:
Die zat ik ook net te kijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
!1
En natuurlijk, deze kneus komt uit Eindhoven
Ook haar naam vragen maar niet ff die van jezelf noemenquote:
Ja en hoe hij een hand geeft ook, die meisjes hebben er helemaal geen zin inquote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die zat ik ook net te kijken.Dat kansloze loopje voordat 'ie ze aanspreekt.
Hij doet gewoon alles verkeerd. En dan die kutsmoes aan het eindequote:Op maandag 15 juli 2013 01:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ook haar naam vragen maar niet ff die van jezelf noemen
beter maak jij een filmpjequote:Op maandag 15 juli 2013 01:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en hoe hij een hand geeft ook, die meisjes hebben er helemaal geen zin in
[..]
Hij doet gewoon alles verkeerd. En dan die kutsmoes aan het einde
ff iedereen een handje geven en vragen "Hoe is het?"quote:
Miss binnekort, mijn datingsleven trekt net een beetje opquote:
Zo dan, dit zou zo een opdracht kunnen zijn bij die maagdenshow. Het was ook net zo awkward als die gesprekken van die Michaelquote:
Flirten in de auto is zwaaien..weet ik dat ook weerquote:
minder fokken, meer filmpjes maken danquote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Miss binnekort, mijn datingsleven trekt net een beetje op
Ja iddquote:Op maandag 15 juli 2013 01:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo dan, dit zou zo een opdracht kunnen zijn bij die maagdenshow. Het was ook net zo awkward als die gesprekken van die Michael
[..]
Flirten in de auto is zwaaien..weet ik dat ook weer
Ik lig dubbel.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Nu ff die van Lindgren kijken want dat is diezelfde kneus weer
God. Ver. Domme.quote:
Dit is wel heel triest gewoonquote:
Gouden shit ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
God. Ver. Domme.
Hij praat ook over MILFs alsof hij 12 is
Dit zijn meer tips voor mensen die alleen buiten komen om naar de AH te gaan en toch met mensen willen praten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die van jou ga ik nu kijkenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik lig dubbel.Die kerel had komiek moeten worden.
![]()
Hé piemelEdit
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige waar ze naar keken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
Bijna 20 miljoen voor Strootman.Als je even oplet kun je hem voor 350c kopen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij vindt 18 miljoen voor Strootman realistisch?
Oh sorry, beetje laat. Ik dacht dat we nog op de vorige pagina zaten.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. Gewoon 18.
18 krentenbollen? Lijkt me nog aan de dure kant.
ik kan daar echt niet tegenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
Wat kan ik toch genieten van dit soort ongemakkelijke filmpjes..dit is veel leuker dan die filmpjes van mensen die wel hosselskills hebben
Een mattie van mij ging ook een keer rnadom tegen 2 meisjes praten op de dam. Paar minuten later waren we aan het chillen. En een week later werd 1 van die meisjes mijn scharrelquote:
Wat een verschrikkelijke debielquote:
DIT.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:46 schreef wieisboos het volgende:
dacht dat het eindelijk over was... gaat hij er nog achter aan rennen
Daar is ook niets mis mee. Maar hij wordt duidelijk constant afgescheept door die meisjesquote:Op maandag 15 juli 2013 01:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Een mattie van mij ging ook een keer rnadom tegen 2 meisjes praten op de dam. Paar minuten later waren we aan het chillen. En een week later werd 1 van die meisjes mijn scharrel
Ja precies. Random chicks aanspreken is ook prima, zolang het spontaan gebeurt en niet afgesproken en zo gedwongen.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. Maar hij wordt duidelijk constant afgescheept door die meisjes
quote:Op maandag 15 juli 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Hij rent als een vliegtuig
Een nichterig vliegtuig.
We here in Holland we hear amazing stories about blond hair and living in mountain mountainish.. uhm in Finland water is bluequote:Op maandag 15 juli 2013 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
"How about you giving her your number."
Subtiele vertaling van: "Nee mam, Amsterdam was geen reet aan want er liep de hele tijd een afzichtelijke pukkelknul achter ons aan."
Ik zie zo'n gesprek voor me: "Hé meneer weet u waar het Museumplein is?" "Eh nee, maar daar hebben ze altijd een feest waar mensen oranje kleding aantrekken en beren drinken."quote:Op maandag 15 juli 2013 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We here in Holland we hear amazing stories about blond hair and living in mountain mountainish.. uhm in Finland water is blue
Verkeerde topic.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan het nog
Die gast doet gewoon alles fout wat je fout kan doen. Al te beginnen met iemand aanspreken die duidelijk out of his league isquote:
Hij doet het nog niet eens zo slecht.quote:
Die High five ookquote:
Nee kijk hem dan ook, blanchitoquote:Op maandag 15 juli 2013 02:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij doet het nog niet eens zo slecht.Alleen is ze al vanaf seconde 1 niet geïnteresseerd.
Dit trek ik dan weer niet..is te pijnlijkquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee kijk hem dan ook, blanchito
Waarom uploaden ze dit?
Ik dacht dat die moeder een negerin wasDit is echt van het niveau Wasim en Alex...
quote:
Godverdomme.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee kijk hem dan ook, blanchito
Waarom uploaden ze dit?
Ik dacht dat die moeder een negerin wasDit is echt van het niveau Wasim en Alex...
Hij is wel een niveautje hoger idd.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:15 schreef Tim86 het volgende:
Reza![]()
![]()
Hij doet het tenminste wel op een leuke manier, maar waarom een moeder met kinderwagen en iemand die aan het bellen is![]()
wtf, bij die andere 2 filmpjes was hij wel wat verder met zijn cursusquote:
Hij praat echt apartquote:
Ik dacht eerst dat jij het was.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:21 schreef Shygirl18 het volgende:
hahahahha ik zou wel een keer met hem willen chillen
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
"Oh, je bent aan het wachten op je vriend? Heb je zin in een tweede?"!
had het filmpje hier vandaanquote:Op maandag 15 juli 2013 02:24 schreef Tim86 het volgende:
Wie was er op zoek naar versiertips toen dit werd gevonden trouwens?
Hosselaar Woenselquote:Op maandag 15 juli 2013 02:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
had het filmpje hier vandaanKLB / Kansloos mannetje op youtube die mij vertelt hoe ik moet flirten
ik ben nog niet klaar met je proberen te versierenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:31 schreef Lindgren. het volgende:
Dit slaat echt alles.![]()
Ik ga mezelf in slaap huilen.Tsjuus.
En dan wordt het filmpje afgekaptquote:Op maandag 15 juli 2013 02:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ben nog niet klaar met je proberen te versieren![]()
wtf, eerder tips om de uitsmijter te versieren.quote:
Morgenquote:Op maandag 15 juli 2013 07:46 schreef poker4lifee het volgende:
Goedemorgen
[..]
wtf, eerder tips om de uitsmijter te versieren.
quote:Waarom is die vandermar nog niet gebanned? Echt een zeldzame clown is dat
quote:PN krijgt subsidie voor downies zoals hij.
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:49 schreef poker4lifee het volgende:
[quote="Ambush"]Waarom is die vandermar nog niet gebanned? Echt een zeldzame clown is dat
[quote="vincent13"]PN krijgt subsidie voor downies zoals hij.
BPL is wel vetquote:Op maandag 15 juli 2013 09:06 schreef FCsuarez het volgende:
zit weer eens te maveren over een nieuw team..
iemand nog orginele ideeen ?
Zo blijft ie toch nog eeuwig onder onsquote:
Is ie definitief weg uit deze topic?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zo blijft ie toch nog eeuwig onder ons
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 15-07-2013 om 08:13:05Stefano Denswil, je neukt een gekke meid. http://t.co/B76hjoH3OR reageer retweet
Ja die tekst erbij ook echtquote:
Weet ik, dat is bijna nog erger.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Die chick heeft het geupload niet Denswil zelf.
wtfquote:Op maandag 15 juli 2013 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goeiemorgentwitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 15-07-2013 om 08:13:05Stefano Denswil, je neukt een gekke meid. http://t.co/B76hjoH3OR reageer retweet
Me 2.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:59 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
wtfopende het op werk haha als ik straks offline ben dan weten jullie de reden.
Hij was de drijvende kracht achter dit forum.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Dja Djedjé is wel iets waard, hopelijk heeft hij hem niet gediscard. En vinden jullie niet dat we hem nu teveel aandacht geven nu hij net 2 dagen weg is?
Is ie echt weg??quote:Op maandag 15 juli 2013 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Dja Djedjé is wel iets waard, hopelijk heeft hij hem niet gediscard. En vinden jullie niet dat we hem nu teveel aandacht geven nu hij net 2 dagen weg is?
Hij lurkt wel gewoon meequote:
Aan de andere kant weet je dat de volgende josti elk moment uit het blik kan komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
Als een mafkees als djeetje hier vertrekt vind ik het toch altijd wel jammer. Het geeft zo'n leeg gevoel.
Ach, Molfan is er weerquote:Op maandag 15 juli 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
Als een mafkees als djeetje hier vertrekt vind ik het toch altijd wel jammer. Het geeft zo'n leeg gevoel.
Mr. Doggystepquote:
Die kan mij toch minder vermaken dan Djeetje, om eerlijk te zijn.quote:
Xbonequote:Op maandag 15 juli 2013 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mr. Doggystepen die-hard xbone fan.
Naja zonder filmpjes vind ik Djeetje ook niet zo geweldig.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die kan mij toch minder vermaken dan Djeetje, om eerlijk te zijn.
Hij wilde graag aandacht, die heeft hij nu in elk geval welquote:Op maandag 15 juli 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja zonder filmpjes vind ik Djeetje ook niet zo geweldig.
Ja kloptquote:Op maandag 15 juli 2013 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij wilde graag aandacht, die heeft hij nu in elk geval wel
Rouwig ben ik niet zo snel. Dan moet er eerst iemand begraven worden. Ik vind het een grillige, maar wel een bij vlagen briljante keeper.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Udinese wil Esteban. Daar zou ik als AZ-supporter niet rouwig om zijn
Ik vond hem het afgelopen seizoen erg matig. Jaar ervoor wel goedquote:Op maandag 15 juli 2013 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rouwig ben ik niet zo snel. Dan moet er eerst iemand begraven worden. Ik vind het een grillige, maar wel een bij vlagen briljante keeper.
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat het jaar daarvoor Moisander - Viergever het centrale duo was, en dit jaar natuurlijk Reijnen - Viergeverquote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond hem het afgelopen seizoen erg matig. Jaar ervoor wel goed
"De vorige keer had ik een paar redelijkequote:Op maandag 15 juli 2013 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben terug met een nieuwe pack opening:
Bijna lapo trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |