PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
fantastischquote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/2818
Is dit iets?
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
Is dit iets?
Ja, maar jij kijkt het met een The Walking Dead t-shirt van Glenn aan. Geef maar toe.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jij kijkt het toch ook, jij stomme kraamverzorger.
Sissoko en Yacob hebben allebei 2* skills hè. Ik skill bijna nooit, maar 3* vind ik wel fijn voor een middenvelder.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
Is dit iets?
Ja Duhhhquote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, maar jij kijkt het met een The Walking Dead t-shirt van Glenn aan. Geef maar toe.
Waarom is die zo duur?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja Duhhh
Deze ga ik wel bestellen
[ afbeelding ]
HELEMAAL WAK!quote:
Ik ga het proberen met die twee en als het niet loopt koop ik wel weer iets andersquote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sissoko en Yacob hebben allebei 2* skills hè. Ik skill bijna nooit, maar 3* vind ik wel fijn voor een middenvelder.
Was dat die vent bij het binnenhof?quote:
Ui de officiële store van AMC. Kan er net zo goed zelf 1 designenquote:
Ik heb ook zin om film te kijken, ik heb net weer even 2 afleveringen van falling skies gekeken want liep weer achterquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke, luchtige film? Heb zin om er een te kijken maar weet niet welke.
Nee, in Dordrecht. Hij gooide een blikje bier in het waterquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was dat die vent bij het binnenhof?
Ja het ziet er niet veel bijzonderder uit dan uit een random webshop en daar is de prijs iig de helftquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ui de officiële store van AMC. Kan er net zo goed zelf 1 designen
Ik heb die op dumpert gezien, ik dacht toen dat dat bij het Binnenhof was.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, in Dordrecht. Hij gooide een blikje bier in het water
Ja komt zo nu en dan op dumpert weer eens langs inderdaad. Wel mooie vent jaquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die op dumpert gezien, ik dacht toen dat dat bij het Binnenhof was.
Echt al een oude herhaling dan want dat filmpje is denk ik minstens 2 jaar oud. Was idd een baas ja
Die met die lange haren was ook zo'n kneusquote:
Simpel vermaak.quote:
Bij een tweede gele kaart nemen ze het hele zooitje mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Een gele kaart gevenWat is dat voor sneu iets weer
Haha die zo na de reclame komt ken ik ook van dumpert volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij een tweede gele kaart nemen ze het hele zooitje mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dat is toch met die zwerver die een blik bier drinkt? Net alsof hij ooit die bekeuring gaat betalenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha die zo na de reclame komt ken ik ook van dumpert volgens mij.
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo meteen nog Piets weerbericht om het helemaal af te maken.
Ja echt mensen die denken dat ze macht hebben en dat misbruiken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gast heel chill, en dan opeens zijn collega die heel semi autoritair aan komt stormen
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgen
Ik heb ooit gesolliciteerd voor zoiets. Ik ben eeuwig dankbaar dat ik niet aangenomen ben. Je wordt ook vreselijk slecht betaald in zo'n functiequote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja echt mensen die denken dat ze macht hebben en dat misbruiken.
SEEDORFIIEEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |