PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
fantastischquote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/2818
Is dit iets?
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
Is dit iets?
Ja, maar jij kijkt het met een The Walking Dead t-shirt van Glenn aan. Geef maar toe.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:32 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jij kijkt het toch ook, jij stomme kraamverzorger.
Sissoko en Yacob hebben allebei 2* skills hè. Ik skill bijna nooit, maar 3* vind ik wel fijn voor een middenvelder.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:31 schreef rolls-reus het volgende:
Is dit iets?
Ja Duhhhquote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, maar jij kijkt het met een The Walking Dead t-shirt van Glenn aan. Geef maar toe.
Waarom is die zo duur?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja Duhhh
Deze ga ik wel bestellen
[ afbeelding ]
HELEMAAL WAK!quote:
Ik ga het proberen met die twee en als het niet loopt koop ik wel weer iets andersquote:Op zondag 14 juli 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sissoko en Yacob hebben allebei 2* skills hè. Ik skill bijna nooit, maar 3* vind ik wel fijn voor een middenvelder.
Was dat die vent bij het binnenhof?quote:
Ui de officiële store van AMC. Kan er net zo goed zelf 1 designenquote:
Ik heb ook zin om film te kijken, ik heb net weer even 2 afleveringen van falling skies gekeken want liep weer achterquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een leuke, luchtige film? Heb zin om er een te kijken maar weet niet welke.
Nee, in Dordrecht. Hij gooide een blikje bier in het waterquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was dat die vent bij het binnenhof?
Ja het ziet er niet veel bijzonderder uit dan uit een random webshop en daar is de prijs iig de helftquote:Op zondag 14 juli 2013 21:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ui de officiële store van AMC. Kan er net zo goed zelf 1 designen
Ik heb die op dumpert gezien, ik dacht toen dat dat bij het Binnenhof was.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, in Dordrecht. Hij gooide een blikje bier in het water
Ja komt zo nu en dan op dumpert weer eens langs inderdaad. Wel mooie vent jaquote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die op dumpert gezien, ik dacht toen dat dat bij het Binnenhof was.
Echt al een oude herhaling dan want dat filmpje is denk ik minstens 2 jaar oud. Was idd een baas ja
Die met die lange haren was ook zo'n kneusquote:
Simpel vermaak.quote:
Bij een tweede gele kaart nemen ze het hele zooitje mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op zondag 14 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
Een gele kaart gevenWat is dat voor sneu iets weer
Haha die zo na de reclame komt ken ik ook van dumpert volgens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij een tweede gele kaart nemen ze het hele zooitje mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dat is toch met die zwerver die een blik bier drinkt? Net alsof hij ooit die bekeuring gaat betalenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha die zo na de reclame komt ken ik ook van dumpert volgens mij.
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo meteen nog Piets weerbericht om het helemaal af te maken.
Ja echt mensen die denken dat ze macht hebben en dat misbruiken.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gast heel chill, en dan opeens zijn collega die heel semi autoritair aan komt stormen
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgen
Ik heb ooit gesolliciteerd voor zoiets. Ik ben eeuwig dankbaar dat ik niet aangenomen ben. Je wordt ook vreselijk slecht betaald in zo'n functiequote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja echt mensen die denken dat ze macht hebben en dat misbruiken.
SEEDORFIIEEEquote:
Zo kansloos is dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar het bbq cijfer voor morgen
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Met het silverpacken je attribute kaarten niet discarden, maar gewoon gebruiken
Waarom doe je altijd zoquote:
3 Miljoen door de pleequote:
Geeft niet jullie hebben er in ieder geval plezier van gehad dat kan ik van Sulejmani niet zeggenquote:
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 14 juli 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geeft niet jullie hebben er in ieder geval plezier van gehad dat kan ik van Sulejmani niet zeggen
lijkt van de zijkant beetje op oe ah ed de goeijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Born in Italy, parents are from Brazil, plays for Spain, speaks fluent Englishquote:
Plays in Germanyquote:Op zondag 14 juli 2013 22:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Born in Italy, parents are from Brazil, plays for Spain, speaks fluent English
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zat hem net te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 22:55:23Is er eens een Gay positief in het nieuws, is het wéér niet goed... #hetisookaltijdwat reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 22:55:23Is er eens een Gay positief in het nieuws, is het wéér niet goed... #hetisookaltijdwat reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
Koert het er vanmiddag ook al eentje over Froome
Mart Smeets zegt altijd Bauke Gesink
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:26:30Die #Froome zit zó veel te telefoneren met z'n ploegleider dat 'ie straks nog last krijgt van een Belkin... #tdf #montventoux reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
Koert het er vanmiddag ook al eentje over Froome
Mart Smeets zegt altijd Bauke Gesink
Dezetwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 14-07-2013 om 16:26:30Die #Froome zit zó veel te telefoneren met z'n ploegleider dat 'ie straks nog last krijgt van een Belkin... #tdf #montventoux reageer retweet
Beetje gayquote:
Ben jij Gordon?quote:
Nee maar ik spreek dan ook nooit voor Mark van Bommelquote:
Dus omdat ik voor Gordon spreek ben ik hem ook meteen?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar ik spreek dan ook nooit voor Mark van Bommel
Lijkt er wel opquote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat ik voor Gordon spreek ben ik hem ook meteen?
Nee? Praat je nu ook al voor mij?quote:
Ja:quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee? Praat je nu ook al voor mij?
Lijkt me een beetje overdrevenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
Daar kun je de politie voor bellen toch?
Ga gewoon kei hard je eigen muziek afspelen met je raam openquote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdreven
JA HALLO HET IS AL KWART OVER 11 EN DE BUURMAN ZIT NOG STEEDS MET ZIJN KOOR TE ZINGEN IN DE TUIN, STUUR DE ME
Je kan dat stuur de me opzich wel weglaten, of het moet echt een grote groep zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JA HALLO HET IS AL KWART OVER 11 EN DE BUURMAN ZIT NOG STEEDS MET ZIJN KOOR TE ZINGEN IN DE TUIN, STUUR DE ME
Dat is wel de tokkie oplossing inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ga gewoon kei hard je eigen muziek afspelen met je raam open
Misschien heb je nog een jonger zusje of dochtertje? (pics)quote:Op zondag 14 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tokkie oplossingenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel de tokkie oplossing inderdaad
Ach, het is verder onschuldig en ze zijn al urenlang aan het zuipen en vallen vanzelf om. Als wij hier een feestje hebben is het ook wel fijn dat zij niet meteen voor de deur staan. Hoort er gewoon bij.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Misschien heb je nog een jonger zusje of dochtertje? (pics)
En als je er echt last van hebt en ze niet stoppen?
Neenquote:
Wat bedoelde je dan? Heb het gemist?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tim nu bij de Avondetappe dat filmpje wat ik bedoelde
Sagan die een auto opfietst en zijn fiets in de standaard zetquote:
ohja da's waar ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sagan die een auto opfietst en zijn fiets in de standaard zet
Jupquote:
In zijn Twente tijd was hij wel echt goed. Maar daarnaquote:
Het begin bij PSV was ook niet slecht. Maar hij oogde heel sloom en zonder vechtlust, en daardoor werd ie onze zondebok voor dat verschrikkelijke seizoen. Daar ging hij nog veel slechter mee om en toen was de relatie verneukt en dat kwam ook niet meer goedquote:Op zondag 14 juli 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In zijn Twente tijd was hij wel echt goed. Maar daarna
fuck yes fuck yes fuck yes fuck yestwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 00:20:39Next Road to f'n Glory is coming out tomorrow. We will meet an old "friend" again. reageer retweet
Elkeson de spits inquote:Op maandag 15 juli 2013 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
fuck yes fuck yes fuck yes fuck yestwitter:WeCanFifa twitterde op maandag 15-07-2013 om 00:20:39Next Road to f'n Glory is coming out tomorrow. We will meet an old "friend" again. reageer retweet
Ohja, dat zal wel iddquote:
Ik heb niet echt aanwijzingen gezien die richting Neymar gaanquote:
quote:
Wat een kneusquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |