Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Gewoon kijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik lees de titel en zit in tweestrijd.
Eten![]()
Maar ook gelijk kut :
Requote dan maarquote:Op zondag 14 juli 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Als je stoned bent in dit topic kijken: CUL / Fok-Foodgawkers #14 - post hier foto's van je kookkunsten!dat food.
Vind je het gek op zo'n dag..quote:
Weet ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet het filmpje in die link he..Was gewoon even om te laten lezen over welke soort drugs ze het gaan hebben. Om uhm *kijkt* 22:20 op Ned 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Saus bij je chipsquote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Perfect stonersvoer: Naturel ribbel chips met:
[ afbeelding ]
altijd als ik saus bij mijn chips maakte was ik echt fuuuucking misselijk na het eten.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Meh cocktailsausquote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik smoke op me bedje nouquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf gasten kom smoken op TC.
Jullie smoken niet eens echt
StoerdoenersWhahaha bluf bluf
Daarom, cam aan.quote:
Err.. Ik heb mijn zondagsharen.. Die zijn nog erger dan normaal.. Dus nee bedanktquote:
Ik toch ookquote:Op zondag 14 juli 2013 21:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Err.. Ik heb mijn zondagsharen.. Die zijn nog erger dan normaal.. Dus nee bedankt
Tja.. Ik dus uit de douche gestapt, afgedroogd en het zo gelatenquote:Op zondag 14 juli 2013 21:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik toch ook
Ik heb gewoon het kapsel van gisteren, naar bed gegaan en gewoon water eroverheen en een beetje opnieuw in model gebracht
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag niet eens de smurfenfilm gaan kijken hierDie lijkt me ergens best grappig als ik stoned ben haha
Iedereen is TC.quote:
Wat voor genre motten jullie dang?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
ok mono vond tc te saai dus nu ff WIDM kijken (dat kende hij nog niet eens![]()
![]()
)
Maar we willen ook een filmpje kijken, gewoon een eckte bazenfilm weetje.
Willen onze lieve stonertjes ons uit de brand helpen en even jullie top 3 beste films die je ooit in je leven gezien móét hebben posten?
A scanner darkly.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
![]()
)
Willen onze lieve stonertjes ons uit de brand helpen en even jullie top 3 beste films die je ooit in je leven gezien móét hebben posten?
1. Shawshenk Redemptionquote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
![]()
)
Shawshank.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
1. Shawshenk Redemption
2. Shawshenk Redemption
3. Shawshenk Redemption
1) Session 9quote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef Moira. het volgende:
![]()
)
Jammer van de spelling.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
1. Shawshenk Redemption
2. Shawshenk Redemption
3. Shawshenk Redemption
quote:
Oeh, rose redquote:
GASTquote:
Stonersmoesjesquote:Op zondag 14 juli 2013 22:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
GAST
Ik ben kenkerskaffa, laat mij.
Ik let minder op bij logics van woorden
Dan nog zou het kopiëren van filmtitels geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
GAST
Ik ben kenkerskaffa, laat mij.
Ik let minder op bij logics van woorden
Tis te merkenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
Gast ik kan beter Engels dan Nederlands, waarom zo'n ik zo'n makkelijke fout maken
Ik ga Irreversible downloaden.
Je bent beroerd met beide talen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:14 schreef Unscrewed het volgende:
Gast ik kan beter Engels dan Nederlands, waarom zo'n ik zo'n makkelijke fout maken
Ik ga Irreversible downloaden.
Fucking geil!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je bent beroerd met beide talen.![]()
Irreversible. Gruwelijke verkrachtingsscene en zou ik niet snel weer kijken.
Wacht ik heb hem nog niet gezien, even opzoeken.quote:
Leer de definitie van trollen dan eerst eens gastquote:Op zondag 14 juli 2013 22:20 schreef Unscrewed het volgende:
Geen goeie torrents van Irreversible.
Ik ga dan Shawshenk Redemption opnieuw kijken
[ afbeelding ]
le troll. Shawshenk
Is henk niet zo blij mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:20 schreef Unscrewed het volgende:
Geen goeie torrents van Irreversible.
Ik ga dan Shawshenk Redemption opnieuw kijken
[ afbeelding ]
le troll. Shawshenk
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leer de definitie van trollen dan eerst eens gast.
Fappen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Geen bier
Geen wiet
Geen geld
WAT MOET IK NOU![]()
Nootmuskaat.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Geen bier
Geen wiet
Geen geld
WAT MOET IK NOU![]()
Murquote:
Ik eerst ook, nu heb ik alles.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Geen bier
Geen wiet
Geen geld
WAT MOET IK NOU![]()
Niet zover van Groningen wonen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Geen bier
Geen wiet
Geen geld
WAT MOET IK NOU![]()
Gaan slapen en hopen dat het er morgen beter uit zietquote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Geen bier
Geen wiet
Geen geld
WAT MOET IK NOU![]()
HEB NOG WEL RESTJE MOUSSAKAquote:Op zondag 14 juli 2013 22:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HEB JIJ DAT OPGEGETEN ?!
WANT IK HEB OOK HONGER !
JIJ DENKT DAT JIJ DE BAAS BENT HE!quote:
OHWquote:Op zondag 14 juli 2013 22:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HEB NOG WEL RESTJE MOUSSAKA
OVERHEERLIJK
MAAR DAT IS VOOR MIJ
NEEM OOK VOOR MIJ MEE SWA !quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Studeur het volgende:
IK HEB OOK HONGER
EVEN KIJKEN OF ER WAT LEKKERS TE VINDEN IS IN DE KEUKEN
schopje coke topic?quote:
TE LAADquote:Op zondag 14 juli 2013 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WEENIE DOE MAAR IETS MET VEEL KAAS EN OLIJVEN EN SALAMI OK
Chill.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:10 schreef Studeur het volgende:
lekker scrambled egg op brood met komkommer
Effe fapje plegen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef FL_Freak het volgende:
Kwart voor 6 de wekker, maar ben nog lang nie moe
Onzin. Dan pleeg je maar meerdere fapjes.quote:
Bierquote:Op zondag 14 juli 2013 22:24 schreef Studeur het volgende:
Geen bier
Geen wiet
Geen geld
WAT MOET IK NOU![]()
Je moeder.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er nog wat leuks op televisie ?
hoi ik ben dronken en stonedquote:
Die gast zat blijkbaar in het eerste seizoen van Beauty & the Geek, een enorm onzeker ventje is het daar.quote:
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HahahahaIk grinnikte om dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is fijne muziek.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:16 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
Ik grinnikte om dat plaatje.
Hier is fijne muziek.
wat is er op comedy central?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Muziekje, altijd goed.
Momenteel geniet ik van Corona, Comedy Central en toebehoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dafuq ?Ach,, een huilend kind die zwaaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(
)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
le trole hasjquote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoi ik ben hasj en ik geef vandaag geen effect als je me opeet want fuck jou
Beter wietquote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Werkt dat wel? Geloof dat je de THC in vet moet krijgen zodat het vet samen met de THC wordt opgenomen in je bloed, volgens mij doet je maag niks met THC in bladeren?quote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja bij hasj werkt dat gewoon hoor, heb waarschijnlijk te veel gegeten waardoor mn maag niks opneemtquote:Op maandag 15 juli 2013 00:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Werkt dat wel? Geloof dat je de THC in vet moet krijgen zodat het vet samen met de THC wordt opgenomen in je bloed, volgens mij doet je maag niks met THC in bladeren?![]()
Ik weet ook niet, mij ooit verteld.
ja het zit in de plant en omdat het pas vrijkomt door temperatuur, moet het worden vrijgelaten: door warmte meestalquote:Op maandag 15 juli 2013 00:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Werkt dat wel? Geloof dat je de THC in vet moet krijgen zodat het vet samen met de THC wordt opgenomen in je bloed, volgens mij doet je maag niks met THC in bladeren?![]()
Ik weet ook niet, mij ooit verteld.
Gewoon roken dus de volgende keerquote:Op maandag 15 juli 2013 00:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja bij hasj werkt dat gewoon hoor, heb waarschijnlijk te veel gegeten waardoor mn maag niks opneemt![]()
Chinees waarom ben je zo lekker!!!
Ik kan wel komenquote:
Assie is trolling youquote:Op maandag 15 juli 2013 00:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja klopt dat heb ik zelf ook door.quote:
iCarlyquote:Op maandag 15 juli 2013 01:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar nu ben ik er, heb tijd, kijk iCarly
heb bier en rokerij..
Faal.quote:
Kortom zuip niet en drink niet, en hou je klepquote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Unscrewed het volgende:
Van wiet kan ik beter zingen, van drank kan ik meer emotie brengen in mijn gezang.
Zingenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kortom zuip niet en drink niet, en hou je klep
You're a Murdera!quote:
Omg, wat Onorgineel!quote:
Hihahoquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:07 schreef Unscrewed het volgende:
Soms vet ik mijn GibsonLesPaul88 in met Vaseline_, want ikbennieuwopfok!
Dank u, dank uquote:
Wow mooi!quote:Op maandag 15 juli 2013 02:21 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
Zojuist een mot zitten tekenen uit respect voor de overledene
[ afbeelding ]
Ha!quote:Op maandag 15 juli 2013 02:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow mooi!
Hij was niet doodzat op de muur, kat opgetild en die ging hem killen
Drink koffie om half 7 en ga slapen.quote:
heb je dit net getekend?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:21 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag kwam ik met een maat tot de conclusie dat je door blowen slechter gaat gamen. We speelden 1 keer nuchter cod zombies en gelijk nieuwe highscore ronde 32quote:Op maandag 15 juli 2013 01:09 schreef Unscrewed het volgende:
Van wiet kan ik beter zingen, van drank kan ik meer emotie brengen in mijn gezang.
Kan niet, kitten moet eerst pitten anders gaat hij m'n kamer slopenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Drink koffie om half 7 en ga slapen.
Omg! Nu heb ik ook inspiratie!quote:Op maandag 15 juli 2013 02:21 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gamen is stoned best gaafquote:Op maandag 15 juli 2013 02:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
Vandaag kwam ik met een maat tot de conclusie dat je door blowen slechter gaat gamen. We speelden 1 keer nuchter cod zombies en gelijk nieuwe highscore ronde 32
Nu nog zingen en op soundcloud zettenquote:Op maandag 15 juli 2013 01:53 schreef Unscrewed het volgende:
If you feel.. so empty.. so used up.. so let down..
If you feel.. so angry.. so ripped off.. so stepped on..
You're not the.. only one.. refusing.. to back down..
You're not the.. only one.. so get up!
Let's start a riot a riot
Let's start a riot
(X2)
If you feel.. so filthy.. so dirty.. so fucked up..
If you feel.. so walked on.. so painful.. so pissed off..
You're not the.. only one.. refusing.. to go down..
You're not the.. only one.. so get up!
Let's start a riot a riot
Let's start a riot
(X2)
If you feel.. so empty.. so used up.. so let down..
If you feel.. so angry.. just get up!
Let's start a riot, a riot
Let's start a riot.
(X5)
Net zelf getyped.
Stoned gamen sowiesoquote:Op maandag 15 juli 2013 02:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gamen is stoned best gaaf
Speel zelf graag Chivalry met vrienden, lekker middeleeuws hoofden afhakken
Skyrim is echter wel gaaf omdat je echt met je stonede kop door die wereld kan blijven dwalenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Stoned gamen sowiesoVeel leuker dan nuchter. Al heb ik bij spellen met een ingewikkeld verhaal zoals Skyrim echt moeite met begrijpen waar ik mee bezig ben
Trackmania sunrisequote:Op maandag 15 juli 2013 02:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Skyrim is echter wel gaaf omdat je echt met je stonede kop door die wereld kan blijven dwalen
Vind overigens Trackmania ook altijd erg gaaf, hou eigenlijk niet van racers maar Trackmania is toch wel echt geniaal
puik!quote:Op maandag 15 juli 2013 02:38 schreef Studeur het volgende:
Stoned tekenen
1 van mijn creaties:
[ afbeelding ]
Zeg niet dat je op Bospop wasquote:Op maandag 15 juli 2013 02:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bohh, concert daarstraks was echt vet
Had ook een hasjkoekje op
Nee, Earthless met The Atomic Bitchwax en Mirror Queen, Earthless was echt geniaalquote:Op maandag 15 juli 2013 02:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zeg niet dat je op Bospop was![]()
Straks om 9 uur weer daar zijn, maar iedereen heeft nog zo veel bonnen
En dan ga je op haar FOK!account?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:06 schreef Moira. het volgende:
Slapen
Moira slaapt als een roosje, ik ben nog keiwakker
Die staat toevallig nog open op Chromequote:
Sterkte!quote:Op maandag 15 juli 2013 03:11 schreef Studeur het volgende:
Nou ik ga lekker mn nest in, opdat de plannen voor morgen uitgevoerd moge worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vol met liefde en inspiratie
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Succes chick.quote:Op maandag 15 juli 2013 05:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke ik 3, maar begin wel over een halfuurtje al
[..]Meld je lekker ziek?
kan niet. Moet vandaag aanwezig zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 05:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke ik 3, maar begin wel over een halfuurtje al
[..]Meld je lekker ziek?
Ja van hetzelfdequote:
Oh bummer, succes danquote:Op maandag 15 juli 2013 05:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan niet. Moet vandaag aanwezig zijn.
jah idd. Damn, had gehoopt dat ik me vandaag toch wel een heel stuk beter zou voelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 06:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja van hetzelfde
[..]
Oh bummer, succes danKeelsnoepjes halen bij de AhToGo iig
ohquote:Op maandag 15 juli 2013 12:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja daar was ik, heb je me gezien dan?
Als een echte autist ook niet even aanspreken en vragen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohje stond echt letterlijk naast me.
Meen je dit?!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohje stond echt letterlijk naast me.
ik heb meestal zoiets Van als ze naar me kijken zonder me te herkennen zullen ze het wel niet zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als een echte autist ook niet even aanspreken en vragen.
Ja daarom als ik je gezien had had ik je zo herkendquote:Op maandag 15 juli 2013 12:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb meestal zoiets Van als ze naar me kijken zonder me te herkennen zullen ze het wel niet zijnIk B
Ben vrij herkenbaar
weet ik niet meer. Voor of na of tijdens splendid. Kan ook wat eerder of later zijn geweestquote:Op maandag 15 juli 2013 12:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja daarom als ik je gezien had had ik je zo herkend
Bij welke act was dat dan?
Oh dat zal wel kunnen ja toen stond ik wat meer uit de massa geloof ik, dat ik je niet gezien heb, watquote:Op maandag 15 juli 2013 12:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik niet meer. Voor of na of tijdens splendid. Kan ook wat eerder of later zijn geweest
Dat is ook een optie.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb meestal zoiets Van als ze naar me kijken zonder me te herkennen zullen ze het wel niet zijnIk B
Ben vrij herkenbaar
hmmnee was in t publiek.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh dat zal wel kunnen ja toen stond ik wat meer uit de massa geloof ik, dat ik je niet gezien heb, wat
oh wacht splendid, toen kwam ik net binnen, stond ik volgens mij bij die stapel kratten bier
en ik heb al vaker hele verhalen opgehangen tegen mensen die op iemand lekenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is ook een optie.![]()
Ik ben daar heel slecht in en weet dat ik bekenden van mijzelf wel eens straal voorbij ben gelopen.
en de lijstquote:001: Naam: Gertrude
002: Nickname: Rik
003: Woonplaats: Lelystad
004: Geboortedatum: 11-02-1993
005: Lengte: 18cm
006: Kleur ogen: Blauw
007: Schoenmaat: 43
008: School/werk: School
009: Rook je: Soms
010: Hobby's: Knutselen
011: Broers/zussen: 3
012: Heb je verkering/een relatie: Nee
013: Piercing: Nee
014: Tattoo: Ja op mijn rug maar dat kan ik niet zien dus geen idee wat het is
015: Vakantieland: vakantiepark renesse
016: Is er iemand die je niet zal terugschrijven: Geen idee
017: Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Mijn vader
018: Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Monopoly
019: Wie zou je graag ontmoeten: Danny
020: Wie bewonder je enorm: Yvonne
021: Meest sexy personen: Zie 020
022: Favoriete slaapkledij: Boxer
023: Favoriete auto: vroem
024: Favoriete film: German Whore Fare, Tits of Fury
025: Favoriete muziek: polkadot shoegazestep
026: Favoriete stad: Lelystad
027: Favoriete knuffel: Ik had vroeger een knuffel nijntje dat was een leuke hondenknuffel helaas gesneuveld
028: Favoriete geurtje: Zo goedkoop mogelijk van de action
029: Favoriete week/maandblad: Niks
030: Favoriete geluid: Hoe kan je er eentje kiezen
031: Favoriete TV-series:
032: Favoriete schrijver:
033: Favoriete troetelnaam:
034: Wat staat er op je mouse pad:
035: Wat ligt er onder je bed: Kinderlijkjes
036: Lievelingskleur: Groen
037: Lievelingslied allertijden: Meerdere
038: Lievelingslied op dit moment: Bonobo - The Keeper (Banks Remix)
039: Lievelingseten: PATAT MET APPELMOES
040: Lievelingsvak op school: tussenuur ahah xd nee grapje natuurkunde lekker meth koken
041: Lievelingsdrank: drank
042: Lievelingscijfer: 7
043: Wat vind je het mooist aan jezelf: Mijn prachtige blauwe ogen waar ik van dag tot dag weer in kan verdrinken
044: Welke deodorant gebruik je: Rexona iets
045: Welke schoenen draag je het liefst: Wat een kutvraag
046: Hoe laat ga je slapen doordeweeks: Geen vaste tijd
047: Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Zeg ik niet
048: Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
049: Het meest beschamende moment van je leven: Als ik jullie dat zou vertellen zou ik alsnog vast komen te zitten
050: Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: Allebei
051: Wat doe je in het weekend: godverdomd veel drugs gebruiken strak thuiskomen en kijken hoe trots papa en mama op me zijn
052: Welk vak doe/deed je niet graag op school:
053: Je Ontbijt: Pindakaas met hagelslag
054: Wat eet je absoluut niet graag: Rauw ei
055: Huisdieren: Katten
056: Lachen of dromen: Lachen
057: Serieus of grappig: Allebei
058: Snel of traag: Ligt eraan
059: Alleenstaand of relatie: ik moest een traantje wegpinken
060: Simpel of ingewikkeld: Simpel
061: Cremeren of begraven: Begraven, dan kost ik nog lkkr veel geld xd
062: Sex of alcohol: Sex
063: Lang opblijven of vroeg naar bed: ihihi lekker lang opblijven
064: Licht of donker?: Allebei
065: Spreken of zwijgen: Spreken
066: Grote of kleine vrouwen/mannen: wat
067: Krant of weekblad: Geen idee
068: Knuffel of een kus: Fellatio
069: Gelukkig of triestig: Gelukkig
070: Leven of dood: Leven
071: Fuif of discotheek: Fuif
072: Links of rechts: Rechts
073: Saus erop of ernaast?: Vol eroverheen
074: Bruin of blond: Rood
075: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Nog geneukt?
076: Geloof je in reincarnatie: Nee
077: Bestaan buitenaardse wezens: Vast wel
078: Bestaat de ware: Geen idee
079: Hoeveel kinderen wil je: Geen idee
080: Waar kan je niet tegen: Zie 018
081: Het beste gevoel ter wereld: Orgasmes
082: Het slechtste gevoel ter wereld: Huilend klaarkomen
083: Waar ben je bang voor: Ja
084: Word je soms emotioneel: Ja
085: Huil je tijdens films: Kutfilms ja
086: Droombezigheid als je ouder bent: Ja
087: Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Ja
088: Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Godverdomme
089: Als welk dier zou je terug willen keren?: Kat
090: Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man: Vrouwen![]()
091: Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: FOK!forum
092: Wat vind je van cu2: leuk
093: Wat mis je nog aan cu2: dat je zeg maar kan betalen voor meer punten voro je site
094: Waar heb je deze vragenlijst vandaan: cu2
095: Hoevaak up-date je je vriendenlijst: ja elke dag ik voeg iedereen toe eigenlijk : p
096: Wat doe je nog meer op de pc naast cu2: mja weetr niet
097: Mis je een vraag: nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb net trouwens een cu2 vragenlijst ingevuld die moeten jullie ook allemaal invullen om virtueel nog dichter bij elkaar te komen
[..]
en de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger al eens gedaan. Good ol' cu2I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ahhhh kom op, je hebt toch niks beters te doenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik was die lijst bijna aan het invullen, toen dacht ik "LOL nope".
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik was die lijst bijna aan het invullen, toen dacht ik "LOL nope".
Je doet gewoon ook nog echt de moeite om de quote aan te passenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Je doet gewoon ook nog echt de moeite om de quote aan te passen
quote:
Om 17:00 toch pas? In mijn geval had ik al lang buiten gezeten met een dikke blaffer.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zin in een J maar moet straks werken,
en aangezien ik vrij sterke shit heb hmzzz
Loop ik straks knetter lijp door 't restaurant
Hmzz. Na 't werk dan maar weer
red je nog makkelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb zin in een J maar moet straks werken,
en aangezien ik vrij sterke shit heb hmzzz
Loop ik straks knetter lijp door 't restaurant
Hmzz. Na 't werk dan maar weer
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Goed initiatiefquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
True jullie hebben gelijk.
Effe draaien dan maar
Nice trouwens.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:21 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik snap de link met moir nietquote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
Kan je jezelf wel subwaybabe gaan noemen moira, maar we weten allemaal dat jij dit bent.
SEX / Ik word geil van Harry Styles
Foei! Zal ik eens even in je bed zweten?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb vaak genoeg vroeger in dat GTST topic lopen trollen over
geheime info over terugkerende karakters die er uit geschreven waren
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Foei! Zal ik eens even in je bed zweten?
Lekker, doe m'n rug ook even.quote:
Mwahquote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
WAT MOET JE NOU DAT IS TOCH HEEL NORMAAL?
Zou eerst een fapje plegen, dat is altijd wat fijner wakker worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dromen dat een lekker wijf je leert hoe je moet aftrekken
Altijd als ik stronken naar bed ga, krijg ik seks-related dromen
Anyway, maar eens een shaggie roken.
Mwah ik fap best weinig, vind het saai worden.. tenzij ik echt horny benquote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou eerst een fapje plegen, dat is altijd wat fijner wakker worden.
Dat hoort andersom. Als een vrouw jou moet uitleggen hoe je moet aftrekken klopt er iets niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dromen dat een lekker wijf je leert hoe je moet aftrekken
Altijd als ik stronken naar bed ga, krijg ik seks-related dromen
Anyway, maar eens een shaggie roken.
Tantraquote:Op maandag 15 juli 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah ik fap best weinig, vind het saai worden.. tenzij ik echt horny ben
Ze leerde mij een chille manier om te rukken, iets met 2 handen, vingers tussen elkaar, gaatje overlaten en dick erin.. I know, slaat nergens opquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat hoort andersom. Als een vrouw jou moet uitleggen hoe je moet aftrekken klopt er iets niet.
Meditatiequote:
En pakte je een lepel, schepte je haar oog uit haar oogkas en begon je d'r keihard te skullfucken, nietwaar?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze leerde mij een chille manier om te rukken, iets met 2 handen, vingers tussen elkaar, gaatje overlaten en dick erin.. I know, slaat nergens op
Maar then again, het was ook een droom
Ja studeur dat is heel normaal studeurquote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
WAT MOET JE NOU DAT IS TOCH HEEL NORMAAL?
Got to be kiddin' mequote:Op maandag 15 juli 2013 14:58 schreef Murdera het volgende:
Kan je jezelf wel subwaybabe gaan noemen moira, maar we weten allemaal dat jij dit bent.
SEX / Ik word geil van Harry Styles
Dat haar!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook kunnen tekenenDit is zo mooi
Dat moet nog wel lukken.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:31 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook kunnen tekenenDit is zo mooi
Ik kan amper een hartje tekenenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat moet nog wel lukken.
Blijven oefenen.![]()
Dat is ook het enige wat mooi isquote:
I'd like to see you draw a normal face, whehequote:Op maandag 15 juli 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat mooi is
Die hoeden ook trouwens. Maar die gezichten..
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat mooi is
Die hoeden ook trouwens. Maar die gezichten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |