Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Gewoon kijkenquote:Op zondag 14 juli 2013 20:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik lees de titel en zit in tweestrijd.
Eten![]()
Maar ook gelijk kut :
Requote dan maarquote:Op zondag 14 juli 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Als je stoned bent in dit topic kijken: CUL / Fok-Foodgawkers #14 - post hier foto's van je kookkunsten!dat food.
Vind je het gek op zo'n dag..quote:
Weet ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet het filmpje in die link he..Was gewoon even om te laten lezen over welke soort drugs ze het gaan hebben. Om uhm *kijkt* 22:20 op Ned 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Saus bij je chipsquote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
Perfect stonersvoer: Naturel ribbel chips met:
[ afbeelding ]
altijd als ik saus bij mijn chips maakte was ik echt fuuuucking misselijk na het eten.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Meh cocktailsausquote:Op zondag 14 juli 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik smoke op me bedje nouquote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf gasten kom smoken op TC.
Jullie smoken niet eens echt
StoerdoenersWhahaha bluf bluf
Daarom, cam aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |