SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
Ja inderdaad, V. ja.
DaS?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb al 28 uur in DaS zittenSpeel het sinds woensdag of zo
Dark Soulsquote:
Gewoon via je tradescherm.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dark Souls
Hoe kan ik mijn ruilkaarten weggeven?
Met die mods wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je vergeet de controller, op KBM is het niet te spelen
Dus, is het te spelen zonder een controller?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dark Souls
Hoe kan ik mijn ruilkaarten weggeven?
Met SweetFX ziet het er echt goed uit man. Maakt het stukken mooier.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef Manke het volgende:
Enige dat slecht is aan de Dark Souls port zijn de controls met muis en keyboard, en de interne resolutie. Met controller speelt het net zo goed als op een console en met DSfix zijn de graphics prima, mooier dan op consoles, het fixt ook de 30fps cap naar 60fps.
Moeilijk is het niet, zelfs ik kan het spelen met kreupele handen, tis wel ouderwets uitdagend.
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef Azerdion het volgende:
Wel leuk dat Fallout 3 en Fallout NV in de dd zittenDie ga ik dus zeker weten kopen!
Maar raden jullie Arma 2 ook aan? Ik hoorde altijd dat veel mensen die speciaal kochten voor DayZ, maar daar komt ook een standalone van. En Arma 3 is nu ook al bèta. Weet dus niet echt meer of het wel nut heeft.
vind dat te veel van het goedequote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met SweetFX ziet het er echt goed uit man. Maakt het stukken mooier.
niet echt. zoals je zegt, er komt een standalone versie van. dus voor DayZ hoef je het niet meer te doen. En arma 3 wordt sowieso superieur. Dus ik zou arma 2 laten liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Azerdion het volgende:
Maar even mijn post herhalen omdat er ook een vraag inzat.
[..]
Sommige DLC is wel okay andere is een beetje nutteloos, hij komt zeker weten nog een keer voorbij dus ik zou daar op wachten als je de DLC wil kopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:52 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand of de Magicka DLC de 13 euro waard is? Ik heb gister het spel gekocht in de flash deal, en er al 8 uur met vrienden op zitten. Wat een geweldig spel! Is de DLC ook wat?
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar opquote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef Moro het volgende:
[..]
Sommige DLC is wel okay andere is een beetje nutteloos, hij komt zeker weten nog een keer voorbij dus ik zou daar op wachten als je de DLC wil kopen.
Okeuh, die koop ik dan maar niet. Zag nu ook dat ze ineens de Complete Edition aanraden terwijl dat er eerst niet stondquote:Op zondag 14 juli 2013 19:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet echt. zoals je zegt, er komt een standalone versie van. dus voor DayZ hoef je het niet meer te doen. En arma 3 wordt sowieso superieur. Dus ik zou arma 2 laten liggen.
Of als dailyquote:Op zondag 14 juli 2013 19:56 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nog een keer in een flash bedoel je? Dan wacht ik daar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |