Dat is deze maand met werchter ruim over mijn etenskosten (ook ongeveer 150) heen ga. Normale maand red ik dat niet.quote:
Niets voor mij. Klinkt als The Bloodhound Gang ft. Yelle.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef debeterebob het volgende:
Nieuwe album van Vive La Fte aan het luisteren. Is wel geinig.
Het eerste nummer is denk ik het best, hoewel de rest ook fijn is.
Electro, synth, Belgisch
Duidelijk. Ik las het andersquote:Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is deze maand met werchter ruim over mijn etenskosten (ook ongeveer 150) heen ga. Normale maand red ik dat niet.
Huh? Nee, vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom ik dan nog niet kan lezen? Of ga je me nu niet dissen of zo?
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom ik dan nog niet kan lezen? Of ga je me nu niet dissen of zo?
quote:
Omdat 'ie er twee keer op staat, eentje van 9 minuten en eentje van 11 minuten.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens wel af waarom er 20 minuten op rij het nummer Yeah aan de beurt is nu.
Ja maar waarom zijn die versies zo ontiegelijk lang.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat 'ie er twee keer op staat, eentje van 9 minuten en eentje van 11 minuten.
Geen idee. Laatste drie nummers duren gewoon een half uur samenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar waarom zijn die versies zo ontiegelijk lang.
Dat heb ik wel vaker met muziekquote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar waarom zijn die versies zo ontiegelijk lang.
Vind dat echt kut, te lange nummers. Ondanks dat je zo'n nummer dan vet vindt voel je je toch geremd het niet op te zetten omdat je dan gewoon 10 minuten verder bent.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste drie nummers duren gewoon een half uur samen![]()
Altijd leuk, Vive La Fte. Al vond ik de laatste wat minder dan het oudere werk, begint nu soms toch een herhaling van zetten te worden. Maar goed, niks mis mee!quote:Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef debeterebob het volgende:
Nieuwe album van Vive La Fte aan het luisteren. Is wel geinig.
Het eerste nummer is denk ik het best, hoewel de rest ook fijn is.
Electro, synth, Belgisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies wat er mis is met streamingdiensten. En een stuk beter verwoord dan Nigel dat deed.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Spotify is nu zelfs een item op het journaal met Yorke als uitgangspunt.
Dat ie niet scrobbelt bedoel je? Bij mij deed ie het 2 uur niet en ineens was alles gescrobbeldquote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Last.fm ligt er al de gehele dag uit, gruwelijk irritant.
Ja sinds 3 uur deed hij het niet meer, alle tracks zijn wel cached. Net is alles tot anderhalf uur geleden doorgevoerd, dus komt wel goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat ie niet scrobbelt bedoel je? Bij mij deed ie het 2 uur niet en ineens was alles gescrobbeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |