Dat zijn de achterblijvers, ook mijn adoptierenner Oroz staat er nu bij, vermoedelijk een foutje van de ticker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Chavanel Bakelands en Velits iig aangesloten, andere 4 heb ik nog niet gezien
Zolang de Gendt en Degenkolb er niet bij zijn hoeft Fukler ook niet mee van mij.quote:
Wss waren er geen achterblijvers en zaten die tussen de kopgroep en het pelotonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zijn de achterblijvers, ook mijn adoptierenner Oroz staat er nu bij, vermoedelijk een foutje van de ticker.
Alle renners stonden in een lijst bij de Tubantia Lezerstour. Daar hadden ze geloof ik de nummer 137 en 173.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
43 terwijl je 51 moet hebben? Hoe is dat omgekeerd?
Die zijn er allebei ook bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang de Gendt en Degenkolb er niet bij zijn hoeft Fukler ook niet mee van mij.
Daarom ben ik wel tevreden met Fukler.quote:
Navarroquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even snel kijk is Morabito de best geklasseerde van de kopgroep.
Chavanel toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Navarro.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
navarro volgend website letour (staan automatisch gesorteerd op klassement)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |