Eerder van Sagan. Degenkolb raken ze wel kwijt op dat colletje van 2de categoriequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:33 schreef TLC het volgende:
als deze groep vooruit kan blijven moeten ze wel af van Degenkolb
Ja, lijkt mij ook. Maar er zijn veel die van Sagan afwillen. Dus die gaat het niet makkelijk krijgen mochten ze voorop blijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Eerder van Sagan. Degenkolb raken ze wel kwijt op dat colletje van 2de categorie
twitter:andremeganck twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 13:40:08#sporza #tdf- het peloton laat niet begaan de voorsprong slinkt naar 10" - de vlucht gaat niet door reageer retweet
Ze doen het gewoon bewust, maar vergeten om op tijd binnen te komen waardoor Veelers weer dichter bij komt in dit klassement.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen met Svein Tuft, allebei grote kanshebbers op de rode lantaarn in Parijs.
Boom zit er dus toch nog bij? Kan ook een gevaarlijke klant zijn als ze vooruit blijven, mits ze samenwerken tegen Sagan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
BMC, FDJ, Astana, Euskaltel, Cofidis and Orica-GreenEdge are the teams without anyone in the escape early today.
Jij bent blind. Bennati van Saxo zit erinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef kilon het volgende:
BMC, FDJ, Astana, Euskaltel, Cofidis and Orica-GreenEdge are the teams without anyone in the escape early today.
Ben ik nou blind of vergeten ze Sky en Saxo?
in het laatste overzicht stond die gewoon tussenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Boom zit er dus toch nog bij? Kan ook een gevaarlijke klant zijn als ze vooruit blijven, mits ze samenwerken tegen Sagan.
43 terwijl je 51 moet hebben? Hoe is dat omgekeerd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb bij een tourpoule per ongeluk Didier in plaats van Rolland ingevuld (rugnummers omgekeerd). Dus vandaag hoop ik dat hij wint!
Oh ja, Team Saxo-Tinkoff is TST. Lastig allemaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij bent blind. Bennati van Saxo zit erin
Dat zijn de achterblijvers, ook mijn adoptierenner Oroz staat er nu bij, vermoedelijk een foutje van de ticker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Chavanel Bakelands en Velits iig aangesloten, andere 4 heb ik nog niet gezien
Zolang de Gendt en Degenkolb er niet bij zijn hoeft Fukler ook niet mee van mij.quote:
Wss waren er geen achterblijvers en zaten die tussen de kopgroep en het pelotonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zijn de achterblijvers, ook mijn adoptierenner Oroz staat er nu bij, vermoedelijk een foutje van de ticker.
Alle renners stonden in een lijst bij de Tubantia Lezerstour. Daar hadden ze geloof ik de nummer 137 en 173.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
43 terwijl je 51 moet hebben? Hoe is dat omgekeerd?
Die zijn er allebei ook bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang de Gendt en Degenkolb er niet bij zijn hoeft Fukler ook niet mee van mij.
Daarom ben ik wel tevreden met Fukler.quote:
Navarroquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even snel kijk is Morabito de best geklasseerde van de kopgroep.
Chavanel toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Navarro.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
navarro volgend website letour (staan automatisch gesorteerd op klassement)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |