quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
hoe weet jij dat?quote:
gehoort XDquote:
Ik heb nog nooit tieten gezienquote:
Alleen als ze groter dan cup F zijn graagquote:
tax wil tettenquote:
jkaquote:Op zondag 30 april 1945 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen als ze groter dan cup F zijn graag
stuur maar door XDXDquote:
tijdmachine kopenquote:Op zondag 14 juli 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
XDXD kan niet er is nog geen camera in dit tijdperk
jaquote:Op zondag 35 juli -24994939394933494939499349549549549595495459549000 16:26 schreef Dearest het volgende:
jezus toto moet dit
hij heeft gelijk ja?quote:
:Squote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je vroeg er wel een beetje om
quote:
frietquote:
ik zei er maar 2 of 3 keer iets over :squote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je vroeg er wel een beetje om
quote:
HET IS PATAT!!!!11111quote:
fissaquote:Op zondag 14 juli 2013 16:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* LittleBrownie used revive
krabs returned xd
klootzakquote:
Wat een spook zegquote:
hoiquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zoek maar "Anthonyzeus collega milf neuken onder werktijd"
Goedenmiddagquote:
Nah, denk dat ik het niet wil zien.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bazenreeksquote:Op zondag 14 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
anthonymous de hackerquote:Op zondag 14 juli 2013 16:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zieligquote:
Thnx SGTquote:Op maandag 24 juni 2013 02:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
MK is de koningin van de GRTDOJW reeks
KLTZK mag dat filmpje ook graag ontvangenquote:
quote:
Lammetjesquote:
Over negers gesprokenquote:
dmquote:Op zondag 14 juli 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maddoxx
fok user steelt miljoenn bij elkasar
Doorsturen pl0xquote:Op zondag 14 juli 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ANTHONYZEUS MILF FILMPJE AAAAAAAAAAH ZIEKTE
LOL WTFFFFquote:Op zondag 14 juli 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ANTHONYZEUS MILF FILMPJE AAAAAAAAAAH ZIEKTE
WNTB bbyquote:Op zondag 14 juli 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
Ik voel echt een sterke band met LB want wij zeggen allebei friet.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
Today, one of my co-workers was fired after my manager discovered him pissing in the office coffee pot. I had three cups before I found out what had happened. FML
djoek hemquote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik word naar buiten gesleept door m'n broertje die wil uno'en help
ik doe meequote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
unoquote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
je schreef word goed trouwensquote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
Pak je pipa en pop die pussy ass niggaquote:Op zondag 14 juli 2013 16:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb ik van jou geleerd
oke ik word nu echt meegesleept doi
wjnmkquote:
4 evahquote:
die gaat uno'enquote:
Oh dat is net zoiets als mensen die Duitseland zeggenquote:Op zondag 14 juli 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
top vakantie met hele leuke herinderingen veel nieuwe mensen leren kennen en veel lol en mooi weer gehad # geweldig wat wil je nog meer
jaquote:Op zondag 14 juli 2013 16:46 schreef zwerty het volgende:
[..]
Oh dat is net zoiets als mensen die Duitseland zeggen
of oto ipv autoquote:Op zondag 14 juli 2013 16:46 schreef zwerty het volgende:
[..]
Oh dat is net zoiets als mensen die Duitseland zeggen
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
misschien is zijn dagindeling gewoon anders ok
ik ben ook geslaagtquote:Op zondag 14 juli 2013 16:50 schreef Dearest het volgende:
of mensen die het hebben over hun exsamen :s en dan nog slagen ook
#diplomauitrijking
En dan #geslaagt op twitter zettenquote:Op zondag 14 juli 2013 16:50 schreef Dearest het volgende:
of mensen die het hebben over hun exsamen :s en dan nog slagen ook
#diplomauitrijking
Nope, daar kan WGR je beter bij helpen denk.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Iemand van jullie hier wel eens IB60 formulier aangevraagd bij belastiiiiiiing?
Kan je toch gewoon telefonisch aanvragen?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Iemand van jullie hier wel eens IB60 formulier aangevraagd bij belastiiiiiiing?
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nope, daar kan WGR je beter bij helpen denk.
sorryquote:Op zondag 14 juli 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ik wil alleen weten of je iemand aan de telefoon krijgt of niet.
hihi, zodat je je kan voorbereiden op menselijk contact?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ik wil alleen weten of je iemand aan de telefoon krijgt of niet.
Ja. Schijthekel aan bellenquote:Op zondag 14 juli 2013 16:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
hihi, zodat je je kan voorbereiden op menselijk contact?
Hallo ik wil inkomensverklaring aanvragen, dankjewel, doei.quote:
quote:
Yes i know yesquote:Op zondag 14 juli 2013 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo ik wil inkomensverklaring aanvragen, dankjewel, doei.
Stuquote:
Wat vindt je kut aan bellen?quote:
Alles goed?quote:
ik begrijp d'r wel hoor, het is suuuper ongemakkelijkquote:
Ja klopt ook wel. Zakelijk bellen vind ik totaal niks ergs aanquote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik begrijp d'r wel hoor, het is suuuper ongemakkelijk
dat je diegene niet ziet ofzo ook vind ik een beetje lastig
Ja maar is toch stom.. Helemaal bij zulke dingen als formuliertje aanvragenquote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik begrijp d'r wel hoor, het is suuuper ongemakkelijk
dat je diegene niet ziet ofzo ook vind ik een beetje lastig
Oh, dat heb ik dan weer nietquote:Op zondag 14 juli 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook wel. Zakelijk bellen vind ik totaal niks ergs aanMaar juist persoonlijke gesprekken vind ik kut via telefoon
dat overdreven vriendelijk doen. 'ja komt helemaal goed hoor, dankuwel mevrouw, tot ziens, bedankt!quote:Op zondag 14 juli 2013 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar is toch stom.. Helemaal bij zulke dingen als formuliertje aanvragen. Dat is echt niks, je moet je IDnummertje ding opnoemen en dat is t. Maar toch
Ja, beetje warm maar de airco staat aanquote:
Mja, ik heb heel lang callcenter werk gedaan dus misschien ligt het daaraanquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan weer niet
Ik vind het kut om iets te vragen aan de telefoon aan mensen die ik totaal niet ken. Zoals belasting, bank, verzekering blablabla
Goed goed, zo maar eens wat eten halen. Nog geen idee wat ik ga etenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, beetje warm maar de airco staat aan
How are you?
Ah, beter overdreven vriendelijk dan het tegenovergesteldequote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
dat overdreven vriendelijk doen. 'ja komt helemaal goed hoor, dankuwel mevrouw, tot ziens, bedankt!'
Misschien wel jaquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ik heb heel lang callcenter werk gedaan dus misschien ligt het daaraan
Hmmz, ik bel over 2 uur de Chineesquote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed, zo maar eens wat eten halen. Nog geen idee wat ik ga eten
tips?
dan heb jij vast nog wel een leuk verhaaltje van onbeschofte klanten ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ik heb heel lang callcenter werk gedaan dus misschien ligt het daaraan
Chinees sound good inderdaad, maar dat kan ik hier niet laten bestellenquote:
Oh genoeg mensen die me dood wensten ja, en bedreigingen enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
dan heb jij vast nog wel een leuk verhaaltje van onbeschofte klanten ofzo
10 minuten moet nog wel gaan op zich. Het is niet koud buiten dus denk wel dat dat kan hoor. Ik haal ook wel eens iets waar ik een minuut of 10 voor moet lopenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chinees sound good inderdaad, maar dat kan ik hier niet laten bestellenmoet ik 10 minuten voor fietsen. Kan opzich wel maar dan is het koud als ik weer thuis kom volgens mij
Wtfquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh genoeg mensen die me dood wensten ja, en bedreigingen enzo
hahahahquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh genoeg mensen die me dood wensten ja, en bedreigingen enzo
Zeggen ze ook bij je training. Je moet daar tegen kunnen anders loop je na een week huilend wegquote:
Dat is wel echt heel erg. Wilde je die mensen iets aansmeren of wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeggen ze ook bij je training. Je moet daar tegen kunnen anders loop je na een week huilend weg
Ja ligt eraan waar je op beltquote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel erg. Wilde je die mensen iets aansmeren of wat?
ieee mag ik zeggen dat ik die mensen haatquote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt eraan waar je op beltIk heb staatsloten verkocht, bankgiroloterij, voor ziggo, kpn en vodafone gebeld.
Maar eens naar de menukaart kijken onlinequote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
10 minuten moet nog wel gaan op zich. Het is niet koud buiten dus denk wel dat dat kan hoor. Ik haal ook wel eens iets waar ik een minuut of 10 voor moet lopen
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
ieee mag ik zeggen dat ik die mensen haat
Ik hang gelijk opquote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
van mij mag jequote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb dat overwogen jaquote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van mij mag jezijn ook gewoon 16-jarige die het als bijbaan zien hoor
Ja Inkomend is beter inderdaad. ook stuk relaxter.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb dat overwogen jaMaar dan inkomend (alsin helpdesk ofzo)
Daaromquote:Op zondag 14 juli 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Die mensen haten, gaat beetje ver he jongens. Doen gewoon hun werk en je verdient er best goed mee.
Ik haat ze niet hoor maar ik maak er ook geen tijd voorquote:Op zondag 14 juli 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Die mensen haten, gaat beetje ver he jongens. Doen gewoon hun werk en je verdient er best goed mee.
Haat je ze ook als je tv kapot is en je naar een klantenservice belt?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
hoezo kan meneer niet praten gewoon zijn tong bewegen
Maar je kiest er wel zelf voorquote:Op zondag 14 juli 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ja, dan is t chillquote:Op zondag 14 juli 2013 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DaaromMaar zijn meestal ook bekrompen figuren, die alleen maar denken dat die mensen alleen tussen etenstijden bellen enzo
Slaat nergens op
maargoed
Ik was goed, dus veel bonusjes gehaald
Ik ook absoluut nietquote:Op zondag 14 juli 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik haat ze niet hoor maar ik maak er ook geen tijd voor![]()
Ja, omdat het veel verdient.. en aangezien je als 16-jarige in de supermarkt maar weinig verdient snap ik wel dat je dan liever dit gaat doen.quote:
Dat is andersquote:Op zondag 14 juli 2013 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haat je ze ook als je tv kapot is en je naar een klantenservice belt?
Zijn meestal dezelfde personen he
Hoeveel verdien je dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat het veel verdient.. en aangezien je als 16-jarige in de supermarkt maar weinig verdient snap ik wel dat je dan liever dit gaat doen.
Ik snap ook wel dat sommige het kut vinden hoor :pquote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is anders![]()
Dan wil je service.
Maar je hebt ook van die verkopende die je ongevraagd bellen
Ik heb het 3 dagen volgehouden (JAJAquote:
Je moet het vooral hebben van je bonussen. Je hebt zeg maar een aantal sells per uur die je moet halen. Als je daar goed overheen gaat heb je al snel 50 procent van je salaris bonusquote:
Mensen die na 2 seconden ophangen mag je niet over zeiken vind ik.. Je kiest alsnog zelf dat werk he? Schelden is dan wel weer overbodig en dan hang je zelf de hoorn er maar op.. (Als dat überhaupt magquote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat sommige het kut vinden hoor :p
Ik vind het zelf ook kut nu om gebeld te worden
Maar gelijk na 2 seconden ophangen zonder wat te zeggen of helemaal boos worden, schelden enzo snap ik gewoon nietZeg gewoon normaal dat je geen interesse hebt klaar
Is dat voor 16 jarige? Dan moet ik het serieus ook eens gaan proberen als ik moe ben van vakkenvullen (¤5,02 / uur)quote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het 3 dagen volgehouden (JAJA) en verdiende 7 euro ipv 4,50 dacht ik
. En dan kun je veel bonusjes krijgen
quote:
Neequote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die na 2 seconden ophangen mag je niet over zeiken vind ik.. Je kiest alsnog zelf dat werk he? Schelden is dan wel weer overbodig en dan hang je zelf de hoorn er maar op.. (Als dat überhaupt mag)
Ik hang gewoon op. Het interesseert me niet hoe de beller dat ervaart. We zijn geen vrienden ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mensen die na 2 seconden ophangen mag je niet over zeiken vind ik.. Je kiest alsnog zelf dat werk he? Schelden is dan wel weer overbodig en dan hang je zelf de hoorn er maar op.. (Als dat überhaupt mag)
Ja, of ik was net 17. Weet niet.. maar was flink hoger iigquote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dat voor 16 jarige? Dan moet ik het serieus ook eens gaan proberen als ik moe ben van vakkenvullen (¤5,02 / uur)
Dat is toch niet het probleem voor degene die wordt gebeld? Het zal mij een rotzorg zijn dat iemand dat als bijbaantje doet maar val mij er niet mee lastigquote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeWordt ook vaak met je meegeluisterd. En zelf schelden is al helemaal uit den boze
![]()
Maar oke snel ophangen is ook niet erg. Maar snap dat gewoon niet. Veel mensen lijken niet te beseffen dat het voor de meeste ook maar gewoon een bijbaantje is
Waarom zou je dan niet mogen ophangen..? Er valt geen normaal gesprek te voeren dan..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeWordt ook vaak met je meegeluisterd. En zelf schelden is al helemaal uit den boze
![]()
Maar oke snel ophangen is ook niet erg. Maar snap dat gewoon niet. Veel mensen lijken niet te beseffen dat het voor de meeste ook maar gewoon een bijbaantje is
Nee truequote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hang gewoon op. Het interesseert me niet hoe de beller dat ervaart. We zijn geen vrienden ofzo![]()
Hahahahahaquote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true![]()
Soms had ik weleens mensen die me helemaal verrot scholden, dat ik daar gewoon weer een nieuwe belafspraak voor liet maken![]()
Toch beetje payback
Je moet wachten tot klant ophangt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet mogen ophangen..? Er valt geen normaal gesprek te voeren dan..
Ik ben eigenlijk alleen pissig op degene die het bel me niet-register negeren..
uitgaand. Je moet veel ervaring hebben en 1 van de betere bellers op de vloer zijn om voor inkomend in aanmerking te komenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef d4v1d het volgende:
Maar mag je inkomend eigenlijk ook al vanaf 16 doen of alleen uitgaand?
Er zullen vast wel bedrijven(/callcenters) zijn die geen uitgaand hebben en dus alleen inkomend hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uitgaand. Je moet veel ervaring hebben en 1 van de betere bellers op de vloer zijn om voor inkomend in aanmerking te komen
En die bedrijven vragen telemarketing-ervaringquote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er zullen vast wel bedrijven(/callcenters) zijn die geen uitgaand hebben en dus alleen inkomend hebben
meh.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die bedrijven vragen telecom-ervaring
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:18 schreef Stuart het volgende:
Ik zou dat niet kunnen. Als iemand me aan de telefoon gaat uitschelden zou ik uit mijn dak gaan
Ik ben niet zo geduldig met volwassenenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]Soms loop je je ook echt op te vreten
Maar dan loop je gewoon ff naar buiten en vervloek je hem goed buiten de telefoon
Lekker bejaarden helpen poepenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:20 schreef DrNick het volgende:
Mijn werk bij het bejaardentehuis is ook prima
Oudjes kunnen ook leuk zijn hoorquote:
Wat stel jij voor? Dat je ze laat inslapen?quote:
In groep 8 deed de klas waarin ik zat mee aan een actie om iets voor bejaarden te doen.. Wij gingen dus pannenkoeken bakken daarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oudjes kunnen ook leuk zijn hoorZwaar dementen zijn kut, maar als ze lichtjes vergeetachtig worden zijn ze grappig
Jaquote:Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In groep 8 deed de klas waarin ik zat mee aan een actie om iets voor bejaarden te doen.. Wij gingen dus pannenkoeken bakken daar![]()
Echt, mijn god.. Sommige bejaardenEr flipten er ook een paar hevig toen de pannenkoeken helemaal op waren
Ik doe het zelf liever niet, laat ik het daar bij houden...quote:Op zondag 14 juli 2013 17:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat stel jij voor? Dat je ze laat inslapen?
Ik vind het wel mooi dat er mensen zijn die ze willen helpen
Ik ook niet maar ik ben blij dat er mensen zijn die wel bereid zijn het te doenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doe het zelf liever niet, laat ik het daar bij houden...
Ja, zeker.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik ben blij dat er mensen zijn die wel bereid zijn het te doen
Nee Chinees, maar de menulijst is zo ellendelangquote:
Ja, vind ik ook vaak maar vandaag kies ik Chineesquote:
iene miene muttequote:Op zondag 14 juli 2013 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Chinees, maar de menulijst is zo ellendelang
Ik denk dat er genoeg oude mensen zijn die eigenlijk best dood willen. Maar ja, als je niets ernstigs mankeert is dat geen optie zeg maar.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Wat ik me wel afvraag.. Hoe gelukkig ben je nog als je zelf niet meer naar het toilet kan gaan?
Zelfmoord is dan een optie.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg oude mensen zijn die eigenlijk best dood willen. Maar ja, als je niets ernstigs mankeert is dat geen optie zeg maar.
nomquote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
Nah, geen Chineeseet ik deze week nog wel keer
Ga pannenkoeken halen![]()
Halen? Ik hoop dat je ze dan wel zelf bakt..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
Ja, want dat is ook zo makkelijk om te doenquote:
Halen? Nou, eet smakelijk alvastquote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Fok-it het volgende:
Lui is de titel van mijn persoonlijke woordenboekquote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Halen? Ik hoop dat je ze dan wel zelf bakt..
Dan wil ik de titel van mijne niet wetenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui is de titel van mijn persoonlijke woordenboek
stomquote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lui is de titel van mijn persoonlijke woordenboek
En opwarm-pannenkoeken zijn goed te eten hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan wil ik de titel van mijne niet weten
Nee, geldbesparingquote:
Zelf bakken is geeneens heel veel werk.. Voor dat kleine beetje moeite doe ik dat graag..quote:Op zondag 14 juli 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En opwarm-pannenkoeken zijn goed te eten hoorWel de goeie nemen dan
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Awesome is de titel van mijn persoonlijke bijbel
jakquote:Op zondag 14 juli 2013 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En opwarm-pannenkoeken zijn goed te eten hoorWel de goeie nemen dan
Nee je bent een ezel, geen jakquote:
quote:
en toen nam ik niksquote:
lyk if u crydquote:
spacebarless is fatlessquote:Op zondag 14 juli 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag weer 2 uren gefietst, wat ben ik toch sportief
Goed bezigquote:Op zondag 14 juli 2013 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag weer 2 uren gefietst, wat ben ik toch sportief
Goed verhaal, Osuchi.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef Dearest het volgende:
had een pizza uit de diepvries gehaald om te ontdooien, ga ik naar beneden om 'm in de oven te douwen is ie al wegbroertje had 'm schijnbaar dus al opgevreten. toen maar beetje groente en kip gewokt
wat een vreetzak dat broertje van jequote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef Dearest het volgende:
had een pizza uit de diepvries gehaald om te ontdooien, ga ik naar beneden om 'm in de oven te douwen is ie al wegbroertje had 'm schijnbaar dus al opgevreten. toen maar beetje groente en kip gewokt
Jouw broertje is ook een vreetzak, eerst frituren en dan ook nog eens een pizza jatten. Geef hem straf ofzo!quote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef Dearest het volgende:
kijk, snap je nu waarom ik erover zeik dat ie zo vroeg al wilde friturenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een vreetzak dat broertje van je
mja zijn lichaamquote:Op zondag 14 juli 2013 18:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
kijk, snap je nu waarom ik erover zeik dat ie zo vroeg al wilde friturenhij was toen ook net wakker trouwens. als het nou af en toe gebeurt ok maar bij hem is het niet meer normaal
Een pizza moet je bevroren in de oven doen :Squote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef Dearest het volgende:
hoeft niet, als je hem ontdooit hoeft ie er maar korter inquote:Op zondag 14 juli 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Een pizza moet je bevroren in de oven doen :S
kan je hem net zo goed gelijk in de oven flikkeren dat gaat sneller dan eerst wachten tot die ontdooit en dan pas in de ovenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeft niet, als je hem ontdooit hoeft ie er maar korter in
2 uur ontdooien <-> 1 minuut extra in de oven.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh. maar dan had je dit niet gehadquote:Op zondag 14 juli 2013 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik houd juist van een beetje bruin.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:17 schreef Rodawa het volgende:
Kennen jullie dat? KENNEN JULLIE DAT?! Dat je een banaan eet en hij voor de helft gewoon zwart blijkt te zijn, tering. Gelijk mijn eetlust verpest (noracist).
maar dan smaakt ie heel andersquote:Op zondag 14 juli 2013 18:18 schreef nodig het volgende:
[..]
kan je hem net zo goed gelijk in de oven flikkeren dat gaat sneller dan eerst wachten tot die ontdooit en dan pas in de oven
nooit zo opgeletquote:Op zondag 14 juli 2013 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dan smaakt ie heel anders
ja, maar als je hem om 3 uur al uit de diepvries haalt scheelt het een paar minuten oven en kan je dus eerder etenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:18 schreef nodig het volgende:
[..]
kan je hem net zo goed gelijk in de oven flikkeren dat gaat sneller dan eerst wachten tot die ontdooit en dan pas in de oven
jaquote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef Rodawa het volgende:
Kennen jullie dat? KENNEN JULLIE DAT?! Dat je een flesje water pakt (in de winkel gekocht) wat nog helemaal lauw is, en het dan gelijk leeggooit om het vervolgens te vullen met koud kraanwater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |