Hoe staat het bij de vissen?quote:
Heb je zand in je kop of wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef Zorro het volgende:
Quintana reed straks net zo snel weg en toen vond iedereen het prachtig. Nu doet Froom het en kan het niet
Jaaa...Oké knul.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef Zorro het volgende:
Quintana reed straks net zo snel weg en toen vond iedereen het prachtig. Nu doet Froom het en kan het niet
Kneusquote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef bianconeri het volgende:
Mollema en Ten Dam zakken keihard door het ijs
Het is zeker een ode aan de medische wereld jaquote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef stark72 het volgende:
Die versnellingen van Froome zijn toch wel geweldig om te zien.
zo weer kijken.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef HetMccoskeyFatalisme het volgende:
[..]
Het is zeker een ode aan de medische wereld ja
15.33 ofzo?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef SiIk het volgende:
Hoe lang geleden begonnen ze aan de klim/ hoe lang hebben ze dus nog om het de snelste beklimming ooit te maken?
Ik wilde er niet aan, maar dit vraagt wel om extra controle op froomequote:Op zondag 14 juli 2013 16:16 schreef Eenskijken het volgende:
froome en dopinghet kan niet meer apart gezegd worden
Top.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef ledlamp het volgende:
daar werd een deal gesloten. quintana de etappe en froome dus klassement
Nee, en ook geen gekleurde anti-Sky bril op zoals de meesten hier.quote:
Spuit ook beetje dan, kan je extra hard zappen op je afstandsbedieningquote:Op zondag 14 juli 2013 16:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo weer kijken.
froome doet goed zijn best dat ik beide kan zien.
toch nuttig die dope.
Nee. Dat beweer ik ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar hoeft hij zich niet voor te schamen hoor.
ploegleider: Doe maar 2 voor de zekerheid.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:19 schreef ledlamp het volgende:
Froome: Moet ik nog een pil pakken of niet?
Z'n gemiddelde wattage wat omlaag brengen natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:19 schreef DeeBee het volgende:
Froome belt z'n vriendin nog even, tuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |