Het is toch een discussie forum hier ? Ik schets een mogelijke oorzaak. Als je zelf fietst, weet je hoe wielrenners fietsen. En als (ALS) ze met zijn drieen naast elkaar fietsen, zijn ze fout, want dat mag niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Mag ik je duim zien, hij is schijnbaar nogal groot?
[..]
quote:botsing kwam met één van de drie wielrenners die haar pad kruisten
Een discussieforum is wat anders als een sprookjesforum.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het is toch een discussie forum hier ? Ik schets een mogelijke oorzaak. Als je zelf fietst, weet je hoe wielrenners fietsen. En als (ALS) ze met zijn drieen naast elkaar fietsen, zijn ze fout, want dat mag niet.
En je kan zelf ook inzien dat je op een smal fietspad niet hard kan rijden, wat WELLICHT wel is gebeurt, want als 2 normale fietsers botsen zijn ze vaak niet dood.
Zo'n raar idee is het niet.
[..]
Dat is geen schets van een mogelijke oorzaak, dat is een aanname gefundeerd op niets. Je verzint de dingen waar je bij staat, moeten we gaan discussieren over jouw verzinsels?quote:In dit geval was die wielrenner goed fout en langzaam zal hij ook niet gereden hebben.
Nee laten we het hebben over jouw mening. Wat is er volgens jou mogelijk gebeurt ?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:10 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een discussieforum is wat anders als een sprookjesforum.
[..]
Dat is geen schets van een mogelijke oorzaak, dat is een aanname gefundeerd op niets. Je verzint de dingen waar je bij staat, moeten we gaan discussieren over jouw verzinsels?
Ze zijn met elkaar in botsing gekomen. Er zijn zoveel oorzaken te verzinnen dat ik niet inzie wat het nut is om ze allemaal op te noemen. Wacht gewoon rustig het onderzoek af.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee laten we het hebben over jouw mening. Wat is er volgens jou mogelijk gebeurt ?
quote:
Hypocrietquote:Of wacht, zolderautisten. Mietjes
Fietsende bejaarden met het reactievermogen van een verdoofde olifantquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victimquote:Op zondag 14 juli 2013 17:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fietsende bejaarden met het reactievermogen van een verdoofde olifant
Niet wat ik bedoel. Op basis van het artikel in de OP is gewoon niet duidelijk wie er schuldig is aan het ongeval. Het geven van vooroordelen over bepaalde groepen in het verkeer is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blaming-the-victim
Jaja, lul er maar omheenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet wat ik bedoel. Op basis van het artikel in de OP is gewoon niet duidelijk wie er schuldig is aan het ongeval. Het geven van vooroordelen over bepaalde groepen in het verkeer is niet zo moeilijk.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:33 schreef waht het volgende:
Feit blijft dat weinig mensen een overreden wielrenner zullen helpen, sterker ze zullen er overheen blijven rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's...Montgomery Clift, honey!
Hahaha:')quote:Op zondag 14 juli 2013 16:05 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moeten we maar eens beginnen met een maximum snelheid voor fietsers.
Dat lijkt mij sterk als ik de ongevalslocatie bekijkquote:Op zondag 14 juli 2013 17:46 schreef Fides het volgende:
Wie weet ging de vrouw wel door rood of stak ze over zonder voorrang te verlenen?
En daarom moet je inschatten en uitkijken, ongeacht of je voorrang hebt of niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:46 schreef Fides het volgende:
Wie weet ging de vrouw wel door rood of stak ze over zonder voorrang te verlenen?
Dit dus. Was die wielrenner maar dood gegaan ipv de fietser.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
Altijd weer gedonder met die asociale wielrenners
Ja mij ook.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Starm het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk als ik de ongevalslocatie bekijk
Tuurlijk moet je altijd uitkijken, maar dat geldt ook voor wielrenners en die doen dat vaak genoeg niet, terwijl ze wel harder rijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Syntos het volgende:
[..]
En daarom moet je inschatten en uitkijken, ongeacht of je voorrang hebt of niet.
Het gebeurt al vaak genoeg dat auto's geen voorrang geven waar het wel hoort, laat staan fietsers.
Klopt, maar ik zie wielrenners zich vaak misdragen op de fiets, maar gewoon dagjesmensbejaarden nog veel vaker. Die slaan af, of remmen ook op de meest bizarre plekken om onduidelijke redenen....quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Syntos het volgende:
[..]
En daarom moet je inschatten en uitkijken, ongeacht of je voorrang hebt of niet.
Het gebeurt al vaak genoeg dat auto's geen voorrang geven waar het wel hoort, laat staan fietsers.
Het liefst met een John Deere trekker.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:33 schreef waht het volgende:
Feit blijft dat weinig mensen een overreden wielrenner zullen helpen, sterker ze zullen er overheen blijven rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |