Marnie zorgt niet voor problemen, dat doen al die andere meiden.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind die Marnie maar niks, veroorzaakt alleen maar een hoop drama. Wel leuk dat Charlotte voor allemaal huisdieren zorgt haha
Waarom niet? she is hot, Scott is hot laat die twee toch lekker neuken,quote:
Omdat ze net binnen komt en meteen achter Scott en Gary aan zit?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom niet? she is hot, Scott is hot laat die twee toch lekker neuken,
Ik snap eerder niet waarom die andere wijven er zo een probleem van maken.
Dus ? je mag toch omgaan met wie je leuk of tof vindt ?quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ze net binnen komt en meteen achter Scott en Gary aan zit?
Jammer dat het zo'n vies wijf is.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:42 schreef Amarantha het volgende:
The fish doctorWat is Charlotte toch een schatje af en toe
Dat is dan wel weer zo jammer genoeg maar ze is wel heel leuk met die kippen en vissenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n vies wijf is.
Ik hoop het toch niet zegquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goede toevoeging!
Maar is dit nou het laatste seizoen?
Pas op hoor want je wordt zomaar beticht van een laag IQ als je hiernaar kijkt!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:42 schreef Funzel het volgende:
Kijk dit wel vaak op tv, maar ik denk maar eens alles downloaden. Ben wel eens in voor simpel vermaak op de late avonden.
Ja dat zeiden ze ook toen ik schaamteloos meldde naar Jersey Shore te kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pas op hoor want je wordt zomaar beticht van een laag IQ als je hiernaar kijkt!
Zo is hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:46 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook toen ik schaamteloos meldde naar Jersey Shore te kijken.Goede afwisseling met de wat serieuzere series imo dus ik ga er lekker mee door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |