Jammer dat het zo'n vies wijf is.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:42 schreef Amarantha het volgende:
The fish doctorWat is Charlotte toch een schatje af en toe
Dat is dan wel weer zo jammer genoeg maar ze is wel heel leuk met die kippen en vissenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n vies wijf is.
Ik hoop het toch niet zegquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Goede toevoeging!
Maar is dit nou het laatste seizoen?
Pas op hoor want je wordt zomaar beticht van een laag IQ als je hiernaar kijkt!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:42 schreef Funzel het volgende:
Kijk dit wel vaak op tv, maar ik denk maar eens alles downloaden. Ben wel eens in voor simpel vermaak op de late avonden.
Ja dat zeiden ze ook toen ik schaamteloos meldde naar Jersey Shore te kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pas op hoor want je wordt zomaar beticht van een laag IQ als je hiernaar kijkt!
Zo is hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:46 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook toen ik schaamteloos meldde naar Jersey Shore te kijken.Goede afwisseling met de wat serieuzere series imo dus ik ga er lekker mee door.
Nee iedereen op facebook vroeg het zich ook af, idunnoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:50 schreef tralalala het volgende:
Waar is Vicky heen? Volgens mij heb ik aflevering 2 niet helemaal afgekeken ofzo.
Dit. Dacht echt de vorige te hebben gezien maar ineens is Vicky weg?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:50 schreef tralalala het volgende:
Waar is Vicky heen? Volgens mij heb ik aflevering 2 niet helemaal afgekeken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |