Nee denk het nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
James
hypocriet weer dat ze hem er uit kicken.
Is Joe een vast castlid nu?
Ben ik het wel mee eens jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik wel eerst Charlotte leuk vond maar ik begin het nu een beetje hypocriet grietje worden. Op Vicky zeuren dat ze met zoveel mannen zoent ( goh hoe was jij in je single tijd charlotte) daarna zeuren over Scott die de kamer kort en klein slaat , goh charlotte wat deed jij al die seizoenen. Daarbij vind ik haar ook een beetje ranzig worden op een sneue manier
Charlotte wordt eindelijk weer Charlottequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:00 schreef Amarantha het volgende:
Gadver.. CharlotteVerder geef ik James groot gelijk!
Lekker kotsen in bed en daarna erin slapen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Charlotte wordt eindelijk weer Charlotte
Ze is er tijdens seizoen 7 toch uitgegooid?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sophie is vervangen door haar eigen nichtje.
Apart want ik dacht dat seizoen 7 de laatste ging zijn.
Ze zit er in ieder geval wel in. Heeft ze zelf bevestigd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is er tijdens seizoen 7 toch uitgegooid?
Ja maar waarom dan een vervanger regelen voor een paar afleveringen ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is er tijdens seizoen 7 toch uitgegooid?
Link?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
Preview gezien seizoen 7 op facebook ze zitten er beiden in zowel Sophie als haar nichtje, zij wist niet dat haar nichtje erin kwam en ik geloof dat die griet de boel nogal op stelten zet daar.
En dan het laatste weer tot nu toe. Eindelijk Gaz ook eens straf en ik vind Fit Dan een schatje
Ik vind Joel ook steeds leuker bij de groep passen (ook al blijft die nog steeds Sophie's vriendje en geen lid van de groep). Deze opmerking was wel baas jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Joel
Hello number eleven hello number twelve
Zeker, nouja niks mis mee natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Er komt best wel snel een nieuw seizoen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |