Ja maar waarom dan een vervanger regelen voor een paar afleveringen ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is er tijdens seizoen 7 toch uitgegooid?
Link?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
Preview gezien seizoen 7 op facebook ze zitten er beiden in zowel Sophie als haar nichtje, zij wist niet dat haar nichtje erin kwam en ik geloof dat die griet de boel nogal op stelten zet daar.
En dan het laatste weer tot nu toe. Eindelijk Gaz ook eens straf en ik vind Fit Dan een schatje
Ik vind Joel ook steeds leuker bij de groep passen (ook al blijft die nog steeds Sophie's vriendje en geen lid van de groep). Deze opmerking was wel baas jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha Joel
Hello number eleven hello number twelve
Zeker, nouja niks mis mee natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Er komt best wel snel een nieuw seizoen..
Ze heeft nog dikkere bovenbenen dan mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit SHO / Celebs onflatteus op de kiek #129 gehaald. Charlotte leert het echt nooit.. Ranzig wijfYour beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef Amarantha het volgende:
Charlotte is in het Celebrity Big Brother huis een beetje te dronken geworden
[ afbeelding ]
Haar bed na het slaapavontuurIs dat al begonnen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit SHO / Celebs onflatteus op de kiek #129 gehaald. Charlotte leert het echt nooit.. Ranzig wijf
kan ik ergens meekijken? Is er een topic?
RLS / Celebrity Big Brother 2013.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat al begonnen???
kan ik ergens meekijken? Is er een topic?
Thxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RLS / Celebrity Big Brother 2013.
Dat gaat wel heel snel.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:48 schreef rene90 het volgende:
Over 5 dagen begint seizoen 7 alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |