Nee iedereen op facebook vroeg het zich ook af, idunnoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:50 schreef tralalala het volgende:
Waar is Vicky heen? Volgens mij heb ik aflevering 2 niet helemaal afgekeken ofzo.
Dit. Dacht echt de vorige te hebben gezien maar ineens is Vicky weg?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:50 schreef tralalala het volgende:
Waar is Vicky heen? Volgens mij heb ik aflevering 2 niet helemaal afgekeken ofzo.
Sophie is eruit geschopt vanwege racistische uitlatingen en dat gedoe met uitgaansgeweld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Dit seizoen heeft ook maar 6 afleveringen. Volgens wikipedia en Sophie is er tussen weggehaald en staat bij 'voormalige'. Sophie lijkt ook niet weer te komen. Saai seizoen zo zonder Vicky en Sophie en maar 6 afleveringen
http://en.wikipedia.org/wiki/Geordie_Shore
Niks van mee gekregen.. Ja wel gelezen maar niet in de seriequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sophie is eruit geschopt vanwege racistische uitlatingen en dat gedoe met uitgaansgeweld.
De reden die MTV geeft is ook wel dubieus:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niks van mee gekregen.. Ja wel gelezen maar niet in de serie
Is niet op tv geweest toch? En weet iemand waarom Vicky weg is? Of heb ik dat echt gemistquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nope, ze is er echt uitgezet vanwege vermeend racistische uitlatingen. Ik geloof dat ze in één van haar dronken buien iets heeft gezegd over 'niggers'.
Uitgaansgeweld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is niet op tv geweest toch? En weet iemand waarom Vicky weg is? Of heb ik dat echt gemist
Wat te denken van Gaz en James die vorig seizoen liepen te vechten of Charlotte en Scott die elke keer het huis afbreken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik denk dat Geordie Shore nu ook een gedane zaak is, of ze moeten Vicky weer terughalen. Die lui van Jersey Shore gingen toch ook met elkaar en anderen op de vuist, en die mochten ook gewoon doorgaan...
Is nog een lopende rechtzaak, onderzoek naar assaultquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:44 schreef Queens het volgende:
Dus ze laten niet eens zien waarom Vicky en Sophie eruit zijn gekickt?
![]()
Zelfs voor een 'dom' programma is dit wel een erg karige manier van tv maken.
Anti-climax!
4? Die staat nog niet online toch? Kan hem echt nergens vinden..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry moest ik even verklappen. De reden zien jullie wel
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
Flikker dat even lekker in een spoiler ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |