Het executeren.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:25 schreef TLC het volgende:
[..]
hij schiet iemand dood die ongewapend is, ik weet niet wat daaraan overdreven is
Tsja, maar je gaat dan uit van de goedheid van de agent. Ik zou dat ook doen hoor, daar niet van. Maar in veel landen (waaronder de VS) lopen er aardig wat corrupte agenten rond. Genoeg voorbeelden van agenten die even een zakje wiet in je zak stoppen en je dan daarvoor aanhouden. Of je gewoon even aanhouden om je treiteren, elke dag opnieuw (het gebeurd). Agenten zijn ook mensen he, en zelfs in nederland zijn veel agenten ex-tuig van de straat.quote:Op zondag 14 juli 2013 05:38 schreef roislecxe het volgende:
Als ze mij staande houden, en ik heb niks gedaan, dan blijf ik staan, en sla niet die agent in elkaar. Eigen schuld dikke bult.
Goeie uitspraak!
In de VS zijn ze ook van het zelf drugs brouwen. Met Skitles en nog een paar andere dingen kun je ''lean'' maken. Er zijn aanwijzingen dat het zielige slachtoffer een addict was. Op lange termijn kan lean psychoses veroorzaken.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nou wat een vreselijke kerel was die Trayvon zeg, een keertje gepakt met wiet en geschorst van school.
Geen heel bizarre dingen lijkt mij voor een zeventien jarige jongen, als hij als een agressieve woesteling word gezien dan ben ik waarschijnlijk in jou ogen een agressieve maniak zonder enig gevoel.
Echt wat een kolder typ je hier neer, het is duidelijk dat je geen objectieve kijk op de zaak hebt.
Trayvon was geschorst en heeft wiet gerookt, ook heeft hij foto`s waar hij er stoer op staat. Dat zijn redelijk normale zaken als je zijn leeftijd hebt. Maar goed hij was zwart dus zal het wel een enorme crimineel zijn.
Het leven zal wel heerlijk zijn als je niet al te diep op de zaken hoeft in te gaan, hij was zwart dus is het een agressieve woesteling, kan het nog triester?
Nu weten we ook weer waarom de Nederlandsche gutmenschen hier allemaal tegen deze man zijn. Ze weten niks, maar vinden het gewoon geil om iemand te vervolgen die zichzelf heeft verdedigd na tot pulp geslagen te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreselijke zaak, en aangezien ik de details van het dossier niet ken zal ik me daar niet over uitlaten. Hopelijk gaat het OM tegen deze zaak in hoger beroep. Vreselijke uitspraak. Gelukkig kennen wij in Nederland geen leken jury.
Ik heb zelden iemand zichzelf zo zien tegenspreken.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vreselijke zaak, en aangezien ik de details van het dossier niet ken zal ik me daar niet over uitlaten. Hopelijk gaat het OM tegen deze zaak in hoger beroep. Vreselijke uitspraak. Gelukkig kennen wij in Nederland geen lekenjury in het Strafrecht.
. Maar klaarblijkelijk ken jij het woord een eigen mening niet en haal jij ''het vinden van een ander rechtssysteem'' en een opvatting door elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zichzelf zo zien tegenspreken.
In Nederland word je geen agent als je een strafblad hebt.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, maar je gaat dan uit van de goedheid van de agent. Ik zou dat ook doen hoor, daar niet van. Maar in veel landen (waaronder de VS) lopen er aardig wat corrupte agenten rond. Genoeg voorbeelden van agenten die even een zakje wiet in je zak stoppen en je dan daarvoor aanhouden. Of je gewoon even aanhouden om je treiteren, elke dag opnieuw (het gebeurd). Agenten zijn ook mensen he, en zelfs in nederland zijn veel agenten ex-tuig van de straat.
Yup, nu nog wat winkelruiten intrappen en hier en daar wat plunderen en het komt helemaal goed, tokkievolk!quote:Op zondag 14 juli 2013 10:11 schreef sonnyspek het volgende:
Terwijl jullie doorgaan met discussieren zijn er kleinschalige rellen uitgebroken.
=quote:Op zondag 14 juli 2013 05:09 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Hij was opgehouden met hem te volgen. De dader viel George op een beestachtige wijze aan.
Agent??? Waar heb je het over?quote:Op zondag 14 juli 2013 05:38 schreef roislecxe het volgende:
Als ze mij staande houden, en ik heb niks gedaan, dan blijf ik staan, en sla niet die agent in elkaar. Eigen schuld dikke bult.
Goeie uitspraak!
quote:Op zondag 14 juli 2013 05:14 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De dader gooide het zakje skittles richting George, net voordat hij werd geveld door een regen van kogels.
Een verklaring die weer afwijkt van deze verklaring:quote:Op zondag 14 juli 2013 05:03 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Zimmerman#George_Zimmerman
Het is al eerder voorgekomen dat de politie niet op tijd kwam terwijl George een crime in progress zag voltrekken. Het is niet meer dan logisch dat iemand dan zijn verantwoordelijkheid neemt.
En dan dit:
A witness to the confrontation just prior to the shooting stated that Martin was on top of Zimmerman and punching him, while Zimmerman was yelling for help. This witness, who identified himself as "John", stated that "the guy on the bottom, who had a red sweater on, was yelling to me, 'Help! Help!' and I told him to stop, and I was calling 911".[140] He went on to say that when he got upstairs and looked down, "the guy who was on the top beating up the other guy, was the one laying in the grass, and I believe he was dead at that point."
Geen arm jochie met een zak skittles op zak dus.
Apart dat je deze verklaring er niet bij post...quote:Good's version of that night contradicts those of another neighbor who testified Thursday. Selma Mora, who lived a couple of houses down from Good, said a person straddling on top of another person told her to call police. Minutes later, the same person who was on top, Zimmerman, was on his feet after a gunshot, Mora said.
http://www.usatoday.com/(...)-stop-fight/2471949/
Ze zouden BOA's ook een wapen moeten geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:55 schreef zyx1981 het volgende:
Tja, rechts (dom) Nederland likt zijn vingers weer af bij dit "eigen rechtertje"-verhaal. De PVVD-ers gaan zo te lezen goed los in dit topic.White trash, ook in ons land lopen ze rond.
Wut? Mijn neef mocht geen agent worden omdat er aan zijn kant van de familie teveel criminelen zijn. Hij is zelf nooit gearresteerd of zelfs maar een boete lijkt mij dus sterk dat ex-tuig wel agenten kunnen worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, maar je gaat dan uit van de goedheid van de agent. Ik zou dat ook doen hoor, daar niet van. Maar in veel landen (waaronder de VS) lopen er aardig wat corrupte agenten rond. Genoeg voorbeelden van agenten die even een zakje wiet in je zak stoppen en je dan daarvoor aanhouden. Of je gewoon even aanhouden om je treiteren, elke dag opnieuw (het gebeurd). Agenten zijn ook mensen he, en zelfs in nederland zijn veel agenten ex-tuig van de straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |