Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 14 juli 2013 02:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik maak wel lahmacun voor je, is dat ook goed?
Sjiet?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
Sprak net een Irakees collega, bij hun is het iftar wanneer de lantaarnpalen aan gaan, wtf?
trustenquote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goede sahur iedereen en trusten alvast.
Iyi uykular obesita.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:50 schreef Bortecinem het volgende:
Goede sahur iedereen en trusten alvast.
Heeft er niks mee te maken, de tijden wanneer het avondgebed is vallen bijna exact samen met wanneer de straatverlichting aangaat.quote:
Is toch makkelijker om de recept te typen dan telkens een foto te moeten trekken van je handelingen? Vreemd hoor!quote:Op zondag 14 juli 2013 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb weer een nieuwe camera gekocht dus binnenkort zal ik weer recepten posten.
Is dat niet verschillend per gemeente?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, de tijden wanneer het avondgebed is vallen bijna exact samen met wanneer de straatverlichting aangaat.
Wat heb jij liever, een recept met of zonder stap-voor-stap foto's?quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is toch makkelijker om de recept te typen dan telkens een foto te moeten trekken van je handelingen? Vreemd hoor!
Held.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:04 schreef Levolution het volgende:
Ik vast niet eens maar ik ga ook aan de sahur.
One luve bruddas
Meteen lahmacun op mijn scherm.quote:Op zondag 14 juli 2013 04:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Homepage klikken!
Alle spel- en taalfouten voorbehouden.
Het is een echte traditie.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
Sprak net een Irakees collega, bij hun is het iftar wanneer de lantaarnpalen aan gaan, wtf?
Wut? Bedoelde hij niet uit in plaats van aan?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:49 schreef xaban06 het volgende:
Eeeum, de tijden dat straatverlichting aan gaat heeft niets met de gebedstijden te maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 03:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, de tijden wanneer het avondgebed is vallen bijna exact samen met wanneer de straatverlichting aangaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |