Beetje donkerblond. Zon haarkleur waarvan je niet zeker weet of het nou blond of lichtbruin moet voorstellenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat vind je mij voor een persoonlijkheid qua haarkleur?
Moet mijn eigen topic wel op dreef houden natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 00:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent lekker op dreef. Ik lig hier dubbel
Blijkbaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:58 schreef Aberkullie het volgende:
Waarom is dat zo raar? Post ik als een Turk ofzo?
Nee als een losgeslagen moslima die op het tahirplein staat.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:58 schreef Aberkullie het volgende:
Insha'Allahquote:Op zondag 14 juli 2013 00:58 schreef Aberkullie het volgende:
Nee, gewoon het idee dat je vader een oliesheik is ofzo, denk ik.. Dus wat mij betreft geen Turk, maar gewoon iets Arabisch.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:58 schreef Aberkullie het volgende:
Voor het eerst dat een topic van jou volgeluld gaat worden trouwens.quote:
Niet slecht!quote:Op zondag 14 juli 2013 00:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Beetje donkerblond. Zon haarkleur waarvan je niet zeker weet of het nou blond of lichtbruin moet voorstellen
Ja dochters van een oliesjiek komen ook op FOK postenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon het idee dat je vader een oliesheik is ofzo, denk ik.. Dus wat mij betreft geen Turk, maar gewoon iets Arabisch.
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Moet mijn eigen topic wel op dreef houden natuurlijk
Turk - moslim...quote:
Hier kan allesquote:Op zondag 14 juli 2013 01:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja dochters van een oliesjiek komen ook op FOK posten
quote:Op zondag 14 juli 2013 01:00 schreef -supergirl- het volgende:
Denken jullie trouwens oprecht dat ik een piemel heb?
Ja, meestal sneuvelen ze vrij snelquote:Op zondag 14 juli 2013 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor het eerst dat een topic van jou volgeluld gaat worden trouwens.
yalalalalalalalalallalalala mashallah11quote:Op zondag 14 juli 2013 00:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee als een losgeslagen moslima die op het tahirplein staat.
Daar kunnen wij maar op een manier achter komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:00 schreef -supergirl- het volgende:
Denken jullie trouwens oprecht dat ik een piemel heb?
Dat is Sanasloufy.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon het idee dat je vader een oliesheik is ofzo, denk ik.. Dus wat mij betreft geen Turk, maar gewoon iets Arabisch.
Haar vader is baas bij de Nam een soort polderSjeik.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij wil 301 reacties het hebben over een volgescheten broek?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ja, meestal sneuvelen ze vrij snel, maar nu gaat het niet meer over het originele onderwerp.
Dat figuur jaquote:Op zondag 14 juli 2013 01:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar omdat jouw pa ook rijk is, associeer ik dat ermee. Weet ook niet waarom, maar had je dus niet blond verwachtquote:
Is wel een beetje het niveau van KLBquote:Op zondag 14 juli 2013 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij wil 301 reacties het hebben over een volgescheten broek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |