abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149934344

Vandaag weer een gol tegen Club Brugge.
  Forum Admin dinsdag 17 maart 2015 @ 13:45:07 #152
35723 crew  GGMM
pi_150733635
quote:
Door Ajax afgewezen hit moet na ruim twee maanden al twintig miljoen opleveren
Ajax testte hem af, maar Moses Daddy-Ajala Simon is een regelrechte hit bij de Belgische titelkandidaat AA Gent. Clubbestuurder Michel Louwagie denkt goud in handen te hebben met de jonge Nigeriaan. Volgens hem moeten geïnteresseerde clubs zeer diep in de buidel tasten als ze de aanvaller willen overnemen.

In ruim twee maanden heeft Simon (19) enorm veel indruk gemaakt in Gent met zes doelpunten en drie assists. De Belgische topclub wrijft zich in de handen met de aanvaller en manager Louwagie sprak voor het eerst uit aan welk bedrag hij denkt bij een eventuele verkoop. "Kijk, ons standpunt is dat Moses Simon na dit seizoen bij ons blijft", begint Louwagie in Het Nieuwsblad.

"Het transferrecord in België zal moeten sneuvelen om een transfer bespreekbaar te maken. We spreken dus over een bedrag van twintig miljoen ­euro", zegt hij. Marouane Fellaini is tot dusver de duurste geweest met negentien miljoen euro. "Ik vind die twintig miljoen euro niet uit de lucht gegrepen. De jongste jaren zijn de prijzen in België enorm gestegen."

"Als Anderlecht vier jaar geleden acht miljoen euro kreeg voor de toen bijna 27-jarige Mbark Boussoufa, dan vind ik twintig miljoen euro voor de negentienjarige Moses Simon vandaag niet onrealistisch. Herman Van Holsbeeck wil minstens tien miljoen euro voor Dennis Praet, maar je mag niet vergeten dat Moses Simon tot een bijzondere categorie spelers behoort. Voor spitsen die een wedstrijd kunnen beslissen gaan de bedragen zeer snel de hoogte in", is Louwagie duidelijk.

Naast Ajax was ook sc Heerenveen geïnteresseerd in Simon. De Amsterdammers testten de Nigeriaan af, maar de Friezen deden een bod. Het was echter AA Gent dat beet had. Na de overgang was er verbazing dat de Nigeriaanse Ronaldo niet naar Ajax ging. "Scouten ze met een blinddoek?", vroeg Aad de Mos zich af.
http://www.voetbalprimeur(...)ljoen-opleveren.html
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_151628078
Nu ik er zo over nadenk, misschien is deze jongen wel de ideale opvolger van Depay.

30 miljoen voor Depay, wellicht kan je deze voor 10 miljoen (+ doorverkoopspercentage op meerwaarde) wel overnemen. 20 miljoen is natuurlijk onzin, dat weet deze manager ook wel.
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:30:09 #154
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_152839479

http://www.vi.nl/transfer(...)-en-schneiderlin.htm

En dan net zijn eerste kampioenschap in Belgie, Moses Daddy _O_ _O_ _O_
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 22 mei 2015 @ 06:31:15 #155
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_152845186
Lol, 20 miljoen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_152845223
Aha daar is hij gebleven, Ajax is echt compleet de weg kwijt.
Die kut scouts moeten allemaal optyfen, deze kerel laten lopen en wel zooi als Boilie en Andersen halen :')
Narf!
pi_152845282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 06:45 schreef Sickert het volgende:
Aha daar is hij gebleven, Ajax is echt compleet de weg kwijt.
Die kut scouts moeten allemaal optyfen, deze kerel laten lopen en wel zooi als Boilie en Andersen halen :')
:'( Doet het leuk maar is geen topclub materiaal. Jij kijkt wekelijks Gent begrijp ik ?
Of ga je uit van opmerkingen van een debiele ex-ploeggenoot ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_152845299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

:'( Doet het leuk maar is geen topclub materiaal. Jij kijkt wekelijks Gent begrijp ik ?
Of ga je uit van opmerkingen van een debiele ex-ploeggenoot ?
Nee die 2 die ik opnoem doen het leuk bij tobclub Ajax :')
Narf!
pi_152845303
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:07 schreef Sickert het volgende:

[..]

Nee die 2 die ik opnoem doen het leuk bij tobclub Ajax :')
Nee maar dat is toch geen argument om Lukoki 2.0 te halen ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_152846156
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:09 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nee maar dat is toch geen argument om Lukoki 2.0 te halen ?
Toen het speelde hadden we Lukoki 1.0 nog en haalden ze Sana :')
Waarom niet deze kerel ook voor weinig? Denk niet dat hij het veel slechter gedaan zal hebben (eerder beter)
Narf!
pi_158145556
Bij Ajax afgewezen aanvaller schittert in Europa: 'Chelsea zou mooi zijn'

Moses Daddy-Ajala Simon liep stage bij Ajax, maar kon er niet blijven. Bij AS Trencin in Slowakije vond de talentvolle Nigeriaan wél onderdak en vervolgens pikte AA Gent hem op. Bij de Belgische club is Simon een hit geworden en woensdagavond droeg hij in ruime mate bij aan overwintering in de Champions League met zijn club. De jonge aanvaller hoopt nu op een mooie tegenstander in Europa na de winterstop.

Simon stond aan de basis van de goals van Laurent Depoitre en Danijel Milicevic tegen Zenit Sint-Petersburg (2-1). In het begin van dit seizoen had de Nigeriaanse Cristiano Ronaldo het nog lastig, maar hij is nu weer komen bovendrijven. "Ik voel me weer goed op het veld. Ik ben dan ook blij dat ik mijn teamgenoten en de technische staf nu iets kan teruggeven, in ruil voor het lange wachten", aldus Simon.

De Afrikaanse flankspeler zegt dat hij de mooiste momenten van zijn leven meemaakt en ziet al gretig vooruit naar de knock-outfase. Mogelijk kan AA Gent daarin opnieuw stunten. "Een duel met Chelsea zou mooi zijn", vertelt Simon aan Het Laatste Nieuws. Dat heeft volgens hem niets te maken met landgenoten John Obi Mikel, Kenneth Omeruo en Victor Moses. "Ik was als kind fan van voor Chelsea. En momenteel doen ze het niet goed in de competitie, misschien maken we dus wel kans tegen hen."
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158145620
Maar De Sa was beter volgens De Boer _O_
pi_158147432
Het is ook wel tekenend dat ze eindelijk een redelijke speler scouten en hem dan niet vastleggen
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 10 december 2015 @ 14:58:52 #164
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_158151127
Heh, AA Gent in knock out fase Champions League?

En dan dacht ik dat de plaatsing van PSV knap was..
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_158191446
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 09:00 schreef Sickert het volgende:

[..]

Toen het speelde hadden we Lukoki 1.0 nog en haalden ze Sana :')
Waarom niet deze kerel ook voor weinig? Denk niet dat hij het veel slechter gedaan zal hebben (eerder beter)
En nu loopt er een Sanago :')

Oversars faalt samen met Drank.
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')