quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Oh damn nigga!quote:
Kapper geweest, wat nieuwe dingen gekocht en verder niet zo gek veel eigenlijk. Veel te warmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was echt gezellig
Jij nog wat gedaan vandaag?
[..]
Jij boft, dan zit ik zelfs alweer op schoolquote:
Warm?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kapper geweest, wat nieuwe dingen gekocht en verder niet zo gek veel eigenlijk. Veel te warm
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij boft, dan zit ik zelfs alweer op school
[..]
Warm?!
Als ik naar Londen ga is dat op 12 augustus, dan wil ik ook wel een beetje lekker weer
Het was hier vandaag 29 graden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij boft, dan zit ik zelfs alweer op school
[..]
Warm?!
Als ik naar Londen ga is dat op 12 augustus, dan wil ik ook wel een beetje lekker weer
Begin je een boek ook halverwege pas te lezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef Faux. het volgende:
oke wat is er gebeurd dat zelfs yvonne JNG streng toe moest spreken?
Dat snap ikquote:
Ooo, dat is wel erg warm. Hier is het steeds rond de 23 graden, dus nog prima uit te houdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was hier vandaag 29 graden!
Fingers crossed dat je dan mooi weer hebt
Ja, in NL is het inderdaad beter momenteel. Daar ga ik maandag naartoequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat snap ik
[..]
Ooo, dat is wel erg warm. Hier is het steeds rond de 23 graden, dus nog prima uit te houden
nou als jij me het begin van het boek aanwijst wil ik best aan het begin beginnenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Begin je een boek ook halverwege pas te lezen
Vele topics voordat er iets is gezegd. Er is niet echt een specifiek topic aan te wijzen maar de laatste weken en misschien zelfs wel maanden was de SC niet echt gezellig meer. Hoop gezeur, geklaag en zelfs gelek. Nou ja, een en ander heeft geresulteerd in een opmerking van de koningin van het forumquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
nou als jij me het begin van het boek aanwijst wil ik best aan het begin beginnen
en wat bedoeldt hare majesteit met "priveleven van de mods?"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vele topics voordat er iets is gezegd. Er is niet echt een specifiek topic aan te wijzen maar de laatste weken en misschien zelfs wel maanden was de SC niet echt gezellig meer. Hoop gezeur, geklaag en zelfs gelek. Nou ja, een en ander heeft geresulteerd in een opmerking van de koningin van het forum
O echt? Wat leuk!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in NL is het inderdaad beter momenteel. Daar ga ik maandag naartoe
Geen idee eigenlijk maar mogelijk hebben mensen de mods aangesproken buiten het forum op bijvoorbeeld FB of WAquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
en wat bedoeldt hare majesteit met "priveleven van de mods?"
wie FOK!t er met LB [ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
O echt? Wat leuk!Weer naar familie hier?
quote:
Die 3e (dus de meest rechtse)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mee eens. De 2e kan ook maar die eerste vind ik ook niet leukquote:
Het is nogal een prijsverschil natuurlijk.quote:
jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal een prijsverschil natuurlijk.
Bijna 4x zo duur. Ik weet niet wat jouw budget is maar die van 19 euro klinkt op zich aantrekkelijker dan die van 75 euroquote:
meh ze zijn te grootquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna 4x zo duur. Ik weet niet wat jouw budget is maar die van 19 euro klinkt op zich aantrekkelijker dan die van 75 euro
Allebei? Nou, dan moet je verder kijkenquote:
ik verveel me zo hard dat ik na een paar dagen een paar uurtjes wat doen al op de helft benquote:
goed bezigquote:Op zondag 14 juli 2013 00:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik verveel me zo hard dat ik na een paar dagen een paar uurtjes wat doen al op de helft benhoeft pas voor 28 augustus af
ohquote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben het over een week allemaal vergeten
Stuudjequote:
Niet standaard 100 euro opladenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
ik dacht net: o nee, heb maar 4 euro op mijn ov-chipkaart![]()
blijk ik morgen maar 2,60 euro nodig te hebben
quote:
Ja goed goed.quote:
7 kleuren schijten valt wel meequote:Op zondag 14 juli 2013 00:10 schreef d4v1d het volgende:
Niet zwartrijden en dan 7 kleuren schijten bij elke halte
Kapper geweest, wat dingen gekocht en verder niet zoveel. Jijquote:
Voordeel dat ik weinig controle tegenkom op mijn vaste traject.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:10 schreef d4v1d het volgende:
Niet zwartrijden en dan 7 kleuren schijten bij elke halte
Ik was dat vrijdag vergeten toen ik naar Rotterdam ging. Maar toen ik naar het spoor ging dacht ik er nog aan. Luiheid overwon.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 kleuren schijten valt wel meeGewoon zeggen dat je bent vergeten in te checken
Oeh, lekker kortgewiekt?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kapper geweest, wat dingen gekocht en verder niet zoveel. Jij
Nee hoor, ongeveer 1,5cm korter. Ik heb het nooit kortquote:Op zondag 14 juli 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh, lekker kortgewiekt?![]()
Nah ook niet. Tour gekeken, en mijn backpack besteld
Haalde hij hem door dat apparaat? Dan is het wel vreemd jaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voordeel dat ik weinig controle tegenkom op mijn vaste traject.
[..]
Ik was dat vrijdag vergeten toen ik naar Rotterdam ging. Maar toen ik naar het spoor ging dacht ik er nog aan. Luiheid overwon.De conducteur zei niet eens dat ik het was vergeten of zo. Best vreemd, want ik had moeten inchecken.
klokkenluider van notre damquote:Op zondag 14 juli 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oeh, lekker kortgewiekt?![]()
Nah ook niet. Tour gekeken, en mijn backpack besteld
jaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haalde hij hem door dat apparaat? Dan is het wel vreemd ja
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ongeveer 1,5cm korter. Ik heb het nooit kort![]()
Welke heb je besteld?
75 liter:quote:
Jij dan 2 keerquote:
poeh, grote tasquote:Op zondag 14 juli 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
75 liter:Maar neem niet al teveel kleding mee, aangezien ik denk ik met dubbele bagage terugkom
Maar laptop enzo moet er ook in en dat ging bij mijn vorige backpack niet dus
grote reisquote:
grote penerquote:
Ja, als we dan toch over groot bezig zijnquote:
Zo klein ben ik nou ook weer niet hoorquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als we dan toch over groot bezig zijn
quote:
Maar dit mag toch niet als handbagage? Hou je je laptop niet liever apartquote:Op zondag 14 juli 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
75 liter:Maar neem niet al teveel kleding mee, aangezien ik denk ik met dubbele bagage terugkom
Maar laptop enzo moet er ook in en dat ging bij mijn vorige backpack niet dus
I saw what you did therequote:
Nee haha. Handbage hou ik apart tijdens de vlucht, en daarna gaat alles gewoon in de backpack+dagbagage.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dit mag toch niet als handbagage? Hou je je laptop niet liever apart
Klinkt wel goed manquote:Op zondag 14 juli 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee haha. Handbage hou ik apart tijdens de vlucht, en daarna gaat alles gewoon in de backpack+dagbagage.
Maar ik verblijf overal een aantal dagen dus ik hoef nooit te zeulen met 2 tassen. Kan dan gewoon m`n backpack in het hotel achterlaten.
Uhu. Ja ik probeer wel enige comfort te zoeken hoorquote:
Nee, ik zou doodgaan in die hittequote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Ja ik probeer wel enige comfort te zoeken hoorMijn broertje+vriend zijn nu 10 dagen in Tokyo, waar het hittegolf is van 38+graden. En ze hadden wel mooi goedkoop hostel. maar zonder airco
![]()
Dat wil ik dus echt niet hebben
We kregen ook al boze smsjes van hemquote:
Dan zit het ook wel heel erg tegen zegquote:Op zondag 14 juli 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kregen ook al boze smsjes van hemHij moest overstappen in Moskou dus hij was al doodmoe van vlucht van 17 uur ofzo. Daarna zo`n kuthostel
En daarna was hij zijn Iphone verloren
haha, fijne vakantiequote:Op zondag 14 juli 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kregen ook al boze smsjes van hemHij moest overstappen in Moskou dus hij was al doodmoe van vlucht van 17 uur ofzo. Daarna zo`n kuthostel
En daarna was hij zijn Iphone verloren
Tsja. Hij is gewoon onzorgvuldigquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik oppassen met wat ik zeg, want wat ik allemaal al verloren heb__
Ja ach, hij heeft 150 euro vakantiegeld van me gehad. Hij koopt maar nieuwe telefoon daarvanquote:
jij laat je op vakantie altijd beroven?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Nu moet ik oppassen met wat ik zeg, want wat ik allemaal al verloren heb__
Zo, je had de loterij gewonnen?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, hij heeft 150 euro vakantiegeld van me gehad. Hij koopt maar nieuwe telefoon daarvan
ja, en verkrachten. Vind ik leuk.quote:
Soort vanquote:
Pff, ga jij het wel redden in Azië?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, en verkrachten. Vind ik leuk.
Nee gewoon omdat ik slordig benpasjes, portemonnee, belangrijke papieren.
Nee, ik kreeg belastinggeld terug. Was best veel dus vond het wel aardig gebaar van mezelfquote:
Laten we het hopenquote:
Dat is ook een aardig gebaar, absoluutquote:Op zondag 14 juli 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg belastinggeld terug. Was best veel dus vond het wel aardig gebaar van mezelf
Dat belastinggeld heb ik zelf nog niet eens binnen maar oke
Ja paar maanden zelfs meestalquote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook een aardig gebaar, absoluut
Raar dat je daar zo lang op moet wachten eigenlijk. Als je moet betalen weten ze je wel te vinden
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:34 schreef d4v1d het volgende:
al die wondjes / sneetjes van het werken vandaag beginnen nu best irritant te worden
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja paar maanden zelfs meestalMaargoed. Na 2 maanden te hebben gereisd is dat geld ook zeer welkom dus
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
http://sfist.com/2013/07/(...)uple_filmed_havi.php
Wtf
Defending the rights of consenting adults:"Eh, who cares? As long as they are two consenting adults, there's not a gaggle of school children near by, and they're not getting dick and pussy juice all over the place. Besides, worse things have been dribbled and wiped on those seats."quote:
Nou, hou dan onmiddellijk op met zeuren bitchquote:Op zondag 14 juli 2013 00:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het bloed geeneensEn zonder pleister heelt het sneller..
HET JEUKTquote:Op zondag 14 juli 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hou dan onmiddellijk op met zeuren bitch
jeuk is leukquote:
Haiquote:
honeybunquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
leuke line-upquote:
Woooop woooopquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
Een pot snoep gewonnen met de bingo hajee!
Delen!quote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
Ik wil ook snoepquote:Op zondag 14 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan niet TC want mobiel
En blijf ook in de sc
Op mobiel kan je ook wel TC toch.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan niet TC want mobiel
En blijf ook in de sc
Geen laptop hier en weinig bereik/internetquote:Op zondag 14 juli 2013 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Op mobiel kan je ook wel TC toch.
En anders laptop pakken jatoch
Toto96quote:
Welterustenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
Als iedereen naar de tc gaat ga ik maar lekker slapen. Good night y'all.
Kom je ook naar Utrecht?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
Op 1 dag na ben ik 7 weken vrij en van 15 jul tot 29 aug in NL![]()
Meldt maar even als je er komt. Kunnen we biertje doen.quote:
Klinkt goed maar ik ben best verlegen dus weet niet of ik naar Utrecht ga hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meldt maar even als je er komt. Kunnen we biertje doen.
Daarom bierquote:Op zondag 14 juli 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed maar ik ben best verlegen dus weet niet of ik naar Utrecht ga hoor
Nemen we Ezell mee, die voeren we dan dronkenquote:
Ik kan er wel een paar hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nemen we Ezell mee, die voeren we dan dronken
Nee Stu sorry, livesetje van Afrojack aan het luisterenquote:
Fair enoughquote:Op zondag 14 juli 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Stu sorry, livesetje van Afrojack aan het luisteren
Vreselijk saai hier inderdaadquote:
Ja, er is niet veel meer aan inderdaadquote:Op zondag 14 juli 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk saai hier inderdaad
Begint echt een kut SC te worden dit.
Heyquote:Op zondag 14 juli 2013 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijk saai hier inderdaad
Begint echt een kut SC te worden dit.
Dat gaat 1 user niet zomaar veranderen helaasquote:
Hij draait lekkerquote:
En je hebt thuis niks in huis?: +quote:Op zondag 14 juli 2013 01:38 schreef Stuart het volgende:
Ik had vandaag chicken doner gehaald maar die mofo was vergeten saus erop te gooien dus het was niet echt lekker maar dat zag ik gvd pas toen ik al thuis was
Nee, met andere sausjes is het niet lekker neequote:
Nee, ik had ketchup geprobeerd maar dat was niet lekkerquote:Op zondag 14 juli 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, met andere sausjes is het niet lekker nee
#strugglesquote:Op zondag 14 juli 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik had ketchup geprobeerd maar dat was niet lekker![]()
quote:
Beetje laat, heb je nog wat over?quote:
Ik stuur je net nice muziekquote:
Ik luister nu naar oude muziekquote:Op zondag 14 juli 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stuur je net nice muziek
Ga dansen Stu
hoe was werken?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Beetje laat, heb je nog wat over?
Heel goedquote:Op zondag 14 juli 2013 02:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik vind het helemaal niet erg hoor
Vermoeiend, maar wel gelachen met collega hahaquote:
Mooie tijd om thuis te komenquote:Op zondag 14 juli 2013 02:25 schreef supersof het volgende:
over tien minuten zijn mn ouders thuis. huilen
Die ken ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 02:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Let me in doet me altijd denken aan een liedje van razorligt
Leeet meee innnn
Ken ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 02:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Let me in doet me altijd denken aan een liedje van razorligt
Leeet meee innnn
Om vervolgens deze chaos mee te makenquote:
Dat vind ik dan wel weer een beetje eng eigenlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om vervolgens deze chaos mee te maken![]()
[ afbeelding ]
Ja met verkeer enzoquote:Op zondag 14 juli 2013 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een beetje eng eigenlijk
Ik bedoel meer met mogelijke gangs ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met verkeer enzoLijkt me ook wel heel erg wennen ja
Je zult maar over moeten steken daar tussendoor
Oh zoquote:Op zondag 14 juli 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer met mogelijke gangs ofzo
Oooh, gelukkig!quote:Op zondag 14 juli 2013 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zoNah, schijnt mee te vallen
Je kan daar prima over straat savonds
Welterusten en have funquote:
Veel plezierquote:
Vaakquote:Op zondag 14 juli 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten en have fun
Hoe vaak is dat park al van naam verandert?![]()
Van vakantie...quote:
yupquote:
bij mijquote:
jaaaaquote:
Yo ouwe nachtbraker. Waddup?quote:
Ja het leven is raarquote:Op zondag 14 juli 2013 10:33 schreef Dearest het volgende:
hey![]()
ken je dat moment als je erachter komt dat 2 mensen die jij kent (en die totaal verschillend zijn) elkaar ook kennen? dat zelfde heb ik nu, maar dan dat die 2 mensen een relatie hebbenwat. de.neuk. wtfmomentje.
ik mag hopen die van mij maar voor de zekerheid kan je het beter aan Tax vragenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mogguh
Om wie zijn tetten gaat het in jouw sig?
Die werkt nu toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik mag hopen die van mij maar voor de zekerheid kan je het beter aan Tax vragen
ik zal hem ook wel even dm'enquote:Op zondag 14 juli 2013 10:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tot 17:00, maar je kan hem toch altijd dm/pm'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik zal hem ook wel even dm'envan mij mag je hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
waarom wil je de statussen niet lezen maar wel vrienden blijven?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:59 schreef nodig het volgende:
Kan je op FB iemands statussen niet in je nieuwsoverzicht krijgen? En dat diegene dat niet kan zien en dat we wel vrienden blijven?
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:59 schreef nodig het volgende:
Kan je op FB iemands statussen niet in je nieuwsoverzicht krijgen? En dat diegene dat niet kan zien en dat we wel vrienden blijven?
Als je bv. een tante hebt die farmvile verslaafd is.. En als je d'r ontvriend krijg je een akward gesprek de volgende keer dat je haar zietquote:Op zondag 14 juli 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom wil je de statussen niet lezen maar wel vrienden blijven?
ow zo inderdaad, wel handig is dat.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je bv. een tante hebt die farmvile verslaafd is.. En als je d'r ontvriend krijg je een akward gesprek de volgende keer dat je haar ziet
bij mij breken ze altijd afquote:Op zondag 14 juli 2013 11:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet ze elke week 2 of 3 keer knippen
quote:
mannen met lange nagels ziet er ook raar uit en een beetje vies altijdquote:Op zondag 14 juli 2013 11:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij mij gaat er altijd spul onder zitten, dan is het sneller om ze te knippen dan het er onder uit te peuteren.. En ze lang laten groeien is gay
Om die van haar natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 10:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mogguh
Om wie zijn tetten gaat het in jouw sig?
ja ik moet me er ook altijd toe zetten maar als het eenmaal gedaan is ben ik altijd wel weer blij.quote:
Het probleem bij mij is dat het na 5 dagen weer een rotzooi isquote:Op zondag 14 juli 2013 11:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik moet me er ook altijd toe zetten maar als het eenmaal gedaan is ben ik altijd wel weer blij.
Heb tegenwoordig opruimwoede
maak er dan niet zo'n troep van scheelt weer opruimenquote:Op zondag 14 juli 2013 11:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat het na 5 dagen weer een rotzooi is
Ja eh..quote:Op zondag 14 juli 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maak er dan niet zo'n troep van scheelt weer opruimen
fixedquote:Op zondag 14 juli 2013 11:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat het na 5 minuten weer een rotzooi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |