quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Oh damn nigga!quote:
Kapper geweest, wat nieuwe dingen gekocht en verder niet zo gek veel eigenlijk. Veel te warmquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was echt gezellig
Jij nog wat gedaan vandaag?
[..]
Jij boft, dan zit ik zelfs alweer op schoolquote:
Warm?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kapper geweest, wat nieuwe dingen gekocht en verder niet zo gek veel eigenlijk. Veel te warm
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij boft, dan zit ik zelfs alweer op school
[..]
Warm?!
Als ik naar Londen ga is dat op 12 augustus, dan wil ik ook wel een beetje lekker weer
Het was hier vandaag 29 graden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij boft, dan zit ik zelfs alweer op school
[..]
Warm?!
Als ik naar Londen ga is dat op 12 augustus, dan wil ik ook wel een beetje lekker weer
Begin je een boek ook halverwege pas te lezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef Faux. het volgende:
oke wat is er gebeurd dat zelfs yvonne JNG streng toe moest spreken?
Dat snap ikquote:
Ooo, dat is wel erg warm. Hier is het steeds rond de 23 graden, dus nog prima uit te houdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was hier vandaag 29 graden!
Fingers crossed dat je dan mooi weer hebt
Ja, in NL is het inderdaad beter momenteel. Daar ga ik maandag naartoequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat snap ik
[..]
Ooo, dat is wel erg warm. Hier is het steeds rond de 23 graden, dus nog prima uit te houden
nou als jij me het begin van het boek aanwijst wil ik best aan het begin beginnenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Begin je een boek ook halverwege pas te lezen
Vele topics voordat er iets is gezegd. Er is niet echt een specifiek topic aan te wijzen maar de laatste weken en misschien zelfs wel maanden was de SC niet echt gezellig meer. Hoop gezeur, geklaag en zelfs gelek. Nou ja, een en ander heeft geresulteerd in een opmerking van de koningin van het forumquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
nou als jij me het begin van het boek aanwijst wil ik best aan het begin beginnen
en wat bedoeldt hare majesteit met "priveleven van de mods?"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vele topics voordat er iets is gezegd. Er is niet echt een specifiek topic aan te wijzen maar de laatste weken en misschien zelfs wel maanden was de SC niet echt gezellig meer. Hoop gezeur, geklaag en zelfs gelek. Nou ja, een en ander heeft geresulteerd in een opmerking van de koningin van het forum
O echt? Wat leuk!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in NL is het inderdaad beter momenteel. Daar ga ik maandag naartoe
Geen idee eigenlijk maar mogelijk hebben mensen de mods aangesproken buiten het forum op bijvoorbeeld FB of WAquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
en wat bedoeldt hare majesteit met "priveleven van de mods?"
wie FOK!t er met LB [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |