PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Is ook geen officiële foto, maar is wel zijn contract (waarschijnlijk in Nigeria zelf ofzo).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die foto ziet er niet echt officieel uit
Die foto is net zo dubieus als de rondetijden van Greetjequote:
Welkom, ben je nieuw hier?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mayuka heeft gewoon 5* weak foot en 4* skill
Ik kijk nooit naar silversquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welkom, ben je nieuw hier? [ afbeelding ]
Djurandyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die foto is net zo dubieus als de rondetijden van Greetje
Ja ik zag een paar leuke uit de SPLquote:
Wanyama in BPL volgend jaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik zag een paar leuke uit de SPL
[ afbeelding ]
Deze bazen.
Wel Gold denk ik.quote:
Dit jaar nog wel met die transferupdatesquote:
quote:
Wel in die formatie?quote:
Ja echt verbeteren doet ie nietquote:
ok ok okquote:
IF Muriel als andere spits @ 1.01 bij bookie Timquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen maar eens afmaken. Een kleine 500K ter beschikking. Moet lukken denk ik
Ik 10kquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog maar 97K#crisis #zwaretijden #statiegeld #guldenterug
Die heb ik op zich wel gehad al. Ik kan ook Suarez IF er naast zetten @ 7 chem. Gewoon, om Timmy te laten flippenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Muriel als andere spits @ 1.01 bij bookie Tim
Ik vond TOTS Cavani echt niet goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen maar eens afmaken. Een kleine 500K ter beschikking. Moet lukken denk ik
High High is echt zwaar klote bij een spitsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond TOTS Cavani echt niet goedAls het kan zou ik TOTS Balo proberen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik op zich wel gehad al. Ik kan ook Suarez IF er naast zetten @ 7 chem. Gewoon, om Timmy te laten flippen
Ik heb Cavani al eerder gehad en het irriteerde soms wel, maar door zijn workrates had ik steeds wel een mannetje extra lopen op het middenveld. Met mannen als Di Natale en nog een aanvallend ingestelde spits wordt er vaak goed van positie verwisseld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
High High is echt zwaar klote bij een spits
Dat is een voorcontract getekend in Nigeria, officieel ligt hij volgens mij nog niet vast.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die foto ziet er niet echt officieel uit
Normaal heb je daarin gelijk, maar bij Cavani had ik dat gevoel echt niet. Hele matige afwisseling was het en hij was er nooit wanneer het moest. En hij is al helemaal niet zo snel als er op zijn kaartje staatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Cavani al eerder gehad en het irriteerde soms wel, maar door zijn workrates had ik steeds wel een mannetje extra lopen op het middenveld. Met mannen als Di Natale en nog een aanvallend ingestelde spits wordt er vaak goed van positie verwisseld.
Daar is de eerste Daddy Moses fanboiiiiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is een voorcontract getekend in Nigeria, officieel ligt hij volgens mij nog niet vast.
Ik heb aandelen, daarom.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar is de eerste Daddy Moses fanboiiii
IF Sessegnonquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef BDIL het volgende:
Wie kan een inform speler aanraden om daar een team omheen te maken ? Niet te duur 100k +-
SIF Ya Konan vond ik goed, IF Martinez IF Paulinho en IF Marchettiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef BDIL het volgende:
Wie kan een inform speler aanraden om daar een team omheen te maken ? Niet te duur 100k +-
Nee die is echt dramatisch. Hands-down slechtste spits die ik gehad hebquote:
Hahah duidelijk, dat wordt m niet dusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee die is echt dramatisch. Hands-down slechtste spits die ik gehad heb
Ik kijk het wel aan. Zijn SIF was erg smooth, dus ik hoop dat zijn TOTS kaartje smoother is, want dan kan het de smoothste speler worden van FUT 13quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Normaal heb je daarin gelijk, maar bij Cavani had ik dat gevoel echt niet. Hele matige afwisseling was het en hij was er nooit wanneer het moest. En hij is al helemaal niet zo snel als er op zijn kaartje staat
Ya Konan heeft wel bazenstats.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SIF Ya Konan vond ik goed, IF Martinez IF Paulinho en IF Marchetti
Ronaldo al gehad?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk het wel aan. Zijn SIF was erg smooth, dus ik hoop dat zijn TOTS kaartje smoother is, want dan kan het de smoothste speler worden van FUT 13En als hij niet bevalt verkoop ik alles weer, en ga ik een team om Messi heen maken. Dat is de laatste speler die ik nog gehad wil hebben
Als je de SIF fijn vond, zal deze je niet teleurstellen want ik merkte ook wel dat deze wel weer een stuk beter isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk het wel aan. Zijn SIF was erg smooth, dus ik hoop dat zijn TOTS kaartje smoother is, want dan kan het de smoothste speler worden van FUT 13En als hij niet bevalt verkoop ik alles weer, en ga ik een team om Messi heen maken. Dat is de laatste speler die ik nog gehad wil hebben
Echt een leuke budget spitsquote:
Diouf zonder twijfel toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/player/7168
vs
http://wefut.nl/player/295
CAM in 352
Alletwee zwaar kutquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef ThadCastle het volgende:
vs
CAM in 352
Die Diouf heeft een diver trait dat is best chill.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef ThadCastle het volgende:
vs
CAM in 352
Ja, aan de prijzen te zien heb ik ook niet echt het idee dat men massaal aan de slag is gegaan met de Nordic cup.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef Tim86 het volgende:
Een tegenstander vinden in de Noorse cup is kuttttttt (finale)
IF Leye is maar een prut spelerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alletwee zwaar kutkan if leye niet?
4*/4* en qua technical stats op ieder boeiend punt beter behalve short pass..Pace wel wat minder, maar verder..quote:
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die Diouf heeft een diver trait dat is best chill.
Dat hij graag met een scuba-tank op zijn rug speelt.quote:
Dat hij niet via een trapje het zwembad in gaat.quote:
Zal wel eerst even met Diouf proberenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4*/4* en qua technical stats op ieder boeiend punt beter behalve short pass..Pace wel wat minder, maar verder..
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat hij graag met een scuba-tank op zijn rug speelt.
Holy shiznits.quote:
haha lol die speler heet superbock hahaquote:
Haha die van PSV heten allemaal Fred hahahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
haha lol die speler heet superbock haha
MrvanTrapz jij bent echt de #1 kwaliteitsuser hieroquote:
godverquote:
Nu je het zegtquote:
lol meteen iemand gevondenquote:
lijkt op die driedubbele schaar van everton paar jaar geledenquote:
Minder leuk nuquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Correctie:
[ afbeelding ]
Hij heeft alleen een beetje moeite met zijn snorkel.
Ik denk dat zijn neusgaten zo groot zijn dat het mondstukje daar wel in past.
Ik moet mijn faal goed maken, vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
Die goal was echt mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak ook zo'n gif van die vrije trap van Toiboy![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Die van Depay was wel nice. Speelde volgens mij wel goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die goal was echt mooi.
Maak ook zo'n gif van die vrije trap van Toiboy![]()
![]()
Ja wat ik ervan zag wel. Bakkali ook. En Hendrix heb ik ook niets fout zien doen en opbouwend erg sterkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die van Depay was wel nice. Speelde volgens mij wel goed
Dat je dan die laatste zin nog zegt...quote:Op zondag 14 juli 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wat ik ervan zag wel. Bakkali ook. En Hendrix heb ik ook niets fout zien doen en opbouwend erg sterkHiljemark ook wel aardig wat ik zag. Jozefzoon was echter verschrikkelijk
En gewonnen. 3-1quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Filmpje was 6 minuten. Het gaat niet alleen om aan de bal he. Kijk eens waar hij loopt de hele tijd. Ik heb toevallig extra op hem geletquote:Op zondag 14 juli 2013 00:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat je dan die laatste zin nog zegt...
Je hebt de focking wedstrijd toch niet gezien?
Volgens mij was er maar 1 moment van Jozefzoon in het filmpje...
Owja en op het begin waar hij goed mee verdedigde maar toen verloor iemand anders de bal waar een goal uit kwam.
Hendrix zag er wel goed uit ja.
Zijn eerste 2 wedstrijden ofzo bij Ajax waren geniaal. De rest minder.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jozefzoon kan er ook helemaal niets van
Gr
Geniaal was het ook nietquote:Op zondag 14 juli 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn eerste 2 wedstrijden ofzo bij Ajax waren geniaal. De rest minder.
Daar heb ik niet naar gekeken.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Filmpje was 6 minuten. Het gaat niet alleen om aan de bal he. Kijk eens waar hij loopt de hele tijd. Ik heb toevallig extra op hem gelet
Even dat filmpje kijken. Bruma praat gelukkig niet als een of andere vage repperquote:Op zondag 14 juli 2013 00:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja wat ik ervan zag wel. Bakkali ook. En Hendrix heb ik ook niets fout zien doen en opbouwend erg sterkHiljemark ook wel aardig wat ik zag. Jozefzoon was echter verschrikkelijk
Dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op zondag 14 juli 2013 00:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Daar heb ik niet naar gekeken.
Het viel me wel op dat hij meteen goed mee verdedigde en met zijn snelheid de bal onderschepte.
Maar goed we zullen het zien.
Haha ja ik vind die Bruma wel sympathiek iddquote:Op zondag 14 juli 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Even dat filmpje kijken. Bruma praat gelukkig niet als een of andere vage repperArias is maar een verlegen knul, een vriendje van DS2 dat zie je wel. Brands met zijn 'Jeff' ipv Jeffrey lol
Jawel joh. Als debutant brak hij bij zijn invalbeurt de wedstrijd helemaal open, had hij direct een beslissende assist en speelde hij heel goed. Wedstrijd erna weer heel goed met geloof ik een goal en 1 of 2 assists. Veel beter binnenkomen kan niet. Daarna was het alleen niets meer.quote:
Hij viel tegen NAC thuis in en toen stond het al 2-0 voor Ajaxquote:Op zondag 14 juli 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel joh. Als debutant brak hij bij zijn invalbeurt de wedstrijd helemaal open, had hij direct een beslissende assist en speelde hij heel goed. Wedstrijd erna weer heel goed met geloof ik een goal en 1 of 2 assists. Veel beter binnenkomen kan niet. Daarna was het alleen niets meer.
dafuqquote:Op zondag 14 juli 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Arias is maar een verlegen knul, een vriendje van DS2 dat zie je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:22 schreef ThadCastle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
![]()
Als dit AD.nl was geweest had ik voor hartverwarmend gekozen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Wat is dat voor site danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Dat zou wel echt te ziek zijn wat FUT betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker man.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou wel echt te ziek zijn wat FUT betreft
Iedereen kan er wat opzettenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Schitterend artikel dit ook
Of deze
[ afbeelding ]
Transferjostisite dusquote:
Ajax had ook een akkoord met Norwich dus dat klopt toch ook gewoon?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Schitterend artikel dit ook
Of deze
[ afbeelding ]
Heeft Ajax een akoord over aledeweireld jaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ajax had ook een akkoord met Norwich dus dat klopt toch ook gewoon?
Ik vond deze 2 fouten in die ene zin wel wat veel jaquote:Op zondag 14 juli 2013 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
O twee spelfoutjes
Damn ik moet gaan tukken, ik las er direct overheen
dreetjequote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt niks gecontroleerd, staat er meteen op. Wat is de toegevoegde waarde van zo'n website?
Ja alleen Alderweireld niet met Norwichquote:Op zondag 14 juli 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft Ajax een akoord over aledeweireld ja?
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:41 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt niks gecontroleerd, staat er meteen op. Wat is de toegevoegde waarde van zo'n website?
quote:Op zondag 14 juli 2013 00:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ajax can't boy Honda at this time
Ik niet, Ik wilde die van Honda doen maar ik moest een account aanmaken en daar had ik geen zin inquote:
Had hem al voor je gepostquote:Op zondag 14 juli 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet, Ik wilde die van Honda doen maar ik moest een account aanmaken en daar had ik geen zin in
Leave a comment, suprise and like. Baaaaaaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel slecht maar moest toch hardop lachen..![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 01:18 schreef zerokil het volgende:
Dolblije reactie van Strootman na bevrijdend telefoontje. #romaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel slecht maar moest toch hardop lachen..
Doet me denken aan deze
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Juan Fernando Quintero speelt vanaf komend seizoen zijn wedstrijden in het tricot van FC Porto. De Portugese topclub meldt zaterdag via de officiele kanalen dat de twintigjarige Colombiaan zijn handtekening heeft gezet onder een vierjarig contract in het Estádio do Dragão. Hij komt over van het Italiaanse Pescara.
FC Porto betaalt een bedrag van vijf miljoen euro voor de talentvolle middenvelder en bezit nu vijftig procent van zijn eigendomsrechten. In het kersverse contract van Quintero, die ook in de belangstelling stond van Internazionale, AC Milan en Manchester United, is een ontsnappingsclausule opgenomen van veertig miljoen euro.
"Ik wilde altijd al naar FC Porto gaan", was de eerste reactie van Quintero, in het afgelopen seizoen een revelatie in de Serie A, op de website van zijn nieuwe werkgever. "Ik kom met grote verwachtingen om titels te winnen. Ik ben erg blij, want dit is een belangrijke stap in mijn carrière. Ik zal dag in dag uit mijn uiterste best doen." Quintero trok onlangs met zijn goede spel de aandacht op het WK -onder 20 jaar in Turkije.
Nee, deze jongen heeft een fantastische WK u20 gespeeld.quote:
Fantastisch is wat overdreven maar hij heeft wel goed gespeeld.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, deze jongen heeft een fantastische WK u20 gespeeld.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat Mi Mi Mi is hier ook nog een hit aan het wordenIk vond het al zo apart dat iemand het nummer kende.
Toen ik 'm voor het eerst hoorde wist ik dat het een hit zou worden. Gewoon omdat het een stront irritant nummer is inderdaad. Neem als voorbeeld:quote:
Is dat dat nummer wat iemand postte toen ik zei dat TT mimimimi deed?quote:Op zondag 14 juli 2013 02:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Toen ik 'm voor het eerst hoorde wist ik dat het een hit zou worden. Gewoon omdat het een stront irritant nummer is inderdaad. Neem als voorbeeld:
Konijntje - Aka the Junkies
Kuikentje piep - Pulcino Pio
PSY - Gangnam Style
Gegarandeerde hits.
Jij postte mimimi volgens mij omdat iemand weer zat te janken hier. Ik postte toen dat nummer.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is dat dat nummer wat iemand postte toen ik zei dat TT mimimimi deed?Dat was meer een B&A reference hoor
Ja dat bedoelde ik jaquote:Op zondag 14 juli 2013 02:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij postte mimimi volgens mij omdat iemand weer zat te janken hier. Ik postte toen dat nummer.Wordt geheid een hit deze zomer.
Yo la-tâh.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ja![]()
Hey goodnight boys
Meh, waarom wordt het nu nog niet uitgezonden...quote:
Ja beetje saai.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Meh, waarom wordt het nu nog niet uitgezonden...
Weet niet hoeveel ze voor liggen maar normaal gesproken houdt dat geen stand op de Mont Ventoux.
Hmmm, ik heb inmiddels 100k bij elkaar met het openen van 2,5k pakjes. Wat is nou een leuke speler die ik daarvoor kan kopen?
Als ze 300 minuten pakken heeft Poels een kleine kans om te winnen inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja beetje saai.
Ze zijn met 10 (oa Sagan en Chavanel dus doorrijden zullen ze wel doen) en komen er nog een paar bij. Nu 3 man in achtervolging en 2 minuten voorsprong. Dit is natuurlijk de enige manier voor Poels om zo'n etappe te kunnen winnen en Garate heeft het de vorige keer op dezelfde manier gedaan
Poels wordt anderhalf jaar geleden in de Vuelta gewoon 2de in de lastigste bergetappe tussen de klassementsrennersquote:Op zondag 14 juli 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze 300 minuten pakken heeft Poels een kleine kans om te winnen inderdaad.
Altijd lastig om in te schatten hoe ze ervoor staan vanaf de site van de tour. Maar het lijkt erop dat Rolland, Burghardt, Astarloza en Le Mevel in een chasse patate zitten. Misschien als ze elkaar opzoeken kunnen ze nog dichterbij komen maar dat is in een afdaling altijd wel lastig.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja beetje saai.
Ze zijn met 10 (oa Sagan en Chavanel dus doorrijden zullen ze wel doen) en komen er nog een paar bij. Nu 3 man in achtervolging en 2 minuten voorsprong. Dit is natuurlijk de enige manier voor Poels om zo'n etappe te kunnen winnen en Garate heeft het de vorige keer op dezelfde manier gedaan
Ik denk wel dat ze het halen hoor (als die info van die ticker idd klopt, heb je een punt), zeker Rolland en Burghardt zitten toch wel dichtbij. Asterloza en Le mevel wordt lastiger. Rolland is wel gevaarlijk natuurlijk, maar zal toch een klein jasje hebben uitgedaan met deze achtervolging. Voor de bergtrui is dit ook geen handige rit dus eigenlijk best een domme actiequote:Op zondag 14 juli 2013 12:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Altijd lastig om in te schatten hoe ze ervoor staan vanaf de site van de tour. Maar het lijkt erop dat Rolland, Burghardt, Astarloza en Le Mevel in een chasse patate zitten. Misschien als ze elkaar opzoeken kunnen ze nog dichterbij komen maar dat is in een afdaling altijd wel lastig.
Vandaag kunnen flink wat punten gepakt worden voor de bolletjestrui. 40 Punten op de Mont Ventoux als ik het goed heb. Volgens mij zit er niemand in de kopgroep die Rolland dan in kan halen maar je komt wel gelijk erg dichtbij. Als de kopgroep ingehaald wordt dan is de kans groot dat hij zijn trui kwijtraakt als hij niet voorin finisht.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze het halen hoor (als die info van die ticker idd klopt, heb je een punt), zeker Rolland en Burghardt zitten toch wel dichtbij. Asterloza en Le mevel wordt lastiger. Rolland is wel gevaarlijk natuurlijk, maar zal toch een klein jasje hebben uitgedaan met deze achtervolging. Voor de bergtrui is dit ook geen handige rit dus eigenlijk best een domme actie
Alleen op de top van de Ventoux ja. Maar zoveel moeite doen voor ook een dikke kans op 0 punten. Dan kan je beter die trui even kwijt raken en het proberen in een rit waar je onderweg ook punten kan pakken imo.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vandaag kunnen flink wat punten gepakt worden voor de bolletjestrui. 40 Punten op de Mont Ventoux als ik het goed heb. Volgens mij zit er niemand in de kopgroep die Rolland dan in kan halen maar je komt wel gelijk erg dichtbij. Als de kopgroep ingehaald wordt dan is de kans groot dat hij zijn trui kwijtraakt als hij niet voorin finisht.
Je moet niet vergeten dat het de 14e is hè. Dat geeft de Fransen altijd net even wat meer kracht. Als hij bij de kopgroep komt bij Chavanel, Riblon, Roy en Fedrigo (El Fares ken ik niet), dan gaat daar wel iets gebeuren.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alleen op de top van de Ventoux ja. Maar zoveel moeite doen voor ook een dikke kans op 0 punten. Dan kan je beter die trui even kwijt raken en het proberen in een rit waar je onderweg ook punten kan pakken imo.
Verschil bijna 7 minuten nu, dus als hij erbij komt heeft hij wel een kans dat hij het red om punten te pakken.
Dat weet ik, maar ik acht van die Fransen dan Chavanel nu het sterkst.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat het de 14e is hè. Dat geeft de Fransen altijd net even wat meer kracht. Als hij bij de kopgroep komt bij Chavanel, Riblon, Roy en Fedrigo (El Fares ken ik niet), dan gaat daar wel iets gebeuren.
Waarom wordt het pas vanaf 2 uur uitgezonden....
Hier gaat het ook redelijk, contractprijzen zijn inmiddels 550c BIN op de PS3. Alleen komt er om 13:00 visite. Dat wordt even afkicken.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Broafheid for for toe in een packHet gaat goed, ik pull vrij regelmatig een goede kit of een redelijke speler en nu dan ook eindelijk een keer Apam (ook in for for toe
)
Hee een Vrouwquote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Seil het volgende:
Hoppa ZAHA (silver in pakje) !!!! die pakjes zijn echt in, rare silver contract gaat voor 700coins!
Hoeveel gaat Zaha voor dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Seil het volgende:
Hoppa ZAHA (silver in pakje) !!!! die pakjes zijn echt in, rare silver contract gaat voor 700coins!
Driewerfquote:Op zondag 14 juli 2013 12:33 schreef Seil het volgende:
65kquote:
Rustig aan moppersmurfquote:Op zondag 14 juli 2013 12:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DriewerfOp de PS gaan rare silver contracts voor 850 a 900c
Nicequote:Op zondag 14 juli 2013 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Aubameyang met 15k (Ex. tax) winst verkocht.![]()
[ afbeelding ]
Ga je er goldpacks voor kopen?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Aubameyang met 15k (Ex. tax) winst verkocht.![]()
[ afbeelding ]
Nope.quote:
Die is konko slechtquote:Op zondag 14 juli 2013 12:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope.
Wallyson nog een keer uitproberen.,
Scooter palquote:Op zondag 14 juli 2013 12:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nope.
Wallyson nog een keer uitproberen.,
Goed filmpje hoor. Heb je al die animaties zelf gemaakt?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:03 schreef Michaelvanb het volgende:
Graaag feedback over mn eerste engelse video![]()
Nieuwe djeetje, beter video's in het nederlands of helemaal niet doen?
I speak very wel English without any accent.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:03 schreef Michaelvanb het volgende:
Die foto gaat mij flink wat plezier in bed geven.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Michaelvanb het volgende:
ja intro is nogal kut, klinkt niet echt oprecht. heb ook in 100 takes opgenomen dus soms te hard, daarna te zacht
en thanks dat jullie me sexy vinden
Greetje is weg he. Hij is zo boos op mij dat hij hier niet meer wilt postenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
GVD allemaal bekende youtubers hier.
Greetje en MvB
Ja dat is ook erg lastig. Heb wel eens voice-over moeten inspreken en je zit je dan een partij te ergeren aan je stem. Je weet precies wat je anders wil doen maar om de een of andere manier klopt het nooit. Maar het is gewoon een kwestie van blijven oefenen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Michaelvanb het volgende:
ja intro is nogal kut, klinkt niet echt oprecht. heb ook in 100 takes opgenomen dus soms te hard, daarna te zacht
en thanks dat jullie me sexy vinden
Stuk beter dan Greetje hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 13:03 schreef Michaelvanb het volgende:
noobquote:Op zondag 14 juli 2013 13:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg lastig. Heb wel eens voice-over moeten inspreken en je zit je dan een partij te ergeren aan je stem. Je weet precies wat je anders wil doen maar om de een of andere manier klopt het nooit. Maar het is gewoon een kwestie van blijven oefenen.
Ik dacht dat hij een grapje maakte.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Greetje is weg he. Hij is zo boos op mij dat hij hier niet meer wilt posten
heb al jaren skaffa als gamenamequote:Op zondag 14 juli 2013 13:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Stuk beter dan Greetje hoorPrima vid.
Alleen je YT naam
Ik begin je eindelijk een beetje te waarderen, Timmy.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Greetje is weg he. Hij is zo boos op mij dat hij hier niet meer wilt posten
Ik wacht al jaren op dit momentquote:Op zondag 14 juli 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik begin je eindelijk een beetje te waarderen, Timmy.
BAAAAAAAAAAIquote:
Kun je nagaanquote:
quote:
Heb je een mail van de Moses Daddy?quote:
Een sms zelfsquote:Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je een mail van de Moses Daddy?
Hoe komen ze nou weer aan je nummerquote:
Geen idee. Zelfs mijn ex weet die nietquote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe komen ze nou weer aan je nummer
#SneetjevoorGreetjequote:
quote:
Had je hem die paint gestuurdquote:
quote:
quote:
Daagt hij jou ook uit voor een potje sprintenquote:
Ik laat Greetje voor mij lopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daagt hij jou ook uit voor een potje sprinten
Pardon?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Zelfs mijn ex weet die niet
Oh patje weet hem. PATJE!waar heb je me nu weer voor opgegeven.
Die krullenbol met die brilquote:
Nouuuuuu... laten we eens denken.. X-(???) of de Playstation 4...quote:
X-bone zei diequote:Op zondag 14 juli 2013 13:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nouuuuuu... laten we eens denken.. X-(???) of de Playstation 4...![]()
Wat een pindaquote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ambtenaar.
"Ik mag niks zeggen daarover als ik in functie ben."
Gevalletje grootheidswaan.![]()
![]()
Volgens mij kent iedereen wel zo'n type gast. Ik helaas wel.quote:
Me 2 brahquote:Op zondag 14 juli 2013 13:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker werken tijdens de finish op de Ventoux
Ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij kent iedereen wel zo'n type gast. Ik helaas wel.
[..]
Me 2 brah
nicequote:Op zondag 14 juli 2013 14:41 schreef Spoortie het volgende:
Zo, ook maar eens begonnen met Seasons een paar dagen terug. 34 achtereenvolgende overwinningen, 34-0-0 nu, maar eens kijken hoever ik kom.
ik gisteren source gedaan, bak er helemaal niks van. steeds 3-30 enzoquote:
ja source is gay. 1.6quote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceps3? Hope so, potje dan?
[..]
ik gisteren source gedaan, bak er helemaal niks van. steeds 3-30 enzo![]()
lastige shit
Nope, PC haha. De win-streak staat nu op 36.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
lastige shit
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
lastige shit
fuquote:
skills doen kan juist veel beter in futquote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef Vijf_voor het volgende:
H2h speelt eigenlijk veel lekkerder. Je hebt ook veel meer tijd om skills te doen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:26 schreef wieisboos het volgende:
Mijn Mlapa scoort wel veel maar hij speelt niet echt smooth. ga hem weer verkopen denk ik
[ afbeelding ]
Penielquote:Op zondag 14 juli 2013 16:26 schreef wieisboos het volgende:
Mijn Mlapa scoort wel veel maar hij speelt niet echt smooth. ga hem weer verkopen denk ik
[ afbeelding ]
Op amateur of semi-pro?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:35 schreef Spoortie het volgende:
Zo, 40 win streak is binnen. 40-0-0 op Seasons nu.
Online.quote:
Die Froome rijdt toch onnatuurlijk snelquote:Op zondag 14 juli 2013 16:36 schreef Fuszy het volgende:
Mollema nog prima gedaan die laatste paar km's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |