PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Is ook geen officiële foto, maar is wel zijn contract (waarschijnlijk in Nigeria zelf ofzo).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die foto ziet er niet echt officieel uit
Die foto is net zo dubieus als de rondetijden van Greetjequote:
Welkom, ben je nieuw hier?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mayuka heeft gewoon 5* weak foot en 4* skill
Ik kijk nooit naar silversquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welkom, ben je nieuw hier? [ afbeelding ]
Djurandyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die foto is net zo dubieus als de rondetijden van Greetje
Ja ik zag een paar leuke uit de SPLquote:
Wanyama in BPL volgend jaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik zag een paar leuke uit de SPL
[ afbeelding ]
Deze bazen.
Wel Gold denk ik.quote:
Dit jaar nog wel met die transferupdatesquote:
quote:
Wel in die formatie?quote:
Ja echt verbeteren doet ie nietquote:
ok ok okquote:
IF Muriel als andere spits @ 1.01 bij bookie Timquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen maar eens afmaken. Een kleine 500K ter beschikking. Moet lukken denk ik
Ik 10kquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog maar 97K#crisis #zwaretijden #statiegeld #guldenterug
Die heb ik op zich wel gehad al. Ik kan ook Suarez IF er naast zetten @ 7 chem. Gewoon, om Timmy te laten flippenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Muriel als andere spits @ 1.01 bij bookie Tim
Ik vond TOTS Cavani echt niet goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen maar eens afmaken. Een kleine 500K ter beschikking. Moet lukken denk ik
High High is echt zwaar klote bij een spitsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond TOTS Cavani echt niet goedAls het kan zou ik TOTS Balo proberen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik op zich wel gehad al. Ik kan ook Suarez IF er naast zetten @ 7 chem. Gewoon, om Timmy te laten flippen
Ik heb Cavani al eerder gehad en het irriteerde soms wel, maar door zijn workrates had ik steeds wel een mannetje extra lopen op het middenveld. Met mannen als Di Natale en nog een aanvallend ingestelde spits wordt er vaak goed van positie verwisseld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
High High is echt zwaar klote bij een spits
Dat is een voorcontract getekend in Nigeria, officieel ligt hij volgens mij nog niet vast.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die foto ziet er niet echt officieel uit
Normaal heb je daarin gelijk, maar bij Cavani had ik dat gevoel echt niet. Hele matige afwisseling was het en hij was er nooit wanneer het moest. En hij is al helemaal niet zo snel als er op zijn kaartje staatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb Cavani al eerder gehad en het irriteerde soms wel, maar door zijn workrates had ik steeds wel een mannetje extra lopen op het middenveld. Met mannen als Di Natale en nog een aanvallend ingestelde spits wordt er vaak goed van positie verwisseld.
Daar is de eerste Daddy Moses fanboiiiiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is een voorcontract getekend in Nigeria, officieel ligt hij volgens mij nog niet vast.
Ik heb aandelen, daarom.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar is de eerste Daddy Moses fanboiiii
IF Sessegnonquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef BDIL het volgende:
Wie kan een inform speler aanraden om daar een team omheen te maken ? Niet te duur 100k +-
SIF Ya Konan vond ik goed, IF Martinez IF Paulinho en IF Marchettiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:22 schreef BDIL het volgende:
Wie kan een inform speler aanraden om daar een team omheen te maken ? Niet te duur 100k +-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |