Met alleen 's nachts werken slaap ik tot 12-1 uur, dan is het te heet om nog te rennen en ik ben alsnog moequote:
Hopelijk verloopt alles bij mij vlekkeloosquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh en dit klopt idd, haalde echt de lol van nieuwe laptop er wel af ja
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben benieuwd wat Furla zegt over mijn tas. Het is niet kapot maar het hoort niet zo lijkt me
Wordt wel minder, dat je er last van hebt, maar beetje structuur in je werkdagen/uren helpt daar meer bij dan onregelmatig moeten werken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met alleen 's nachts werken slaap ik tot 12-1 uur, dan is het te heet om nog te rennen en ik ben alsnog moeHakt er wel in na een tijdje. Hopelijk gaat het goed en de komende weken is het zo ingepland dat ik makkelijk 2-3x per week kan rennen
[..]
Hopelijk verloopt alles bij mij vlekkeloos
Heerlenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
AHA de jongen bij de mac die een beetje raar praat komt uit Heerlen, mystery solved
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
AHA de jongen bij de mac die een beetje raar praat komt uit Heerlen, mystery solved
Op feestboek? Laat Brum het maar niet horenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ennn de coole manager die ik wel zou schenken ook gevonden
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Op feestboek? Laat Brum het maar niet horen
Mhuahaha, mhuahaha, mhuahahahahaha!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef Molo het volgende:
Ik vind het nog steeds gek dat ik MM nog nooit gemeet heb
Ja, des te meer weirdness, omdat je toch stiekem heel anders klonk dan ik dachtquote:
Wat had je dan verwacht en wat was er dan andersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, des te meer weirdness, omdat je toch stiekem heel anders klonk dan ik dacht
ERMAHGERD!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
MANDY
http://www.howhipsterareyou.com/
quote:Only 2.5% of people who have taken this quiz are actually real hipsters. I scored 65%. I'm TOTALLY a hipster according to this quiz.
En HOE?!quote:My hipster score: 86%. I'm TOTALLY a hipster according to the hipster quiz.
HAHAHAHAHAHAquote:
Vanaf vandaag is IJs de opperhipsterquote:I took the hipster quiz. You've definitely never heard of it. I scored 77%, so I'm TOTALLY a hipster. Only 2.5% of people are really hipsters.
Veel zachter stemmetje dan ik dacht en meer Limburgs dan ik dachtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht en wat was er dan anders
[..]
ERMAHGERD!
Ik ben gemiddeldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel zachter stemmetje dan ik dacht en meer Limburgs dan ik dacht
En ik dacht dat je langer was
De hipster in je is zich een weg naar buiten aan het vechtenquote:
Ik klink als een half mannelijke hagenees, das ook niet alles hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben gemiddeldEn ja mijn accent
![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het "je kent mijn favoriete muziek toch niet"-antwoord heeft me genekt. Samen met m'n bril. IK WEET HET ZEKER
Hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het "je kent mijn favoriete muziek toch niet"-antwoord heeft me genekt. Samen met m'n bril. IK WEET HET ZEKER
Uhh, ik kan me niet heugen dat ik die aangeklikt heb. Wel heb ik een versnellingsloze fiets die ik gebruik om de stad door te crossen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:18 schreef megamandy het volgende:
Je drinkt zeker organische koffie? Ik viel wel naar beneden toen ik zei dat ik niet rookte
DAT DIT KAN.quote:
Haha heb je een fixie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhh, ik kan me niet heugen dat ik die aangeklikt heb. Wel heb ik een versnellingsloze fiets die ik gebruik om de stad door te crossen.
Nee, maar dat kwam het meest in de buurt.quote:
Een fixie klinkt als een condoom die lek ik met een plakbandje eropquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Een fixie klinkt als een condoom die lek ik met een plakbandje erop
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Fixies zijn wel aids, overigens. ALTIJD BLIJVEN TRAPPEN
Gewoon een fiets zonder versnellingen.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
Gisteren moest iemand me ook al uitleggen wat extrema outdoor was, ik dacht iets van kamasutrabeurs maar dan buiten of zo
Niet kan wattuh?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een fiets zonder versnellingen.Oh nee, dat was de single gear. Fixed is dat je niet kan freewheelen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
Gisteren moest iemand me ook al uitleggen wat extrema outdoor was, ik dacht iets van kamasutrabeurs maar dan buiten of zo
Dit komt uit het fixie topic, piemolquote:A fixed-gear bicycle (or fixed wheel bicycle) is a bicycle that has no freewheel, meaning it cannot coast — the pedals are always in motion when the bicycle is moving. The sprocket is screwed directly onto the hub. When the rear wheel turns, the pedals turn in the same direction. This allows a cyclist to stop without using a brake, by resisting the rotation of the cranks, and also to ride in reverse.
Track cycling in a velodrome has always used fixed-gear track bikes, but fixed-gear bicycles are now used on the road, a trend generally seen as being led by bicycle messengers.
Box ouwe!quote:
FTFYquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voordeel van velen werken voor een tijdje is dat ik mijzelf zeer gelukkig prijs met een dag vrij. Een volwassenhand is gauw gevuld
Ik voel me ook vaak een verzuurde 70er. Werken bij de McDonalds heeft daar wel een goede invloed op geloof ik. Ook qua minder autistisch doen en wat socialer wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Box ouwe!
Gisteren heb ik toen ook maar toegegeven dat ik eigenlijk een verzuurde 70+er ben in de huid van een 30-er
Thanks my dearquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Bij ons in de winkel kon je daar kaartjes voor winnen. Mijn storemanager bleef het maar Outdoor Extreme noemen
[..]
Dit komt uit het fixie topic, piemol
Jouw moeder.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd een luchtballon en mama begint te schreeuwen. ERMAHGERD KIJK DAN HIJ GAAT NAAR BENEDEN DAAR STAAN HUIZEN ERMAHGERD DAT HAALT IE NIET ERMAHGERD.
....
Wacht maar tot je 30 bent, dan word je ook weer autistischerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voel me ook vaak een verzuurde 70er. Werken bij de McDonalds heeft daar wel een goede invloed op geloof ik. Ook qua minder autistisch doen en wat socialer worden
Ik heb nog vier jaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 30 bent, dan word je ook weer autistischer
En dan gaat er overal vet zitten en haar groeien en je wordt grijs en zulksquote:
Rond de 16 euroquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
maareh, wat kost die bruining shit voor je benen?
ZESTIEN EURO LOLWAT.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Rond de 16 euro
Ik heb die cheap ass kruidvat zelfbruiner op mijn gezicht zitten nu, ben benieuwd
Wel gemixt met dagcrème overigens
Ik zeg: doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Ik hoor een huilend kindmeteen zin om petsen te geven.
Vet ben ik al en haar wordt dan vooral lichter. Ergo: /care.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan gaat er overal vet zitten en haar groeien en je wordt grijs en zulks
Daar is dan ook helemaal niks mis meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja jonguh, dan loop ik wel rond met mn melkflessen
Het wordt écht minder. Lopen ftw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja jonguh, dan loop ik wel rond met mn melkflessen
Heeft dat nut als ik zo laat nog loop dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt écht minder. Lopen ftw.
Succes met batsen!quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Succes met batsen!
Ik ga eens koken, couscous, zoals een goed hipster betaamd
Ik word ook flink grijsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
En dan gaat er overal vet zitten en haar groeien en je wordt grijs en zulks
Niet te hard zweten dan!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga zo rennen maar had wat hoofdpijn, vergeten paracetamol te nemen dus nog snel ff geslikt
Had ik vanochtend ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo, einz
Eigenlijk heb ik heul geen zin om te gaan maar ik moet van mezelf
Succes!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel een les terug want de vorige x haalde ik de 3x ook weer nietwe will see how it goess
Die toestemming heb ik hem gewoon niet gegeven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het stom dat de hipstertest dingen op mijn wall wil zetten
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ennn de coole manager die ik wel zou schenken ook gevonden
Ik ook niet en toen sloot 'ie zichzelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die toestemming heb ik hem gewoon niet gegeven.
70%!! Vind ik wel heul hoog.
Ja Inca, ik had toch zo'n bootfeestje? Dit was de barman daar, uit Tilburg. Want ik weet ze altijd zo goed te kiezen.
Ja, technisch gezien cateringmeneer, maar dat klinkt niet zo lekker.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook niet en toen sloot 'ie zichzelfmaar ik loop al vast op vraag 1, want ik fiets bijna alles maar kan mijn moederfiets nu niet bepaald scharen onder de noemer 'hip'
Ow, whehe, een barmanga je 'm nog terug zoen zien?
Hoe ver ben je dan gezaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb helemaal geen appel-logo op mijn arm zoals de hipster die voor me stond bij de super vandaag, en die er zwaar opzichtig aan ging staan krabben in het kader van 'KIJK NOU'
Oh, hmpf, geen gratis naborrel dus?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, technisch gezien cateringmeneer, maar dat klinkt niet zo lekker.Ik denk het wel, we vonden het allebei wel geslaagd, maar die afstand is wel irritant.
Hahaaaa, Inca is meer hipster dan ik!
En whut, waarom staan mensen op een dag als vandaag bij een warmtepaal?
En dat jaquote:
do need.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/nl/shop/IndigoBananas?section_id=13011107![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:13 schreef Incantrix het volgende:
Damn you volvo, ik rij veel harder dan dat ik denk telkens want deze rammelt niet en maakt weinig geluid. Fml
Lijstjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga even opschrijven wat ik vanavond nog wil doen en het lijstje afwerken, anders doe ik heel de avond niets vrees ik
Schone luierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik begin mettt *drumroll* Konijn verschonen
En dan over 2 dagen weer. Verkapte poepfabriek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik begin mettt *drumroll* Konijn verschonen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan over 2 dagen weer. Verkapte poepfabriek.
I raise you one baby and one toddlerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
I raise you one baby and one toddler
Pas maar op wat je zegt, straks gaat ze er met de McManager vandoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, straks gaat ze er met de McManager vandoor
Gewoon gezellig samen met hem/haar batsenquote:
Stt, straks gelooft hij niet meer dat ik elke dag tot 4u moet werkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Pas maar op wat je zegt, straks gaat ze er met de McManager vandoor
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zegt dat ik van mn mooie bliksemschicht een ACDC tattoo moet maken
Op je rug liggen of op je knietjes zitten is ook werkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stt, straks gelooft hij niet meer dat ik elke dag tot 4u moet werken
Ja hier:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jij betaalt maak ik maandag een afspraak.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja hier:
[ afbeelding ]
Jij hebt precies dezelfde bliksemschicht
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij betaalt maak ik maandag een afspraak.
God ver ik moet lachen om dat beest!quote:
Harry Potter fangirlquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
Waar staat die bliksemschicht eigenlijk voor Speesje my darling?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Molo het volgende:
(Thunder) (x10)
I was caught
In the middle of a railroad track (Thunder)
I looked 'round,
And I knew there was no turning back (Thunder)
My mind raced
And I thought what could I do? (Thunder)
And I knew
There was no help, no help from you (Thunder)
Sound of the drums
Beatin' in my heart
The thunder of guns!
Tore me apart
You've been - thunderstruck
Yesh. I'll spare you the detailsquote:
JA MAN HET BESTE IDEE SINDS HET GESNEDEN BROODquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoor je ook zo'n gekraak nu?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
I luv my cats
B had terrarium klein beetje opengezet want baardagaam had het warm. Toen is er dus blijkbaar een sprinkhaan ontsnapt. Maar voordat wij dat doorhadden, heeft een van de katten hem dus al gevangen en die is hem nu aan het oppeuzelen
Zekersquote:
Haha geniaalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zekers
Koos stond hier meteen mee te airguitarren toen ik m aan zetten
Ik wil ook zo'n vloer in huis, muziekje op en gaaaaaaan
Poep en zeik overal, jatten je eten, katten haren, kattenbak, krabpaal, katten stinken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Incantrix het volgende:
En dat is echt waarom ik van katten hounooit vliegen in huis, nooit muggebeten, spinnen verdwijnen automagisch..
Behalve als er allergisch voor bent. Geeft mij dan maar muggen, dat geeft minder jeukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef Incantrix het volgende:
En dat is echt waarom ik van katten hounooit vliegen in huis, nooit muggebeten, spinnen verdwijnen automagisch..
De eerste 2 heb ik geen last van (mits eten goed is weggezetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Poep en zeik overal, jatten je eten, katten haren, kattenbak, krabpaal, katten stinken.
Ik die nog steeds meer nadelen
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Behalve als er allergisch voor bent. Geeft mij dan maar muggen, dat geeft minder jeuk.
Wie wat waar hoe met hoeveelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind t wel een gemiste kans voor Brum
Die spamcomments eronder over vet, afvallen en een fitnessprogramma ook echtquote:
Oh, niet eens gezien. Zal wel omdat Schwarzenegger.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Die spamcomments eronder over vet, afvallen en een fitnessprogramma ook echt
Wel bazen nummer
Nee de katten zelf ook, en de kattenbak. Maar ik ruik dan ook wel vrij scherp. Handig ook als je met mensen werkt.... Veel patiënten stinken manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De eerste 2 heb ik geen last van (mits eten goed is weggezet), tweede is idd wel serieus irritant, kattenbakken mag mijn teerbeminde regelen, krabpaal staat me niet in de weg en dat laatste
![]()
Ik ken geen stinkende katten, je bedoelt honden. Of misschien kattenkak, maar dat is alleen bij brokkenpoep en deze eten alleen vleesch
Ja precies, kansloos wel...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, niet eens gezien. Zal wel omdat Schwarzenegger.
Mjah, ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt, ik vind het niet storend, het overheerst voor mij ook niet. Mensen vind ik erger stinken iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee de katten zelf ook, en de kattenbak. Maar ik ruik dan ook wel vrij scherp. Handig ook als je met mensen werkt.... Veel patiënten stinken man
Yep, zeker waar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mjah, ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt, ik vind het niet storend, het overheerst voor mij ook niet. Mensen vind ik erger stinken idd
Die man heeft het er zelf naar gemaakt, dat weet je best!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 23:16:30 ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaat er vrijdag iets mee doen?
Ik heb namelijk nog geen plannenKom hierheen, dan mag je mijn ramen zemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Diegene die zijn boot kapot gegooid heeft, verdient een anale vernedering met een cactus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Die man heeft het er zelf naar gemaakt, dat weet je best!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij gaat er vrijdag iets mee doen?
Ik heb namelijk nog geen plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Die opa is Benno L x 6 jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Diegene die zijn boot kapot gegooid heeft, verdient een anale vernedering met een cactus.
Die opa
Hij heeft meer dan 200 verstandelijk gehandicapten verkracht in zijn zwembad?quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hij heeft meer dan 200 verstandelijk gehandicapten verkracht in zijn zwembad?
Dat speelde die opa dus steeds, zodat je het gekerm van de kinderen niet zou horenquote:
Goeden plan!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, zeker waar.
Eigenlijk moet ik gewoon computer werk gaan doen zonder mensen of dieren in de buurt
Geen stank, alleen mijn eigen stank
Gewoon weghalen, groeit wel terugquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
Mag ik jou keertje foto sturenvoor advies over wenkbrauwen?
Ik wil puntje van de bovenkant (zit soort knikje) eigenlijk weg halen, maar twijfel steeds
Hele volksstammenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben benieuwd hoevelen meisjes er vanavond al bij Brum langs zijn geweest.
Dat klinkt als teveel risicoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon weghalen, groeit wel terug
En anders bestaat er altijd nog wenkbrauwpotlood
Sure, kom maar door!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
Mag ik jou keertje foto sturenvoor advies over wenkbrauwen?
Ik wil puntje van de bovenkant (zit soort knikje) eigenlijk weg halen, maar twijfel steeds
Haha mutsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt als teveel risico
Ik doe niet voor niets altijd mijn wenkbrauwen zelf, ik durf niks
12 chickies en 3 oma's tegelijk manquote:
Ik weet bij jou nooit of ik nou in nederlands of engels moet commentenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet wat ik met mn blog moet, naar Nederlands switchen... of toch niet
2taligquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of ik nou in nederlands of engels moet commenten
Doe m in het Swahiliquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet wat ik met mn blog moet, naar Nederlands switchen... of toch niet
Gewoon Nederlands. Doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er een AC/DC-tatoeage van maken!!
/out
Of die opa zelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom kijkt die opa zo zielig, brum heeft zn vrouw genomen.
Sure,no problemquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnx mopjij ook strax..
Kipjon, ik kijk morgen even zonder fikkende ogen, k?
enquote:Bij deze ga ik volgens jaar met een film camera lopen en de rollercoaster genaamd Amfi filmen.
Er gebeurd ZOVEEL op die school mensen die op de grond slapen, meiden die vechten om een magazine, meiden die voordringen bij de printer, diepe gesprekken over verschillende kleuren papier omdat het ene toch meer *emotie* uistraalt dan die andere ( en uiteindelijk die ander word gekozen, omdat je anders geen boodschappen kunt betalen die week zie. goedkoper is)mensen die naar het verhaaltje van de docent luisteren en zich afvragen waaaar hij het over heeft, huilende mensen, starende mensen, mensen die zich mateloos irriteren aan modemeisjes en hipsters en zich dan stiekem afvragen of ze dat zelf niet zijn, mensen die slapen tijdens colleges/op hun naaimachine, sterke verhalen over uitgaan na de deadline, pastas bij de Vapiano die naast OBA is omdat je vind dat je het hebt verdiend, klagende vrienden die zeggen geen geld te hebben maar wel een outfit aan hebben ter waarde van een paar duziend euros en op hun MAC de liefde verklaren aan Nastygal maar ook de EUREKA IK WEET HET momenten van 2 seconden, SJYGADGDFGRY3734HFLDFUUFYHKUKR gevoel als je klaar bent met een opdracht, de gelukzalige momenten dat je je beseft dat je serieus op een school zit die gaat over je passie MODE,de momenten waarop je merkt dat je anders bent gaan *kijiken* naar de wereld omdat je naar het patroon op het rokje van een oude vrouw staart en het stiekem natekend en je afvraagt waarom die ene docent er niet is omdat ze dan KEI trots zou zijn
FMLquote:Ik wil ook eens een weekend vol party en fun. Ik wil ook eens een lazy loungeday of een uurtje kleertjes kopen. Ik wil ook eens uitslapen en tijd hebben voor ontbijt. Ik wil ook eens een film kunnen kijken en op de bank in slaap vallen. Ik wil ook eens op straat lopen en geen haast hebben. Ik wil ook eens onder de douche staan en niet nadenken over trends. Ik wil ook eens in bed liggen en je gedachte uit kunnen zetten. Ik wil ook eens een dag zonder verplichtingen. Ik wil ook eens op vakantie gaan en met mn ass in de zon liggen.
Maar zolang ik op amfi zit, zal ik alleen maar vragen om een dag met 25 uren.
Heeft iedereen dat gevoel niet met welke studie/baan je ook doet?quote:Op zondag 14 juli 2013 01:13 schreef megamandy het volgende:
En toen werd ik toegelaten op de FB-groep van AMFI mensen die ook in september beginnen. Krijg je zo een berichten te zien van mensen die al op AMFI zitten:
[..]
en
[..]
FML![]()
![]()
Gelukkig ben ik al gewend om bijvoorbeeld geen weekend te hebben
Tuurlijk! Bij mijn studie werd destijds gezegd je het als een 40-urige werkweek moest zien en dat je die tijd er ook echt wel in moest steken. Maar dan zijn er altijd nog vakken die beter en minder goed liggen... Mijn laatste jaar bachelor heb ik ook bijna geen weekend gehad omdat studie zoveel tijd kostte. Er zaten een hoop verplichte vakken in dat jaar die ik heel moeilijk vond. De master ging me daarentegen beter af, maar daarin zat veel meer wat mij wel lag, dus toen had ik toch meer vrije tijdquote:Op zondag 14 juli 2013 10:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heeft iedereen dat gevoel niet met welke studie/baan je ook doet?
Oud-klasgenootje is net afgestudeerd aan Amfi, die werkte er nog bij en aan haar feestboek te zien was er echt wel ruimte voor feestjes, drankjes in het park en lazy days
Ik vind wit papier helemaal vol met markeerstiftstrepen wel emotie uitstralenquote:Op zondag 14 juli 2013 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welk papier meer emotie uitstraalt lolwat
28 dacht ikquote:Op zondag 14 juli 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 ECTS staat toch voor een x aantal uren? Reken maar uit 60 per jaar en 30 per semester
Dat werd bij ons inderdaad ook gezegd.. kijk je er wel eens op terug dat je denkt: how the fuck did i do that? Ik moest 40 uur per week werken, dat noemden ze dan stage, omdat het crap betaalde heb ik mn bijbaan er bij gehouden, nog een dag per week werken dus en soms de koopavonden, in de avonden en op zondag mn scriptie geschreven, zo nu en dan naar school geweest waar stage dan heel dramatisch over deed, en dan ook nog regelmatig mn vrienden gezien.. nu denk ik echt: dat kan nietquote:Op zondag 14 juli 2013 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Tuurlijk! Bij mijn studie werd destijds gezegd je het als een 40-urige werkweek moest zien en dat je die tijd er ook echt wel in moest steken. Maar dan zijn er altijd nog vakken die beter en minder goed liggen... Mijn laatste jaar bachelor heb ik ook bijna geen weekend gehad omdat studie zoveel tijd kostte. Er zaten een hoop verplichte vakken in dat jaar die ik heel moeilijk vond. De master ging me daarentegen beter af, maar daarin zat veel meer wat mij wel lag, dus toen had ik toch meer vrije tijd
Tis wel jammer, maar vond Finn nou niet echt leukquote:Op zondag 14 juli 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd die leuke glee acteur is dood :/
Die gaat ook doodquote:Op zondag 14 juli 2013 11:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Tis wel jammer, maar vond Finn nou niet echt leuk
Puck is leuker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaat ook doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
Speelde die Knakker trouwens niet al langer football hunks in girly films? Zijn hoofd komt me zo bekend voorquote:Op zondag 14 juli 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zondequote:Op zondag 14 juli 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dankje! Ik ga het onthouden en proberen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:48 schreef Molo het volgende:
Dan kun je de tafel eerst met water af doen, dat stuk waar de remover op zat heel goed afnemen. Dan hele tafelblad inwrijven met neutrale olie, heel lichtjes. In laten trekken en zo nodig restant weg poetsen met een microvezeldoek met wat St.Marc of een andere goede ontvetter, kan ook met groene zeep of met blue wonder
Sperma allergie? Ben je vreemdgegaan?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:06 schreef Molo het volgende:
Jeuk en pijn, jeuk en pijn overal!
Ik heb opeens allemaal eczeem op de grens schaamhaar en buik
Nog nooit gehad maar het ligt echt helemaal open
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:54 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd goed feestje gehad gisteren velen leuken cadeaus
Niet eensquote:
Ik zat zo: dafuqquote:You excuse, that I have not answered. At me the husband has died, and I very long sat at his(its) bed in hospital. And just now I can talk. If it is possible set your questions anew if they are actual.
Die van El Corazon of van een ander merk?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:09 schreef Debsterr het volgende:
Mijn god, die Russische vrouw mailt (nadat ik tijden terug een vraag had gemaild).
[..]
Ik zat zo: dafuq
El Corazon!quote:Op zondag 14 juli 2013 18:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van El Corazon of van een ander merk?
Mijn eerste gedachte was "marktplaats"
Die had je toch al binnengekregen?quote:
Ja, maar ik had gemaild met wat vragen over prijzen e.d.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die had je toch al binnengekregen?
Ow zoquote:Op zondag 14 juli 2013 18:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ik had gemaild met wat vragen over prijzen e.d..
Is het ook hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow zo.
Ik vind dat hele merk zo vaag... Dat je alleen op de meest onmogelijke manieren erachter komt wat iets kost, dat het allemaal via mail moet, maar dan wel haar merk promoten door samples de wereld in te sturen. DUIDELIJKHEID PEOPLE!
IK ZEG DOEN!*quote:
Verkapte kiek-mij-een-leven-hebben-postquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK ZEG DOEN!*
DOE HET NIET!*
*doorhalen wat niet van toepassing is
Ik weet nooit of ik moet aanmoedigen of ontmoedigenquote:
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK ZEG DOEN!*
DOE HET NIET!*
*doorhalen wat niet van toepassing is
Ik zie het niet....quote:Op zondag 14 juli 2013 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die lipstick-post van Lipglans, het is net the Joker
Die rode en roze zitten echt heel ver buiten haar eigen lippen, zeker aan de zijkanten.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie het niet....toch gewoon goeie switches?
Oh, vind ik juist totaal niet, vind het meer een vorm verbeteringquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die rode en roze zitten echt heel ver buiten haar eigen lippen, zeker aan de zijkanten.
Ik kreeg direct een clowns-associatie
Ja datquote:Op zondag 14 juli 2013 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, vind ik juist totaal niet, vind het meer een vorm verbetering.
Despicable Me 2? Ik vond hem zooo leuk.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum zat nog harder te lachen bij de film dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |