Met alleen 's nachts werken slaap ik tot 12-1 uur, dan is het te heet om nog te rennen en ik ben alsnog moequote:
Hopelijk verloopt alles bij mij vlekkeloosquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh en dit klopt idd, haalde echt de lol van nieuwe laptop er wel af ja
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben benieuwd wat Furla zegt over mijn tas. Het is niet kapot maar het hoort niet zo lijkt me
Wordt wel minder, dat je er last van hebt, maar beetje structuur in je werkdagen/uren helpt daar meer bij dan onregelmatig moeten werken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met alleen 's nachts werken slaap ik tot 12-1 uur, dan is het te heet om nog te rennen en ik ben alsnog moeHakt er wel in na een tijdje. Hopelijk gaat het goed en de komende weken is het zo ingepland dat ik makkelijk 2-3x per week kan rennen
[..]
Hopelijk verloopt alles bij mij vlekkeloos
Heerlenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
AHA de jongen bij de mac die een beetje raar praat komt uit Heerlen, mystery solved
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
AHA de jongen bij de mac die een beetje raar praat komt uit Heerlen, mystery solved
Op feestboek? Laat Brum het maar niet horenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ennn de coole manager die ik wel zou schenken ook gevonden
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Op feestboek? Laat Brum het maar niet horen
Mhuahaha, mhuahaha, mhuahahahahaha!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef Molo het volgende:
Ik vind het nog steeds gek dat ik MM nog nooit gemeet heb
Ja, des te meer weirdness, omdat je toch stiekem heel anders klonk dan ik dachtquote:
Wat had je dan verwacht en wat was er dan andersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, des te meer weirdness, omdat je toch stiekem heel anders klonk dan ik dacht
ERMAHGERD!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
MANDY
http://www.howhipsterareyou.com/
quote:Only 2.5% of people who have taken this quiz are actually real hipsters. I scored 65%. I'm TOTALLY a hipster according to this quiz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |