En een soort vlammenwerper maken door middel van de muggenspray en een aansteker?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:04 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb de muggenspray bij de wibra gehaald. er staat dat ze muggen wegjagen.
lukt niet hij zuigt er niet in.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Stofzuiger met wat zand/kattengrind erachteraan werkt ook goed
Wat een klote stofzuiger danquote:
echt een dombo, het is geen mug.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:08 schreef Timmie85 het volgende:
Spiderbro is er om je op een natuurlijke manier van muggen af te helpen en dit is hoe je hem bedankt? Ook niet erg sociaal van je zeg..
Ik denk dat je mijn post nog maar eens goed moet lezen, want ik denk niet dat mijn leesvaardigheid hier het probleem is..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:11 schreef magemaya het volgende:
[..]
echt een dombo, het is geen mug.
kan je niet lezen ofzo
het is een spin.
heb ik gedaan, er staat alleen dat ze je van muggen proberen te helpenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:12 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post nog maar eens goed moet lezen, want ik denk niet dat mijn leesvaardigheid hier het probleem is..
moet nog een cursus spinnentaal leren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Timmie85 het volgende:
Ja, die spin op je kamer zit er om je van je muggen af te helpen zonder dat je dure muggenspray hoeft te kopen. Gewoon omdat ie behulpzaam en aardig is.
Ik had vroeger ook een kamer spin, ik had met hem de afspraak dat hij in de hoekjes bleef zitten en dan mocht hij alle muggen hebben die hij maar kon vangen. Ik had altijd als enige geen last van muggen op mijn slaapkamer, terwijl mijn broertjes altijd helemaal lek gestoken werden.
Helaas is hij er een keer vandoor gegaan en heb hem nooit meer terug gezien. Ik mis hem nog steeds.
Dit dus. Gewoon laten zitten, heb liever een spinnetje ergens aan het plafond dan andere irritante insectenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:08 schreef Timmie85 het volgende:
Spiderbro is er om je op een natuurlijke manier van muggen af te helpen en dit is hoe je hem bedankt? Ook niet erg sociaal van je zeg..
Die spin komt er juist op af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:04 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb de muggenspray bij de wibra gehaald. er staat dat ze muggen wegjagen.
Tja, dan weet je ten minste zeker dat er geen muggen meer in je kamer over zijn..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:39 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar wakker worden of je kamer inlopen en zo'n knoepert tegenkomen
Dat zou je denken ja....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:41 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Tja, dan weet je ten minste zeker dat er geen muggen meer in je kamer over zijn..
Das heul nie echt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja....
[ afbeelding ]
Best wel een goede verhaal, raakt me wel een beetje. Kan me voorstellen hoe erg je hem mistquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Timmie85 het volgende:
Ja, die spin op je kamer zit er om je van je muggen af te helpen zonder dat je dure muggenspray hoeft te kopen. Gewoon omdat ie behulpzaam en aardig is.
Ik had vroeger ook een kamer spin, ik had met hem de afspraak dat hij in de hoekjes bleef zitten en dan mocht hij alle muggen hebben die hij maar kon vangen. Ik had altijd als enige geen last van muggen op mijn slaapkamer, terwijl mijn broertjes altijd helemaal lek gestoken werden.
Helaas is hij er een keer vandoor gegaan en heb hem nooit meer terug gezien. Ik mis hem nog steeds.
Ja man, hij was mijn maat weet je, elke avond ging ik slapen, wetende dat er over me gewaakt werd, en dat die muggen voor me verwijderd werden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Best wel een goede verhaal, raakt me wel een beetje. Kan me voorstellen hoe erg je hem mist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |