ben aan het wachten op[ mijn broertje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Shalimar het volgende:
Ik zou die spin maar snel weg halen voor ie daar een heel nest begint!
mijn broertje komt over 20 minuten thuis, dus je hoeft niet te halen hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:00 schreef Starm het volgende:
Ik kom hem wel even weghalen, waar woon je?
werkt dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Haarlak op spuiten en een half uur later terug komen
mijn haarlak spuit niet 3 meter ver, dichterbij durf ik niet te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kan die zich niet meer bewegen na een tijdje nee
Ik kom hem ook niet halen, ik kom hem weghalen. Ik neem hem niet mee als aandenken ofzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:00 schreef magemaya het volgende:
[..]
mijn broertje komt over 20 minuten thuis, dus je hoeft niet te halen hoor.
hij heeft geen poppen meer, mijn broertje is 17quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik kom hem ook niet halen, ik kom hem weghalen. Ik neem hem niet mee als aandenken ofzo.
Sla er anders op met de opblaaspop van je broertje
Had dat ook een keer gedaan bij zo'n dikke spin. Die bleef bewegen hoor. Wel een tijdje verlamd dat klopt wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan kan die zich niet meer bewegen na een tijdje nee
Stofzuiger met wat zand/kattengrind erachteraan werkt ook goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef magemaya het volgende:
[..]
mijn haarlak spuit niet 3 meter ver, dichterbij durf ik niet te komen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef magemaya het volgende:
[..]
hij heeft geen poppen meer, mijn broertje is 17
heb de muggenspray bij de wibra gehaald. er staat dat ze muggen wegjagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef stoereboii het volgende:
Nu je muggenspray gespoten hebt gaan er ook nog muggen komen, goed bezig!
Ja uiteindelijk wel ja, sowieso chemische schoonmaakmiddelen erover werkt altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef mini891 het volgende:
[..]
Had dat ook een keer gedaan bij zo'n dikke spin. Die bleef bewegen hoor. Wel een tijdje verlamd dat klopt wel.
Beste is om op afstand te blijven en niet uit het oog te verliezen als je er echt bang van bent.
Dalijk zit ie in je bed ergens ofzo.
Oh antimuggenspray?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:04 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb de muggenspray bij de wibra gehaald. er staat dat ze muggen wegjagen.
En een soort vlammenwerper maken door middel van de muggenspray en een aansteker?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:04 schreef magemaya het volgende:
[..]
lukt niet hij zuigt er niet in.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:03 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Stofzuiger met wat zand/kattengrind erachteraan werkt ook goed
Wat een klote stofzuiger danquote:
echt een dombo, het is geen mug.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:08 schreef Timmie85 het volgende:
Spiderbro is er om je op een natuurlijke manier van muggen af te helpen en dit is hoe je hem bedankt? Ook niet erg sociaal van je zeg..
Ik denk dat je mijn post nog maar eens goed moet lezen, want ik denk niet dat mijn leesvaardigheid hier het probleem is..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:11 schreef magemaya het volgende:
[..]
echt een dombo, het is geen mug.
kan je niet lezen ofzo
het is een spin.
heb ik gedaan, er staat alleen dat ze je van muggen proberen te helpenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:12 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn post nog maar eens goed moet lezen, want ik denk niet dat mijn leesvaardigheid hier het probleem is..
moet nog een cursus spinnentaal leren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Timmie85 het volgende:
Ja, die spin op je kamer zit er om je van je muggen af te helpen zonder dat je dure muggenspray hoeft te kopen. Gewoon omdat ie behulpzaam en aardig is.
Ik had vroeger ook een kamer spin, ik had met hem de afspraak dat hij in de hoekjes bleef zitten en dan mocht hij alle muggen hebben die hij maar kon vangen. Ik had altijd als enige geen last van muggen op mijn slaapkamer, terwijl mijn broertjes altijd helemaal lek gestoken werden.
Helaas is hij er een keer vandoor gegaan en heb hem nooit meer terug gezien. Ik mis hem nog steeds.
Dit dus. Gewoon laten zitten, heb liever een spinnetje ergens aan het plafond dan andere irritante insectenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:08 schreef Timmie85 het volgende:
Spiderbro is er om je op een natuurlijke manier van muggen af te helpen en dit is hoe je hem bedankt? Ook niet erg sociaal van je zeg..
Die spin komt er juist op af.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:04 schreef magemaya het volgende:
[..]
Tja, dan weet je ten minste zeker dat er geen muggen meer in je kamer over zijn..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:39 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar wakker worden of je kamer inlopen en zo'n knoepert tegenkomen
Dat zou je denken ja....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:41 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Tja, dan weet je ten minste zeker dat er geen muggen meer in je kamer over zijn..
Das heul nie echt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja....
[ afbeelding ]
Best wel een goede verhaal, raakt me wel een beetje. Kan me voorstellen hoe erg je hem mistquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Timmie85 het volgende:
Ja, die spin op je kamer zit er om je van je muggen af te helpen zonder dat je dure muggenspray hoeft te kopen. Gewoon omdat ie behulpzaam en aardig is.
Ik had vroeger ook een kamer spin, ik had met hem de afspraak dat hij in de hoekjes bleef zitten en dan mocht hij alle muggen hebben die hij maar kon vangen. Ik had altijd als enige geen last van muggen op mijn slaapkamer, terwijl mijn broertjes altijd helemaal lek gestoken werden.
Helaas is hij er een keer vandoor gegaan en heb hem nooit meer terug gezien. Ik mis hem nog steeds.
Ja man, hij was mijn maat weet je, elke avond ging ik slapen, wetende dat er over me gewaakt werd, en dat die muggen voor me verwijderd werden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Best wel een goede verhaal, raakt me wel een beetje. Kan me voorstellen hoe erg je hem mist
Spuit met je penis.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:02 schreef magemaya het volgende:
[..]
mijn haarlak spuit niet 3 meter ver, dichterbij durf ik niet te komen.
Hahahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef Aberkullie het volgende:
Ik schrok van dat plaatje met die spin want ik heb touchscreen en ik vind het eng en ik wou bijna mijn iPhone weggooien en OMG![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef Aberkullie het volgende:
Ik schrok van dat plaatje met die spin want ik heb touchscreen en ik vind het eng en ik wou bijna mijn iPhone weggooien en OMG![]()
Een stofzuiger zal weinig helpen tegen zo'n exemplaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:27 schreef SixsixNine het volgende:
Tering wat ben ik een schijtert als ik zulk soort plaatje zoals hier boven zie...
STOFZUIGER PAKKEN EN WEG ERMEE
ja, kankerbeestenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:25 schreef A.Jensen het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je er al rillingen van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |