quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef _Dido_ het volgende:
Kreeg in korte tijd twee berichtjes, iets met mooie ogen en een mooie lach.
Ik: oi, een flirter ben je wel
Zij: Dat is zijn niet mijn woorden...ik ben een eenzame handlanger van mijn eigen denken en doen.
*wegklikt*
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef _Dido_ het volgende:
Zij: Dat is zijn niet mijn woorden...ik ben een eenzame handlanger van mijn eigen denken en doen.
*wegklikt*
Mits niet serieus bedoeld is het wel een bazenreactiequote:Op zondag 14 juli 2013 20:08 schreef _Dido_ het volgende:
*wegklikt*
En dido klikt haar/hem wegquote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mits niet serieus bedoeld is het wel een bazenreactie
Ja, dat denkt ze, geloof ik, van haar hele profielquote:Op zondag 14 juli 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ze dacht zelf zeker dat ze met die zin enorm intellectueel en diepzinnig overkwam.
De manier waarop je erop staat maakt toch ook uit, en dat is nou juist mijn punt.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een faceshot, casual gekleed en met je vrienden.
Je zou de eerste niet zijn. Overigens vind ik dat wel irritant, want dan krijg je van die fotos dat je niet weet welke nou de meid van het profiel is want dan heeft ze 4 fotos met dezelfde vriendinnen en een vage myspace angle foto waarop je d'r niet kan identificeren.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De manier waarop je erop staat maakt toch ook uit, en dat is nou juist mijn punt.En ik ga niet mijn vrienden met een foto op een datingsite zetten, dat vind ik niet zo netjes.
Een foto van het kerkkoortje is bij nader inzien toch niet zo'n heel goed plan nee.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De manier waarop je erop staat maakt toch ook uit, en dat is nou juist mijn punt.En ik ga niet mijn vrienden met een foto op een datingsite zetten, dat vind ik niet zo netjes.
Whut?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Een foto van het kerkkoortje is bij nader inzien toch niet zo'n heel goed plan nee.
Dat weet ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Je zou de eerste niet zijn. Overigens vind ik dat wel irritant, want dan krijg je van die fotos dat je niet weet welke nou de meid van het profiel is want dan heeft ze 4 fotos met dezelfde vriendinnen en een vage myspace angle foto waarop je d'r niet kan identificeren.
*Edit: In dat geval ga ik er maar van uit dat het de lelijkste is, en klik ik het profiel weg.
Als iemand hoi zegt klik ik weg. Wat verschrikkelijk onorigineel.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:58 schreef Paul het volgende:
Wat een onzin, je kunt beter gewoon beginnen te praten zoals in je normale leven ook doet. Al die trucjes vind ik alleen maar nep over komen. Je merkt vanzelf of de klik er is. Als er iemand hoi zegt ofzo op paiq dan zeg ik hoi terug en dan zie ik het wel verder
ik vind het geen humor, maar, zoals iemand hier al zei, een mislukte poging tot diepzinnig en intellectueel doen. En ze was niet eens aantrekkelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen en humor is ook een dingetje he
Wat ook niet werkt: naast een vriendin staan die er lekkerder uit ziet.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:18 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Je zou de eerste niet zijn. Overigens vind ik dat wel irritant, want dan krijg je van die fotos dat je niet weet welke nou de meid van het profiel is want dan heeft ze 4 fotos met dezelfde vriendinnen en een vage myspace angle foto waarop je d'r niet kan identificeren.
*Edit: In dat geval ga ik er maar van uit dat het de lelijkste is, en klik ik het profiel weg.
Mijne ook...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:19 schreef Timmie85 het volgende:
Heuy paiq chat foto scoort nu een 9.0. Niet verkeerd.
In ieder geval lelijk met een goede foto.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne ook...
Conclusie: je kan nog steeds gewoon lelijk zijn
Ben je een dyke ?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef Fascination het volgende:
Tref ik weer een "stoere meid". Wat een ellende toch weer.
Ja, die cijfers zeggen dan idd niks. Lellekerdquote:Op zondag 14 juli 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne ook...
Conclusie: je kan nog steeds gewoon lelijk zijn
Ik zeg doenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:39 schreef Cue_ het volgende:
Gister wel een leuke jongen in de kroeg ontmoet. Alleen woont ie in het noorden des lands en is 5 jaar jonger
Het lijkt er zowaar op dat ie wel een keer wil afspreken. We zullen het zien
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef DrMarten het volgende:
Zit ik weer eens iets actiever op RP, heb ik een vrouw van 42 achter me aan
ow en een kort pittig 2 kleurig kapsel (rood en paars) die geirriteerd regaeerde dat ze binnen 10 seconden een geen interesse bericht terug had.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:49 schreef DrMarten het volgende:
Zit ik weer eens iets actiever op RP, heb ik een vrouw van 42 achter me aan
ow en een kort pittig 2 kleurig kapsel (rood en paars) die geirriteerd regaeerde dat ze binnen 10 seconden een geen interesse bericht terug had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |