Gewoon jezelf zijn Paul en laat het ons weten!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:00 schreef Paul het volgende:
Ik ga dat speeddaten ook eens doen op paiq ghehe nog nooit gedaan
Ik ook niet, dus ik wou dat eens proberen, maar hij vond geen matches.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:00 schreef Paul het volgende:
Ik ga dat speeddaten ook eens doen op paiq ghehe nog nooit gedaan
Ik heb zoiets van het loopt vanzelf wel, met de 1 klikt het gewoon makkelijker en beter dan met de ander. En ja sommige mensen zeggen nooit wat terug. Pech gehad.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:59 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hehe, ja maar als jij degene bent die hoi zegt, en er komt een hoi terug en niets meer, dan moet jij het onderwerp aansnijden.Ik snap ergens wel dat "Hoe gaat het" of "Nog wat leuks gedaan?" op zich best wel dooddoeners zijn. Normale dating sites heb ik dan een lijstje met interesses gelezen op de profiel pagina zodat ik op een van die punten in kan haken, maar op Paiq heb je die niet.
Hij is aan het zoeken nu naar mensenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn Paul en laat het ons weten!
Waarom doe je niet foto beoordelen en dan zelf iemand een bericht sturen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:01 schreef Timmie85 het volgende:
Misschien moet ik Paiq Select maar eens aanschaffen, dan kan ik ten minste wat vaker matches krijgen dan eens in de twee weken.
Kan dat ook nog?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doe je niet foto beoordelen en dan zelf iemand een bericht sturen.
Op het einde van foto beoordelen krijg je overzichtje. En dan kan je die mensen gelijk een bericht sturen. Kost wel credits.quote:
Ja, maar haar antwoorden zijn ook wel erg kort af, hoor. Ze mag ook wel een beetje initiatief tonen vind ik. En als ze echt geen behoefte heeft aan contact met hem, moet ze hem gewoon verwijderen of niet antwoorden.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu zijn het ook wel hemeltergend saaie berichten die je stuurt eerlijk gezegd. Ik zou er ook niet warm van worden.
Ja, dat vond ik ook wel een beetje. Ik zat nog te overwegen om daar een opmerking over te maken "Goh, kunnen je antwoorden misschien nog iets korter?" maar ik had er toen al geen zin meer in, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar haar antwoorden zijn ook wel erg kort af, hoor. Ze mag ook wel een beetje initiatief tonen vind ik. En als ze echt geen behoefte heeft aan contact met hem, moet ze hem gewoon verwijderen of niet antwoorden.
Ik heb dat ook echt weleens, maar die verwijder ik dan na een poging of twee, daar ben ik vrij snel in. De horrordate tip is iemand vragen naar zijn of haar slechtste date ervaring inderdaad. Vaak krijg je de mooiste verhalen en ook nog eens een leuk gesprek op gang.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:05 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook wel een beetje. Ik zat nog te overwegen om daar een opmerking over te maken "Goh, kunnen je antwoorden misschien nog iets korter?" maar ik had er toen al geen zin meer in, om eerlijk te zijn.
Dat, en goede foto's.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef Paul het volgende:
Zitten echt babes tussen dat foto beoordelen![]()
Wat dat betreft heb je misschien idd wel een hele sterke openingszin nodig om nog tussen die honderden reacties van mannen op te vallen.
Dat klopt eigenlijk nog veel meer. 9 van de 10 keer wordt een doodsimpel ''Leuke foto! Zin om eens te kletsen?'' ook wel geaccepteerd als ze je foto diggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:10 schreef Silenus het volgende:
90% goede foto, 10% niet iets volslagen belachelijks zeggen als oneliner en je bent binnen.
Fok.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:12 schreef Paul het volgende:
Welke site zitten julile het meeste op dit moment?
Goede score. Is het een full bodyshot?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:13 schreef Timmie85 het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af of mijn fotos goed genoeg zijn. Heb een foto met een gemiddelde score van 8.9 met 8 beoordelingen, maar die kan ik niet als chat foto instellen, dus dat is wel jammer.Misschien die foto bijknippen en daar een chat foto van maken?
Yep, zit daar in mijn t-shirtje en zonnebril op op een hekje met een strandje in de achtergrond.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goede score. Is het een full bodyshot?
Anders even opnieuw uploaden en als chatfoto instellen? Al scaled hij hem dan wel heel raar denk ik... Een 7.2 is niet zo hoog daar trouwens, sorry.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:15 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Yep, zit daar in mijn t-shirtje en zonnebril op op een hekje met een strandje in de achtergrond.
Mijn chat foto scored 7.2 met 73 beoordelingen, dat is een alleen-hoofd foto met normale bril op. Aan de fotos zou het niet moeten liggen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |