Boeit me weinig of jij doorbladertquote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Zet er in ieder geval niet "Ik ben een leuke, spontane vrouw die houd van leuke dingen doen" neer. Dat is een inhoudsloze melding, en dan kan je maar beter hele leuke fotos hebben, anders bladeren we gewoon door.
inderdaad ik denk dan ook altijd je kan er moeilijk op zetten "ik ben alles behalve spontaan en echt een kutwijf" vrouwen die een origneel of grappig iets hebben, een leuke zins- of woordspeling, iets dat de aandacht trekt hebben een gigantische dikke streep voor op de rest ongeacht de foto, niet dat de foto totaal niet mee telt ... blijft klein beetje vleeskeuring toch wel he. Vraag is of dat zo erg is dan ...quote:Op zondag 14 juli 2013 17:02 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Zet er in ieder geval niet "Ik ben een leuke, spontane vrouw die houd van leuke dingen doen" neer. Dat is een inhoudsloze melding, en dan kan je maar beter hele leuke fotos hebben, anders bladeren we gewoon door.
Bah, lekker eten met een leuke vrouw na een dag leuke dingen doen... Verschrikkelijkquote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Boeit me weinig of jij doorbladert
Maar "leuke vrouw", "leuke dingen doen", "lekker eten" zijn idd van die dooddoeners, wie houdt daar nu niet van?
hmzzz ... hier dan weer niet mee eens :-) waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bah, lekker eten met een leuke vrouw na een dag leuke dingen doen... Verschrikkelijk
Kreeg gisteren op RP een bericht van een vrouw die op zich wel een leuk profiel had, maar in haar berichten aan mij had ze weer taalfouten.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:05 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
inderdaad ik denk dan ook altijd je kan er moeilijk op zetten "ik ben alles behalve spontaan en echt een kutwijf" vrouwen die een origneel of grappig iets hebben, een leuke zins- of woordspeling, iets dat de aandacht trekt hebben een gigantische dikke streep voor op de rest ongeacht de foto, niet dat de foto totaal niet mee telt ... blijft klein beetje vleeskeuring toch wel he. Vraag is of dat zo erg is dan ...
en ik die dacht dat alleen mannen over dat soort flauwe uiterlijkheden zouden beginnen. Uiterlijk vind ik in een eerste conversatie niet ter zake doen. De foto geeft een idee en verder zijn er toch wel andere dingen die het dagelijkse leven makkelijk of moeilijk maken.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Kreeg gisteren op RP een bericht van een vrouw die op zich wel een leuk profiel had, maar in haar berichten aan mij had ze weer taalfouten.
En ze zat te slijmen over m'n ogenJa, ik weet wel dat het moeilijk is om iets te verzinnen, maar kom op
Er staat genoeg in m'n profiel waar je over kunt beginnenquote:Op zondag 14 juli 2013 17:11 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
en ik die dacht dat alleen mannen over dat soort flauwe uiterlijkheden zouden beginnen. Uiterlijk vind ik in een eerste conversatie niet ter zake doen. De foto geeft een idee en verder zijn er toch wel andere dingen die het dagelijkse leven makkelijk of moeilijk maken.
Hehe, boeit mij ook niets, ik geef je alleen maar een tip, ik zie heel veel vrouwen met van die dooddoeners op hun profiel.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Boeit me weinig of jij doorbladert
Maar "leuke vrouw", "leuke dingen doen", "lekker eten" zijn idd van die dooddoeners, wie houdt daar nu niet van?
Haha, exactquote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Hehe, boeit mij ook niets, ik geef je alleen maar een tip, ik zie heel veel vrouwen met van die dooddoeners op hun profiel.
Ook teksten zoals "Tja het is moeilijk om wat neer te zetten, dus als je vragen hebt kan je me altijd een berichtje sturen" zijn niet erg tof. Daar kan je gewoon niets mee, daar kan je niet leuk op reageren en zo.
Ja tuurlijk, maar een beetje leuke tekst is toch fijn om het ijs mee te breken vind ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Haha, exactEn ze zijn bijna allemaal zo
Liefst vul ik zo min mogelijk in, je weet toch pas of het wat wordt als je elkaar ziet en op dat moment gaat toch alles overboord als ze niet voldoet aan je wensenlijstje.
ik heb haar een berichtje gedaan omdat ze mij een glimlach heeft bezorgd en dat meende ik ook.quote:Wie herkent dit? Vlak voor ik ga slapen heb ik meestal de zotste ideeën, nu ja zot. Ik vind ze zelf altijd geweldig...tot de volgende morgen. Dan vraag ik me telkens af hoe ik dat idee zo goed kon vinden. Nu laatst viel me dit idee te binnen. Ik vind dat er een vrijgezellenfeestdag moet komen. Er is voor iedereen een dag, ik vind dat het tijd is dat wij opstaan en...13 februari als nationale vrijgezellendag invoeren. s' Avonds vieren we feest, de volgende dag moeten we rusten en meteen is ook die andere lastige dag gepasseerd. Goed plan? Enfin, ik ben Fleur en ik hoop voor mijn pensioen een van mijn geweldige plannen uit te voeren. Op korte termijn plan ik een lief, geen vrienden, een lief. Laten we een kat een kat noemen, daarom zijn we toch hier.
Mooie post van haar.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:31 schreef HaerdenC het volgende:
eentje waar ik gisteren echt vrolijk van werd is deze:
[..]
ik heb haar een berichtje gedaan omdat ze mij een glimlach heeft bezorgd en dat meende ik ook.
Nu zijn het ook wel hemeltergend saaie berichten die je stuurt eerlijk gezegd. Ik zou er ook niet warm van worden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Timmie85 het volgende:
Ik dacht eventjes op Paiq te gaan chatten. Ik spreek mijn match aan en zeg:
"Hoi Hester, alles goed?" Hierop krijg ik een "Hoi ja hoor mj" terug, dit is tevens het langste bericht wat ik van haar ontvangen heb.
Ik stuur terug "Ja hoor, heerlijk ontspannen zondag middagje met dit weertje", reactie is "Ok", ik denk "nou die is lekker kort-af", ik geef haar een minuutje om wat uit te wijden, maar hoor niets.
Ik denk "Vooruit ik zal nog even wat initiatief tonen" en ik stuur haar "Nog wat leuks in de planning voor vanavond? Of ga je lekker op de bank hangen film kijken?" want dat stond in haar interesses.
Als antwoord krijg ik "Nee" en daarna ging ze offline, kwam ze weer online, en 5 minuten later ging ze weer offline.
Als je geen tijd of zin hebt voor een chat zeg dat dan even.In plaats van super kort-af te wezen. Of pak ik het nou zo verkeerd aan?
Daarna klikte ik op Speeddate, balk liep door naar 100% en toen kreeg ik de melding dat er niemand beschikbaar was.Goed, zondag middag is kennelijk een slechte dag voor datingsite activiteiten.
Zo'n vermoeden had ik ook al wel een beetje, maar de vorige dames die ik op Paiq tegenkwam openden ook allemaal zo, dus ik dacht dat het wel mee viel.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu zijn het ook wel hemeltergend saaie berichten die je stuurt eerlijk gezegd. Ik zou er ook niet warm van worden.
Idd, iedereen heeft toch dat soort praatjes. Ik vind ook niet dat je nou allemaal rare dingen moet verzinnen. je kan beter jezelf zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:52 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik ook al wel een beetje, maar de vorige dames die ik op Paiq tegenkwam openden ook allemaal zo, dus ik dacht dat het wel mee viel.
En die klik jij niet weg?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:52 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik ook al wel een beetje, maar de vorige dames die ik op Paiq tegenkwam openden ook allemaal zo, dus ik dacht dat het wel mee viel.
Zo is dat. Meer voor mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, iedereen heeft toch dat soort praatjes. Ik vind ook niet dat je nou allemaal rare dingen moet verzinnen. je kan beter jezelf zijn.
Neuh, ik ga er gewoon op in. Meestal kwam er langzaam aan wel een leuk gesprek uit.quote:
Mja, ik kan wel zeggen dat je grapjes moet maken en het een beetje uitdagend moet houden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als dat niet van nature in je zit.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:54 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Neuh, ik ga er gewoon op in. Meestal kwam er langzaam aan wel een leuk gesprek uit.
Maar als je wat goede tips hebt, ben ik all ears.
Grapjes maken lukt me wel, maar dan moet ik wel enig aanknopingspunt hebben, zo out-of-the-blue een goede mop vertellen ben ik niet zo sterk in. Uitdagend heb ik nagenoeg geen ervaring mee, ik zou daar niet eens weten hoe ik daaraan moet beginnen..quote:Op zondag 14 juli 2013 18:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mja, ik kan wel zeggen dat je grapjes moet maken en het een beetje uitdagend moet houden, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als dat niet van nature in je zit.
Probeer de horrordate tip eens. Het is zeker geen slechte opener.
Welke trucjes? Gewoon jezelf zijn zei je toch? Precies wat ik doe.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:58 schreef Paul het volgende:
Wat een onzin, je kunt beter gewoon beginnen te praten zoals in je normale leven ook doet. Al die trucjes vind ik alleen maar nep over komen. Je merkt vanzelf of de klik er is. Als er iemand hoi zegt ofzo op paiq dan zeg ik hoi terug en dan zie ik het wel verder
Hehe, ja maar als jij degene bent die hoi zegt, en er komt een hoi terug en niets meer, dan moet jij het onderwerp aansnijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:58 schreef Paul het volgende:
Wat een onzin, je kunt beter gewoon beginnen te praten zoals in je normale leven ook doet. Al die trucjes vind ik alleen maar nep over komen. Je merkt vanzelf of de klik er is. Als er iemand hoi zegt ofzo op paiq dan zeg ik hoi terug en dan zie ik het wel verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |