Ja, maar dat zijn vaak de wat mindere goden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:28 schreef Yuki het volgende:
Sommige vrouwen nemen wel zelf initiatief
Match van gisteravond gemaild
Thanks hèquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn vaak de wat mindere goden.
Wat een onzin....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vaak, niet altijd.quote:
Ach, smoesjes. Ze vindt je niet leuk óf ze durft niet. Kom op zeg, je bent gekke Henkie niet. Je moet niet met je laten sollen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hmm, zou vandaag een date hebben (tegen de middag, time & place al eerder bepaald), zegt ze af omdat ze het niet gaat halen.. Met misschien een kans op de avond, of anders volgende week. Geeft ze vervolgens aan dat ze vanavond wel wil en kan en zegt ze net een half uur van tevoren weer af.. Wel met de insteek om volgende week af te spreken.. *zucht.
Jij weer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je doet je username wel eer aan...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Er was al bekend dat ze een etentje had in de avond. Vandaar dat we in de middag afgesproken hadden. Nu hoorde ze gisteren dat er in de middag ook bezoek zou komen. Wat ze zelf ook niet leuk vond.. Gaf ze ook aan..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:27 schreef Cue_ het volgende:
Ze haalde het weer niet? Nog reden waarom niet?
Naar mijn idee zijn de redenen wel legitiem, ook al stond ik net op het punt om te gaan toen ze afmeldde.. Ik had er zin in en ze kwam zelf met een nieuwe afspraak. Dan lijkt mij niet dat ze er geen zin in heeft.. De tijd zal het leren..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach, smoesjes. Ze vindt je niet leuk óf ze durft niet. Kom op zeg, je bent gekke Henkie niet. Je moet niet met je laten sollen.
Dus die site is wel de moeite zeg je? Wat is het grote verschil met de NL'se sites?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef HaerdenC het volgende:
Euhm kom even melden dat ... ik mijn idee over dating sites moet herzien. Ziet er naar uit dat er echt wel normale opties te vinden zijn. Leuke afspraak gehad totaal onverwachts. Online even paar berichtjes uitgewisselt en besloten dat een terrasje met dit weer een stuk eenvoudiger is. Naar daar gereden en leuke babbel gehad op een gezellige markt :-) of het verder iets wordt weet ik niet maar was wel wat onder de indruk moet ik toe geven.
Wel dat kan ik eigenlijk niet zeggen ... natuurlijk krijg je ook de traditionele rommel aanbiedingen ... gaande van een prijslijstje met sexuele dienstverleningen, tot oostblok dames die duidelijk op zoek zijn naar shop capitaal. Ga je voor de vlaamse meiden met een normaal profiel en doe je er fatsoenlijk tegen raak je een aardig eind.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus die site is wel de moeite zeg je? Wat is het grote verschil met de NL'se sites?
Dan overweeg ik eens een profieltje te maken
Je gaat niet met een vlaamse thuis komen hoor, jongeman.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus die site is wel de moeite zeg je? Wat is het grote verschil met de NL'se sites?
Dan overweeg ik eens een profieltje te maken
Waarom niet? Zitten best leuke tussen hoor, en de Nederlandse willen toch nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat niet met een vlaamse thuis komen hoor, jongeman.
Kan je met een gratis account nog wat uitvoeren, of is het dan alleen kijken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel dat kan ik eigenlijk niet zeggen ... natuurlijk krijg je ook de traditionele rommel aanbiedingen ... gaande van een prijslijstje met sexuele dienstverleningen, tot oostblok dames die duidelijk op zoek zijn naar shop capitaal. Ga je voor de vlaamse meiden met een normaal profiel en doe je er fatsoenlijk tegen raak je een aardig eind.
Dit....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom niet? Zitten best leuke tussen hoor, en de Nederlandse willen toch niet
Leuk Haerden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef HaerdenC het volgende:
Euhm kom even melden dat ... ik mijn idee over dating sites moet herzien. Ziet er naar uit dat er echt wel normale opties te vinden zijn. Leuke afspraak gehad totaal onverwachts. Online even paar berichtjes uitgewisselt en besloten dat een terrasje met dit weer een stuk eenvoudiger is. Naar daar gereden en leuke babbel gehad op een gezellige markt :-) of het verder iets wordt weet ik niet maar was wel wat onder de indruk moet ik toe geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |