abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:29:51 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_128911190

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_128911212
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:28 schreef Yuki het volgende:
Sommige vrouwen nemen wel zelf initiatief ;)
Match van gisteravond gemaild :)
Ja, maar dat zijn vaak de wat mindere goden. :)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:32:14 #3
50430 Yuki
Student Midwife
pi_128911265
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Thanks hè :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_128911419
quote:

[..]

Wat een onzin....
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_128911439
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Thanks hè :')
Vaak, niet altijd. ;)

Van alle dames die initiatief namen waren er eigenlijk alleen 2 echt leuk, verder had ik er 3 die okay waren maar waar ik niet echt aangetrokken tot voelde (zowel fysiek en qua profiel tekst/mindset/interesses niet), en 2 bergtrollen. :P
pi_128914112
Hmm, zou vandaag een date hebben (tegen de middag, time & place al eerder bepaald), zegt ze af omdat ze het niet gaat halen.. Met misschien een kans op de avond, of anders volgende week. Geeft ze vervolgens aan dat ze vanavond wel wil en kan en zegt ze net een half uur van tevoren weer af.. Wel met de insteek om volgende week af te spreken.. *zucht.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2013 20:18:15 ]
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:27:41 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128916569
Ze haalde het weer niet? Nog reden waarom niet?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:43:22 #8
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_128917096
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Hmm, zou vandaag een date hebben (tegen de middag, time & place al eerder bepaald), zegt ze af omdat ze het niet gaat halen.. Met misschien een kans op de avond, of anders volgende week. Geeft ze vervolgens aan dat ze vanavond wel wil en kan en zegt ze net een half uur van tevoren weer af.. Wel met de insteek om volgende week af te spreken.. *zucht.
Ach, smoesjes. Ze vindt je niet leuk óf ze durft niet. Kom op zeg, je bent gekke Henkie niet. Je moet niet met je laten sollen.
Overal verstand van.
pi_128917118
quote:

[..]

Jij weer. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128917369
quote:

[..]

Je doet je username wel eer aan...
"a cracked smile and a silent shout"
pi_128917427
Ik kan wat initiatief wel waarderen in ieder geval. Alhoewel op Paiq een match al over een date begon nog voordat we elkaars foto's kunnen zien. Puur omdat we bij elkaar in de buurt wonen, want verder hebben we alleen onze bezigheden en plannen voor het weekend uitgewisseld...

Maar goed, vrouwen die geen initiatief tonen spelen weer hard-to-get, dus het is eigenlijk nooit goed. ;)
"a cracked smile and a silent shout"
pi_128919014
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:27 schreef Cue_ het volgende:
Ze haalde het weer niet? Nog reden waarom niet?
Er was al bekend dat ze een etentje had in de avond. Vandaar dat we in de middag afgesproken hadden. Nu hoorde ze gisteren dat er in de middag ook bezoek zou komen. Wat ze zelf ook niet leuk vond.. Gaf ze ook aan..

Dus de afspraak stond al op losse schroeven..

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Ach, smoesjes. Ze vindt je niet leuk óf ze durft niet. Kom op zeg, je bent gekke Henkie niet. Je moet niet met je laten sollen.
Naar mijn idee zijn de redenen wel legitiem, ook al stond ik net op het punt om te gaan toen ze afmeldde.. Ik had er zin in en ze kwam zelf met een nieuwe afspraak. Dan lijkt mij niet dat ze er geen zin in heeft.. De tijd zal het leren..
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:40:42 #13
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128919067
Euhm kom even melden dat ... ik mijn idee over dating sites moet herzien. Ziet er naar uit dat er echt wel normale opties te vinden zijn. Leuke afspraak gehad totaal onverwachts. Online even paar berichtjes uitgewisselt en besloten dat een terrasje met dit weer een stuk eenvoudiger is. Naar daar gereden en leuke babbel gehad op een gezellige markt :-) of het verder iets wordt weet ik niet maar was wel wat onder de indruk moet ik toe geven.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_128919114
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef HaerdenC het volgende:
Euhm kom even melden dat ... ik mijn idee over dating sites moet herzien. Ziet er naar uit dat er echt wel normale opties te vinden zijn. Leuke afspraak gehad totaal onverwachts. Online even paar berichtjes uitgewisselt en besloten dat een terrasje met dit weer een stuk eenvoudiger is. Naar daar gereden en leuke babbel gehad op een gezellige markt :-) of het verder iets wordt weet ik niet maar was wel wat onder de indruk moet ik toe geven.
Dus die site is wel de moeite zeg je? Wat is het grote verschil met de NL'se sites?

Dan overweeg ik eens een profieltje te maken :P
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:44:19 #15
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_128919218
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dus die site is wel de moeite zeg je? Wat is het grote verschil met de NL'se sites?

Wel dat kan ik eigenlijk niet zeggen ... natuurlijk krijg je ook de traditionele rommel aanbiedingen ... gaande van een prijslijstje met sexuele dienstverleningen, tot oostblok dames die duidelijk op zoek zijn naar shop capitaal. Ga je voor de vlaamse meiden met een normaal profiel en doe je er fatsoenlijk tegen raak je een aardig eind.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_128919965
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je gaat niet met een vlaamse thuis komen hoor, jongeman.
pi_128920168
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je gaat niet met een vlaamse thuis komen hoor, jongeman.
Waarom niet? Zitten best leuke tussen hoor, en de Nederlandse willen toch niet :P
pi_128920194
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Wel dat kan ik eigenlijk niet zeggen ... natuurlijk krijg je ook de traditionele rommel aanbiedingen ... gaande van een prijslijstje met sexuele dienstverleningen, tot oostblok dames die duidelijk op zoek zijn naar shop capitaal. Ga je voor de vlaamse meiden met een normaal profiel en doe je er fatsoenlijk tegen raak je een aardig eind.
Kan je met een gratis account nog wat uitvoeren, of is het dan alleen kijken? :P
pi_128920213
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Waarom niet? Zitten best leuke tussen hoor, en de Nederlandse willen toch niet :P
Dit....

Stomme Nederlandse... :(
pi_128920935
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:40 schreef HaerdenC het volgende:
Leuk Haerden! ^O^
pi_128922014
Aangezien in de topictitel het woord site tussen haakjes staat neem ik even aan dat ik hier ook andere vragen mag stellen.
Ik ben dus compleet in de war.
Een tijdje geleden heb ik aan een ex-collega laten weten dat ik hem wel zag zitten. Hij hield dit af en sindsdien hebben we vrijwel geen contact meer gehad. Prima, geen probleem.
Meneer heeft sinds 2 maanden een vriendin maar het viel me al op dat hij er niet zoveel over facebookte als bij zijn ex. Hoeft niets te betekenen maar het viel me gewoon op.
Begin van de week spreekt hij me ineens aan op facebook of ik wel eens samen met hem wil sporten omdat hij er zo'n hekel aan heeft om alleen te gaan. Nou, prima. Gezellig.
Toen kwam ik er achter dat zijn huisgenoot en nog een vriend van hem daar ook een abonnement hebben en dat die ook gewoon beschikbaar zijn om met hem te sporten.
Wat moet ik hier in vredesnaam van denken?!
Als ik zou weten dat iemand een oogje op me had maar daar had ik geen trek in, dan zou ik diegene niet vragen om samen te gaan sporten.
En voor zijn vriendin lijkt het me ook niet echt prettig. Als zij dat al weet dan...

Wat denken jullie?
pi_128922074
* Spezza19 mompelt iets met twee walletjes enzo....
pi_128922114
Maar daar zie ik hem dus totaal niet voor aan.
pi_128922179
Hoe lang is een tijdje geleden precies, Kitlerr?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_128922296
Dat zal inmiddels zo'n 5 maanden geleden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')