SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Clowneske geneuzel of niet, ik heb er Ajax wel mee naar het kampioenschap gejinxedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doel uiteraard op dat clowneske geneuzel van je tijdens iedere wedstrijd in het afgelopen seizoen waarmee je jezelf keer op keer onsterfelijk belachelijk maakte.
Waar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef Stiggie het volgende:
Ah Alderweireld geeft al aan dat hij eigenlijk bij gaat tekenen als hij niks heeft. Das voor het eerst
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Je kan beter zeggen Real Madrid, die zullen we wel weer loten
Hij zei:quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Vraag interviewer: Maar ook als je alderweireld heet moet je verlengen anders kan je wel Alderweireld heten maar bij Ajax zit je dan gewoon op het bankje.
Alderweireld: Dat is ook zo. Als er 1 september nog niks is dan ga ik met Ajax om tafel en dan zal u zien dat we r uit komen
quote:
Probeer eens niet alles te serieus te nemen. Aan het einde van de dag willen we toch allemaal hetzelfde, namelijk dat Ajax met afstand (en goed voetbal) kampioen wordtquote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef julian6 het volgende:
kan je de graafschap - ajax op ajax.tv zien als je zo'n exclusive abbo van 3 euro koopt?
Als Belg kan je het je pas écht niet permitteren om een WK in gevaar te brengenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Vraag interviewer: Maar ook als je alderweireld heet moet je verlengen anders kan je wel Alderweireld heten maar bij Ajax zit je dan gewoon op het bankje.
Alderweireld: Dat is ook zo. Als er 1 september nog niks is dan ga ik met Ajax om tafel en dan zal u zien dat we r uit komen
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef julian6 het volgende:
kan je de graafschap - ajax op ajax.tv zien als je zo'n exclusive abbo van 3 euro koopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |