Is Chavanel zo'n goede klimmer?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie zijn de gevaarlijkste mannen in de kopgroep?
Riblon, Poels en Chavanel?
Die zit er idd vlak achter...daarom loopt de voorsprong t.o.v. het peloton ook zo hard op.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Rolland als die er bij kan komen.
Normaliter is Poels de beste klimmer. Zou wel kunnen dat Rolland erbij komt, die rijdt op een minuutje achterstand. Hopelijk rijden ze een beetje door vooraan zodat Rolland lekker patatjes kan gaan eten.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie zijn de gevaarlijkste mannen in de kopgroep?
Riblon, Poels en Chavanel?
Normaal niet maar hij staat maar 15 minuten achter op Froomequote:
42 seconden nu.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Normaliter is Poels de beste klimmer. Zou wel kunnen dat Rolland erbij komt, die rijdt op een minuutje achterstand. Hopelijk rijden ze een beetje door vooraan zodat Rolland lekker patatjes kan gaan eten.
Dudequote:
2 meer maakt weinig uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:03 schreef Pedroso het volgende:
Die gaan erbij komen dus. Alhoewel ze met 12 man wel meer kans maken om een flinke voorsprong op te bouwen.
Ja maar hij zal toch wel moeten lossen straks denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Normaal niet maar hij staat maar 15 minuten achter op Froome
Vond de waaieretappedag ook best spannend idd.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Spannende dag''... Dan heb jij onder een wel heel zware steen gelegen.
Ik denk het wel, maar het is 14 juli hequote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja maar hij zal toch wel moeten lossen straks denk ik.
Goede zaak, laat die Rolland zich maar kapot rijden.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef Pedroso het volgende:
Rolland en Burghardt blijven een beetje hangen, nu 48 seconden.
Ja bergtruitechnisch is dit geen goede zetquote:Op zondag 14 juli 2013 12:06 schreef Mani89 het volgende:
Rolland kan zijn krachten beter sparen voor de komende bergetappes.
Werkt primaquote:Op zondag 14 juli 2013 12:07 schreef THEFXR het volgende:
werkt bij jullie autorefresh op de ticker? hij blijft hangen bij mij
Ik denk dat er vandaag meer punten te pakken zijn door in het peloton te blijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja bergtruitechnisch is dit geen goede zet
We zullen zien!quote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar het is 14 juli he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |